NU op RTL7quote:Op maandag 12 september 2011 17:39 schreef Schunckelstar het volgende:
mooi filmpje!
komt dit ook nog op tv toevallig? L1 ofzo?
ja had al gezien, net op tijdquote:
blijft een mooie bakquote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij zou rijden met de MP4-23, dus ja
Dat vond ik dan wel weer mooiquote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef Schunckelstar het volgende:
deed ie nou op het eind een vettel-vinger?
Nee ik was dat niet, maar ik weet wel zeker als ik mee had mogen doen met dat simulator gebeuren dat ik een 45-er had kunnen rijden. Op zn minst.quote:
opmerkelijkquote:Zanardi wil voor medaille strijden op Paralympics
12 september 2011
Alex Zanardi zal volgend jaar proberen om een olympische medaille te behalen op de Paralympics. De Italiaanse ex-coureur, die tien jaar geleden beide benen verloor in een ongeluk op de Lausitzring, zal in Londen van de partij zijn.
Zanardi reed in de jaren '90 enkele seizoenen in de Formule 1, maar maakte echt naam voor zichzelf in de Champ Cars. Daar won hij twee kampioenschappen, maar beleefde hij ook zijn grootste tragedie. In 2001 verloor hij zijn benen in een levensbedreigende crash. Sindsdien reed hij in het WTCC, waar hij ook races won, maar inmiddels is hij -voorlopig- gestopt met racen. In plaats daarvan heeft hij een nieuw doel.
"Ik wil ooit tegen mijn kleinkinderen zeggen 'opa heeft in londen een medallie behaald', Dat zou mooi aansluiten bij mijn verhalen over de titels in de Champ Cars, mijn inhaalmanoeuvre in de Corkscrew op Laguna Seca en alle andere mooie dingen die ik bereikt heb. En niet alleen in mijn carrière", aldus Zanardi tegenover de BBC.
top man ..quote:Op maandag 12 september 2011 18:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee ik was dat niet, maar ik weet wel zeker als ik mee had mogen doen met dat simulator gebeuren dat ik een 45-er had kunnen rijden. Op zn minst.
Ik heb het rondje van die winnaar bekeken en dat was echt echt écht belabberd.
Jammer dat dat niet via een open kwali ging, want dan had ik met button daar gestaan op dat balkon.
Dit waren alle 3 kneuzen die niet gamen en nooit simracen en nooit in een simulator gezeten hadden.
Maargoed, het was leuk en het bier was lekker
Had ik ook al gezegd.quote:Op maandag 12 september 2011 17:58 schreef Schunckelstar het volgende:
deed ie nou op het eind een vettel-vinger?
Volgens mij mist er een saillant detail?quote:Op maandag 12 september 2011 18:08 schreef Schunckelstar het volgende:
opmerkelijk
en ik denk dat het hem gaat lukken
En dat is?quote:Op maandag 12 september 2011 18:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Volgens mij mist er een saillant detail?
Uhuhquote:Op maandag 12 september 2011 18:20 schreef Waffle het volgende:
Ook nog een mooie mclaren van voor de reglementswijzigingen
Bij welke sport wil hij een medaille gaan halen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |