cikolata is een meisje.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
die meisje ook
Emelquote:Op woensdag 13 september 2006 20:04 schreef wegwerpaansteker- het volgende:
die meisje ook
Oh ja, met die Citroen CX die 300km/h kon.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Sebasser het volgende:
Die ene met dat ding op zijn lip, sourcy, was dat niet ook een turk ?
Als je hem laat trekken door een vliegtuigquote:Op woensdag 13 september 2006 20:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Oh ja, met die Citroen CX die 300km/h kon.![]()
Volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:07 schreef Sebasser het volgende:
Die ene met dat ding op zijn lip, sourcy, was dat niet ook een turk ?
Kapot geboekt door z'n 300km/h 1000pk Citroen CX.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Waar is hij eigenlijk?
Ford Taunus, of Mercedes Benz 190D?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:10 schreef Merkie het volgende:
TS zit met z'n vrienden in de auto. Wie rijdt?
De politie hahahaha hilarisch man goeie grap!!!!!
ga ruzie zoeken, daar komen ze wel op afquote:
Zie OP.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ja dat had je best even mogen vermelden![]()
Die is toch half italiaans half marokkaans ?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef Robocock het volgende:
Pizzakoppo ook nog.
Of loop gewoon ergens binnen en kijk ze aan.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:20 schreef Herald het volgende:
[..]
ga ruzie zoeken, daar komen ze wel op af
Dat kan niet... dan is de intergratie zijn doel vorobij geschotenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef timbastiaansen het volgende:
Maikuuul?
lol..nee..hoezo?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:09 schreef Ame_thyst het volgende:
Devrim was toch gebanned?
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat kan niet... dan is de intergratie zijn doel vorobij geschoten![]()
Loop eens naar buiten. Al die spugende, in groepjes hangende spijbelaars moeten toch wel een blik van herkenning opleveren. En als het daarbij bleef, zo'n groepje dat herkauwende kamelen imiteert, en net als die kamelen niet naar school gaat, zou het wel prima zijn. In tegenstelling tot kamelen richten zij zich echter op criminele activiteiten als de avond valt; En zelfs daar wachten ze niet meer op .quote:Op woensdag 13 september 2006 20:21 schreef Geeranne het volgende:
Ik wil graag weten wie allemaal Marokkaans is, anders voel ik me zo alleen.
Zucht..
Er zijn genoeg "oké" Marokkanen hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef sooty het volgende:
[..]
Loop eens naar buiten. Al die spugende, in groepjes hangende spijbelaars moeten toch wel een blik van herkenning opleveren. En als het daarbij bleef, zo'n groepje dat herkauwende kamelen imiteert, en net als die kamelen niet naar school gaat, zou het wel prima zijn. In tegenstelling tot kamelen richten zij zich echter op criminele activiteiten als de avond valt; En zelfs daar wachten ze niet meer op .
Turken daarentegen hebben meer gevoel voor eigenwaarde en respekt. Het zelfcorrigerend vermogen dat alle marokkanen collectief zijn vergeten, is bij de turken en alle andere ethniciteiten in nederland gewoon vanzelfsprekend.
Ik zou bijna zeggen: "Ich bin ein Turk(e)"
Ja erg goed topicquote:Op woensdag 13 september 2006 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hé Turrek.
Goed topic heb ik geopend he?![]()
Siktir lan orospu cocugu!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kom we gaan in het Turks schelden.![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:42 schreef Devrim_ het volgende:
en nu ga ik ff de voetbal checken
Ibne!quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ok, Kayserispor gaat de UEFA cup winnen!
Tubgirl?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ibne!
Ok, hebben we dat ook weer gehad.![]()
Dit topic mist nog een ding voor het op slot gaan.
Maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |