Volgens mij is hij ook een jaar of 15 ouder.quote:Op maandag 12 september 2011 03:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Hij heeft echt een enorme boevenkop en dan ook nog in combinatie met die lederen jas
Standaard zouden ze hem in GTST casten als dealer
Gemist?
http://www.net5.nl/web/show/id=1676414/langid=43
Wait, whut ?quote:Op maandag 12 september 2011 13:41 schreef zapato61 het volgende:
hij kan wel goed engels voor een turk
was je maar niet zo schijnheiligquote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef zapato61 het volgende:
was ik maar een slet had ik tenminste sex wahahahahhhahahaha
waar the fuck heb jij het over, je kent mij niet. Ik weet niet wie jij denkt dat ik ben.quote:Op maandag 12 september 2011 16:43 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
was je maar niet zo schijnheilig
Open een pub in Birland, sla wat deuren stuk en de Hollandsche sletten stapelen zich op.quote:Op maandag 12 september 2011 16:38 schreef zapato61 het volgende:
was ik maar een slet had ik tenminste sex wahahahahhhahahaha
Doe normaal of post hier niet.quote:
Zie bovenstaande.quote:
memorabel want?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:26 schreef Ayca het volgende:
Niemand aanwezig op deze memorabele dag.
Ik was destijds een lurkerquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef Ayca het volgende:
Precies 5 jaar geleden: Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:32 schreef Ayca het volgende:
Precies 5 jaar geleden: Hoeveel Turken zitten er nou op FOK! ?
quote:
Trabzonsporquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Of Trabzonspor speelde gewoon goed.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:55 schreef xminator het volgende:
inter speelde ook barslecht, dus een gelijkspel was het minimale wat ik verwachte na de eerste helft
quote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef Weissman het volgende:
Epic sadness om als fan van febe gelijk Trabzonspor af te kraken, nogal onsportief ook
tyfus trabzon, van mij mogen ze allen stervenquote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef Weissman het volgende:
Epic sadness om als fan van febe gelijk Trabzonspor af te kraken, nogal onsportief ook
Zeggen dat de tegenstander slecht was ipv TS goed is in mijn ogen een verkapte manier van afkraken.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:10 schreef xminator het volgende:
Kunnen lezen is ook een vak apart blijkbaar.
Waar zie je dat ik ts afkraak?
Ik val altijd buiten het bootje met die birs.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is een onderdeel van het bir zijn. Vandaar dat het hier behandeld wordt.
Je vergeet het WK van 2002.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:28 schreef Zemelknoper het volgende:
Tjee, mag ik even terug in de tijd. Het gaat hier toch vaak over voetbal. Weten jullie nog dat Turkije goed was. Halve finale EK 2008! Wanneer gaan ze weer ver komen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |