2 jaar .. voor 7 miljoen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Wessiej het volgende:
Hoe lang gaat het duren voordat we Texeira van Grunn kopen?
Als ik me niet vergis invallen, dom schreeuwen tegen Eriksen ( nadat hij een keer balverlies had geleden ) en een onterechte rode kaart krijgen.quote:
Onbesuisd? Ja. Rode kaart? In mijn opinie niet.quote:
Ik ben er bang voor. PSV heeft echt een heel sterk team.quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tegen dit Psv moet Ajax toch écht wel kunnen winnen, me dunkt. Ook met leuk voetbal moet dat mogelijk zijn.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef Contador_The_Best het volgende:
Tegen dit Psv moet Ajax toch écht wel kunnen winnen, me dunkt. Ook met leuk voetbal moet dat mogelijk zijn.
Ik bedoel het in zijn algemeen. Ajax heeft volgens mij een betere selectie dan Psv. Dat zegt niet alles, weet ik wel. Maar ja, ik zie wel kansen voor Ajax.quote:Op zondag 11 september 2011 15:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. PSV heeft echt een heel sterk team.
Of bedoel je met 'dit PSV' hoe ze nu tegen VVV voetballen?
quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik bedoel het in zijn algemeen. Ajax heeft volgens mij een betere selectie dan Psv. Dat zegt niet alles, weet ik wel. Maar ja, ik zie wel kansen voor Ajax.
Ach ja, maar ik meen het hoor. Iig acht ik Ajax meer kansen toe dan Psv.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zie ook wel kansen voor ajax ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |