hmm ja.. op zichquote:Op maandag 12 september 2011 18:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een saillant detail?
Ja was supertof. 5 dagen met de camper heen geweest. Zaten op camping direct naast de tribune. Crash precies voor onze neus....en altijd 30 graden daar.quote:
Tof hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja was supertof. 5 dagen met de camper heen geweest. Zaten op camping direct naast de tribune. Crash precies voor onze neus
Wil zo weer terug.
Had je in ieder geval beter weer dan ik in Canada.quote:....en altijd 30 graden daar.
kan me voorstellen dat het in het echt heel tof was maar de verslaggeving was om te huilenquote:Op maandag 12 september 2011 17:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja ik was erbij en het was gaaf. Button deed in elk geval prima zn best en gaf een mooie demo weg![]()
Lekker hoor! Maar ook wel een duur weekendje denk ik? Wel goed op tijd weer terug in Roggelquote:Op maandag 12 september 2011 19:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja was supertof. 5 dagen met de camper heen geweest. Zaten op camping direct naast de tribune. Crash precies voor onze neus....en altijd 30 graden daar.
Wil zo weer terug.
Welke auto vond jij het mooist klinken?quote:
Damn, dat geluidquote:
Woensdag zit ik er 1 dagje (in de buurt)quote:Op maandag 12 september 2011 21:13 schreef Kreator het volgende:
Scherm was perfect. groter dan in belgie en duitsland.
Duur? Tja. ja. Maar ja. eens prr jaar en overgetelijk. bovendien was ik er mrt 5 maten. dat is vakantie.
de Lotus renault was erg bruut. Mega gerommel met optrekken. De rest klonk iets subtieler, maar mijn flesje water trilde behoorlijk bij elke auto.quote:Op maandag 12 september 2011 21:22 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Welke auto vond jij het mooist klinken?
Lol, da's wel erg toevallig dan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 05:44 schreef vosss het volgende:
Ik stond 10 meter verder richting de leistert. Vlakbij die dude met dat blauwe jasje aan.
quote:Vodafone McLaren Mercedes hires Sam Michael as Sporting Director
46 minutes ago
Vodafone McLaren Mercedes is delighted to announce that Sam Michael will join the team as Sporting Director from the 2012 season onwards.
With 18 continuous years in the industry, Sam is a hugely experienced Formula 1 professional. After starting his Grand Prix career with Team Lotus in 1993, he joined Jordan Grand Prix in 1995, where he established the team’s R&D group before progressing into a senior race engineering role.
In 2001 he joined WilliamsF1 as Chief Operations Engineer, becoming the team’s Technical Director in 2004 and a company director in 2008.
As Vodafone McLaren Mercedes’ Sporting Director, Sam will join the senior management team in addition to taking specific responsibility for the development and management of the team’s trackside operations. His vast experience and profound understanding of race operations will enhance the team’s on-track capability, adding significantly to its already impressive technical management strength-in-depth.
Sam Michael said:
“I’m extremely excited to be joining Vodafone McLaren Mercedes. Being a racer my whole life, I know that McLaren is one of the all-time greats of Formula 1.
“I already know and respect many of the team’s senior technical management figures, and becoming a member of that excellent working unit was one of the prime attractions of this new position.
“Equally, for some time I’ve closely observed and greatly admired both Lewis and Jenson as grade-one drivers, and therefore regard it as an enormous privilege to be able to work with both of them.
“I’ve spent 11 seasons with WilliamsF1, have many fond memories, and truly wish them all the best. In the near future, however, I will become 100 per cent focused on Vodafone McLaren Mercedes, and will be aiming to ensure that the team’s famous rocket-red victory T-shirts will be seen many times over the coming years.”
Martin Whitmarsh (Team Principal, Vodafone McLaren Mercedes) said:
“Speaking on behalf of everyone at Vodafone McLaren Mercedes, I’m very pleased to welcome Sam as an important senior addition to our race team.
“He’ll bring a very valuable blend of experience and expertise to our pitwall, and will also enrich the technical management we provide for our drivers.
“I’m certain he’ll work extremely well with our senior technical management team, which I firmly believe will now become the strongest in all of Formula 1.”
Als íe zich maar niet gaat bemoeien met het technische / ontwerp-gedeelte.quote:
Zou dat niet te maken met beperkte resources die hij tot zijn beschikking had bij andere teams?quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als íe zich maar niet gaat bemoeien met het technische / ontwerp-gedeelte.
Vind 'm nou niet de allerbeste rep hebben.
Hij had imo bij Williams veel te veel op zijn bordje, waardoor alles eigenlijk net niks werd en het team afgleed.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef Swindler het volgende:
[..]
Zou dat niet te maken met beperkte resources die hij tot zijn beschikking had bij andere teams?
Da's het hele eieren eten. Williams is nou niet echt goed gesponsord en volgens mij is dat de taak (onder andere) van de sporting director.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:32 schreef Swindler het volgende:
[..]
Zou dat niet te maken met beperkte resources die hij tot zijn beschikking had bij andere teams?
Iedereen kent elkaar en na al die jaren kan McLaren vast wel een goede beoordeling maken. Ze nemen heus niet zomaar even iemand aan.quote:Op dinsdag 13 september 2011 13:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Da's het hele eieren eten. Williams is nou niet echt goed gesponsord en volgens mij is dat de taak (onder andere) van de sporting director.
Ik heb twijfels ... noem het een voorgevoel.
Jepquote:Op dinsdag 13 september 2011 08:39 schreef JohnB52 het volgende:
Mocht iedereen waar je kaartjes aan hebt gegeven ook naar binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |