abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 11:56:49 #201
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102089677
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 02:44 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

nou, fok heeft met de jaren mee steeds meer tolerantie getoond voor discriminatie en racisme. het zou me niet verbazen als de fok crew ook nog eens voor zijn woorden en daden op gaat komen.

ik heb talloze racistische en discriminerende reacties gezien op de frontpage die ze rustig laten staan, vroeger werden deze verwijderd: zoals het hoort.

Ik ben niet van de FP, maar is dat zo? Zijn die posts dan aangegeven bij de mods zodat er wat mee gedaan kan worden? Wij kunnen ook niet alles zien. Als jij denkt dat reacties niet door de beugel kunnen kan je altijd een melding daarvan maken. Daar zijn we dankbaar voor!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_102090532
Yav, ik heb een enorm verlangen naar kısır op dit moment.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-09-2011 12:25:30 ]
pi_102090582
En Julis maakt geen kısır voor me. :'(.
  zondag 18 september 2011 @ 12:29:26 #204
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102090703
Wtf computerprobleem is mod :')

Ultra-nationalist en zionist. En net meerderjarig.

Nee, dan liever Landysh.
pi_102090761
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 12:26 schreef zarGon het volgende:
Niet nu in ieder geval.
  zondag 18 september 2011 @ 13:29:51 #206
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102093243
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ben niet van de FP, maar is dat zo? Zijn die posts dan aangegeven bij de mods zodat er wat mee gedaan kan worden? Wij kunnen ook niet alles zien. Als jij denkt dat reacties niet door de beugel kunnen kan je altijd een melding daarvan maken. Daar zijn we dankbaar voor!
Nee, dat is niet zo (hoewel ik nooit de FP) lees. Hier op FOK! is een soort van humoristische racisme, waar alle partijen om kunnen lachen, maar ook een terechte kritische houding jegens de achterlijkheid van lieden van bepaalde volkeren. Houden zo.

Alleen kan computerprobleem het niet verkroppen als het zijn kant op is gericht.
This isn't even my final form.
pi_102093815
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef Che_ het volgende:
Wtf computerprobleem is mod :')

Ultra-nationalist en zionist. En net meerderjarig.

Nee, dan liever Landysh.
_O-
  zondag 18 september 2011 @ 13:47:39 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102094101
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Levolution het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo (hoewel ik nooit de FP) lees. Hier op FOK! is een soort van humoristische racisme, waar alle partijen om kunnen lachen, maar ook een terechte kritische houding jegens de achterlijkheid van lieden van bepaalde volkeren. Houden zo.

Alleen kan computerprobleem het niet verkroppen als het zijn kant op is gericht.
Ik snap die jongen ook niet zo goed :P
pi_102094590
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 11:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

ik heb niet anders ervaren. toen ik vroeger lurkte werd alles op een volwassen manier afgehandeld, een post mocht dan ook zo uitgebreid zijn als één wou en werd geen partij onderdrukt of beperkt gesteld in wat hij of zij mocht zeggen.

tegenwoordig word een bericht dat "te ver" gaat verwijderd maar alle racistische en vuile reacties die men nog plaatst op het bericht dat verwijderd is blijft wel gewoon staan. waardoor een serie van reacties in de kant van een mening word gestuurd. waardoor je dus als resultaat een nieuwsbericht hebt en "één mening dat goed is".
  zondag 18 september 2011 @ 13:59:45 #210
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102094730
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

ik heb niet anders ervaren. toen ik vroeger lurkte werd alles op een volwassen manier afgehandeld, een post mocht dan ook zo uitgebreid zijn als één wou en werd geen partij onderdrukt of beperkt gesteld in wat hij of zij mocht zeggen.

tegenwoordig word een bericht dat "te ver" gaat verwijderd maar alle racistische en vuile reacties die men nog plaatst op het bericht dat verwijderd is blijft wel gewoon staan. waardoor een serie van reacties in de kant van een mening word gestuurd.
De FP is niet mijn takenpakket, maar zoals ik eerder aangaf, trek aan de bel. Want soms lees je weleens over iets heen.
pi_102094899
Eindelijk een kans om terecht te crewbashen *O*

Sowieso is alle crewbash terecht :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 september 2011 @ 14:03:50 #212
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102094958
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Weissman het volgende:
Eindelijk een kans om terecht te crewbashen *O*

Sowieso is alle crewbash terecht :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
pi_102095050
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
Nee.
Tfoe, zemmal. Ik ga je djoekuh
  zondag 18 september 2011 @ 15:16:16 #214
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102098196
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tfoe, zemmal. Ik ga je djoekuh
Je bent hier op een Nederlandstalig forum. Houd je daar dan ook aan. Je kunt Turks praten in Turkije.
pi_102098281
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Je bent hier op een Nederlandstalig forum. Houd je daar dan ook aan. Je kunt Turks praten in Turkije.
:')
  zondag 18 september 2011 @ 15:17:54 #216
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102098290
quote:
8s.gif Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dat is aan mij.
pi_102098375
ik ga zo even van mijn kapsalon en durum genieten, eetschema gisteren omgegooid voor een dagje köln, turks restaurant en iskender dus hoezo niet meteen het hele weekend. I'm so gonna regret this tomorrow _O-

overigens die pastaneler in köln, niet 1 turkse pastane in nederland die ook maar kan tippen aan wat daar allemaal te vinden is. ik was naar zo'n gebied gegaan waar allemaal turkse winkels, restaurants en turks volk was. voelde me een beetje in turkije :7
  zondag 18 september 2011 @ 15:20:21 #218
344644 computerprobleem
pi_102098414
quote:
15s.gif Op zondag 18 september 2011 15:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is aan mij.
Ja, weet ik.
Maar ik heb toch liever dat ze Nederlands praten, zodat iedereen ze kan verstaan. Hoe wil jij anders controleren of ze geen dingen zeggen die niet door de beugel kunnen? Voor hetzelfde geldt bereiden ze een terroristische aanslag voor en is FOK! straks medeverantwoordelijk, omdat ze het hier in hun taal besproken hebben.

Ik zeg niet dat ze dat doen, maar sinds 2001 is het beter geen onnodige risico's te nemen.
  zondag 18 september 2011 @ 15:22:06 #219
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102098486
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ja, weet ik.
Maar ik heb toch liever dat ze Nederlands praten, zodat iedereen ze kan verstaan. Hoe wil jij anders controleren of ze geen dingen zeggen die niet door de beugel kunnen? Voor hetzelfde geldt bereiden ze een terroristische aanslag voor en is FOK! straks medeverantwoordelijk, omdat ze het hier in hun taal besproken hebben.

Ik zeg niet dat ze dat doen, maar sinds 2001 is het beter geen onnodige risico's te nemen.
Gast. Als ze al Turks praten, dan spreek ik ze er op aan. Daarnaast praat weismann eerder straattaal als Turks.
  zondag 18 september 2011 @ 15:26:26 #220
344644 computerprobleem
pi_102098660
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gast. Als ze al Turks praten, dan spreek ik ze er op aan. Daarnaast praat weismann eerder straattaal als Turks.
Ah, oke. Dan is het goed. :)
Zelf zie ik overigens geen verschil tussen straattaal en vreemde taal , vandaar dat ik daarop reageerde.
  zondag 18 september 2011 @ 15:27:53 #221
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102098703
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:26 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ah, oke. Dan is het goed. :)
Zelf zie ik overigens geen verschil tussen straattaal en vreemde taal , vandaar dat ik daarop reageerde.
Als je het verschil niet kan zien, dan moet je een TR plaatsen ipv hier als wannabeemod binnen komen stampen. Zo goed?
pi_102098720
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ja, weet ik.

sinds 2001? lol hypocriet
  zondag 18 september 2011 @ 15:33:26 #223
344644 computerprobleem
pi_102098924
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:27 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je het verschil niet kan zien, dan moet je een TR plaatsen ipv hier als wannabeemod binnen komen stampen. Zo goed?
Ik ben geen (wannabee)mod. Zou niet weten wat er leuk aan is. Ik stoor me gewoon aan hun gedrag en maak daar melding van. Of is dat soms verboden?

Maar ik houd er even over op, heb wat beters te doen. Voor nu is het opgelost neem ik aan?

Bedankt. :W
pi_102099201
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik ben geen (wannabee)mod. Zou niet weten wat er leuk aan is. Ik stoor me gewoon aan hun gedrag en maak daar melding van. Of is dat soms verboden?

Maar ik houd er even over op, heb wat beters te doen. Voor nu is het opgelost neem ik aan?

Artikel 1 van de Grondwet is over discriminatie glashelder: het is verboden. Letterlijk zegt de wet:

"Allen die zich in Nederland bevinden worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

In totaal zijn twaalf discriminatiegronden in de wet vastgelegd: ras, geslacht, hetero- of homoseksuele gerichtheid, politieke overtuiging, godsdienst, levensovertuiging, handicap of chronische ziekte, burgerlijke staat, leeftijd, nationaliteit, arbeidsduur (fulltime of parttime) en soort contract (vast of tijdelijk). Word je onterecht ongelijk behandeld en heeft dat te maken met een van de bovenstaande discriminatiegronden, dan kun je een beroep doen op de wet.

je bent om uit te lachen, maar dat weet je al.
  zondag 18 september 2011 @ 15:41:45 #225
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102099265
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dan meld je dat maar in een TR of in een FB topic ipv hier dat wannabeemodgedrag te vertonen. Want dat ben je niet. Dus blijf hier lekker weg.
  zondag 18 september 2011 @ 15:42:46 #226
344644 computerprobleem
pi_102099306
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan meld je dat maar in een TR of in een FB topic ipv hier dat wannabeemodgedrag te vertonen. Want dat ben je niet. Dus blijf hier lekker weg.
Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?

Zij doen constant precies hetzelfde (in andere topics dan...). Waarom zeg je daar niets over?

Maar zoals ik al zei: ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken, dus houd dan ook op met op mijn berichten in dit topic te reageren.

Hierdoor ontstaat er een kettingreactie en dan komt er nooit een eind aan. Ik stel dus voor dat jullie na dit bericht weer verder gaan met de Turken dingen die jullie hier altijd doen, dan hoef ik hier ook niet meer te komen.

Goede deal? :)
pi_102099540
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?

Zij doen constant precies hetzelfde (in andere topics dan...). Waarom zeg je daar niets over?

Maar zoals ik al zei: ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken, dus houd dan ook op met op mijn berichten in dit topic te reageren.

Hierdoor ontstaat er een kettingreactie en dan komt er nooit een eind aan. Ik stel dus voor dat jullie na dit bericht weer verder gaan met de Turken dingen die jullie hier altijd doen, dan hoef ik hier ook niet meer te komen.

Goede deal? :)
wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.

woorden vuil aan maken, al je woorden zijn vuil. stop met het volgen van deze topic en kom er gewoon niet meer in terug met je liederlijk en bevelend attitude. dat recht heb jij namelijk niet, zelfs het zijn van een pure nederlander geeft je dat recht niet: niet op FOK. en dit is waar de term FOK er eindelijk eens aan toe doet, in al de keren dat jij het gebruikte heeft het er ook maar niet 1 keer aan toe gedaan.
  zondag 18 september 2011 @ 15:53:10 #228
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102099743
Waar hebben ze een mod gemaakt van computerprobleem? Al vaker bewezen dat hij kloon is van jamesstewart en nog een aantal domme accounts.

Check ook de triestheid hier:
Technisch probleem bij Wehkamp
  zondag 18 september 2011 @ 15:53:23 #229
344644 computerprobleem
pi_102099754
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:48 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.
Alles wat Turken horen te haten? O, dus het is algemeen bekend dat Turken een hekel hebben aan Koerden, Joden, Israeli en Amerikanen? Het zijn jouw woorden, niet de mijne.

Tevens kan het ook een reden hebben dat ik juist die vlaggen plaats. Denk jij ook weleens na of zijn jullie het gewend dat mening meteen feit is? Wie zegt dat ik een Nederlander ben? Misschien ben ik wel een Koerdische Jood? Misschien ben ik wel een Amerikaanse Jood? Wat weet jij daar nou van. Triest figuur. Jullie lopen constant haat te zaaien tegenover Koerden en Joden, maar daarbij denken jullie niet na of er misschien wel Joden en Koerden actief zijn die zich daardoor gekwetst kunnen voelen. Zal wel weer iets te maken hebben met cultuur enzo.
  zondag 18 september 2011 @ 15:56:44 #230
344644 computerprobleem
pi_102099871
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef Che_ het volgende:
Waar hebben ze een mod gemaakt van computerprobleem? Al vaker bewezen dat hij kloon is van jamesstewart en nog een aantal domme accounts.

Check ook de triestheid hier:
Technisch probleem bij Wehkamp
Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.

Het is al maanden bekend bij alle moderators en admins en zelfs bij Yvonne dat ik een kloon ben van Jamesstewart. Ik heb hen dat zelf verteld en zij hebben het dan ook geaccepteerd dat ik actief mag blijven op computerprobleem. Dat had te maken met een aantal problemen die ik destijds had en ik ben niet van plan mijn problemen aan kansloze figuren zoals jij te vertellen.

Het zit trouwens wel heel erg diep hé? Topics van 3 maanden terug erbij halen.

Word eens volwassen en ga verder met je leven. Kijk richting de toekomst en niet terug naar een FOK! topic over Wehkamp van 3 maanden geleden.

Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan. Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.

Zal even een aantal moderators op de hoogte stellen.

:W
  zondag 18 september 2011 @ 15:59:16 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102099967
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan.
Wat is hier offtopic en wat niet?
quote:
Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.

Waarom? Je weet dat ik hier post dus het is alleen maar bangmakerij.
  zondag 18 september 2011 @ 16:11:33 #232
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100441
Eerst was het nog grappig, maar de xenofobie én -het moet gezegd worden- achterlijkheid van computerprobleem begint nu een beetje triest te worden.

Ik heb geprobeerd netjes en objectief op hem te reageren, dat negeert hij volkomen. In plaats daarvan komt hij hier zeuren over hoe kut Turken wel niet zijn. Dat mag hij van mij wel vinden, maar dan moet hij niet gaan janken als er ook mensen zijn die Israël kut vinden.

Ik heb niets tegen Joden, maar wel tegen radicale kutzionisten als computerprobleem. Maar foei, dat mag ik niet zeggen, want dat is antisemitisme. Hoe noemen we discriminatie jegens Turken dan? Oh nee, dat heeft geen naam, dus dan mag het.
pi_102100559
iedereen die een punt probeer te maken en de zin begint met "jullie" moet je gewoon negeren, omdat dit soort mensen niet serieus genomen kunnen worden, hun wereldbeeld is nu eenmaal onderverdeeld in hokjes van zwart en wit en daar valt niet echt een serieus gesprek mee te voeren laat staan een discussie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_102100598
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:

Ik heb niets tegen Joden, maar wel tegen radicale kutzionisten als computerprobleem. Maar foei, dat mag ik niet zeggen, want dat is antisemitisme.
nee hoor das geen anti semitisme ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 18 september 2011 @ 16:17:33 #235
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100648
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee hoor das geen anti semitisme ;)
Volgens computerprobleem is elke vorm van kritiek op Israël of de joodse gemeenschap antisemitisme. Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.
  zondag 18 september 2011 @ 16:19:56 #236
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102100721
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.

Het is al maanden bekend bij alle moderators en admins en zelfs bij Yvonne dat ik een kloon ben van Jamesstewart. Ik heb hen dat zelf verteld en zij hebben het dan ook geaccepteerd dat ik actief mag blijven op computerprobleem. Dat had te maken met een aantal problemen die ik destijds had en ik ben niet van plan mijn problemen aan kansloze figuren zoals jij te vertellen.

Het zit trouwens wel heel erg diep hé? Topics van 3 maanden terug erbij halen.

Word eens volwassen en ga verder met je leven. Kijk richting de toekomst en niet terug naar een FOK! topic over Wehkamp van 3 maanden geleden.

Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan. Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.

Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?
  zondag 18 september 2011 @ 16:20:23 #237
344644 computerprobleem
pi_102100736
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.
Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.

Ik vind het echt ongelooflijk dat jullie gewoon zulke leugens mogen verkondigen. :N
  zondag 18 september 2011 @ 16:20:23 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102100737
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:19 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?
Waarom zou ik dat aanvragen?
  zondag 18 september 2011 @ 16:21:08 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102100764
Even voor de duidelijkheid. Er gaat hier geen discussie losbranden over Israel. Dat heeft hier op dit moment niets mee te maken
  zondag 18 september 2011 @ 16:22:19 #240
344644 computerprobleem
pi_102100799
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.

De laatste keer was het met de hoge admin van dit forum, namelijk Yvonne. Ik heb haar mijn verhaal verteld en zij heeft het goedgekeurd dat ik hier actief mag blijven. Ik ben dan ook niet van plan nogmaals mijn verhaal te doen, want wanneer zij het goedkeurt lijkt het mij wel meer dan voldoende.
  zondag 18 september 2011 @ 16:24:22 #241
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100854
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.

Ik vind het echt ongelooflijk dat jullie gewoon zulke leugens mogen verkondigen. :N
quote:
4s.gif Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Er gaat hier geen discussie losbranden over Israel. Dat heeft hier op dit moment niets mee te maken
Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.
  zondag 18 september 2011 @ 16:26:59 #242
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102100942
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hij heeft minimaal 5 accounts. En niet alleen jamesstewart zoals hij zegt.
  zondag 18 september 2011 @ 16:28:28 #243
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100986
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll. :')
  zondag 18 september 2011 @ 16:30:04 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101039
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.

De laatste keer was het met de hoge admin van dit forum, namelijk Yvonne. Ik heb haar mijn verhaal verteld en zij heeft het goedgekeurd dat ik hier actief mag blijven. Ik ben dan ook niet van plan nogmaals mijn verhaal te doen, want wanneer zij het goedkeurt lijkt het mij wel meer dan voldoende.
Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.
Bedankt. Als jullie daar graag over willen discussiëren zal daar vast een topic over zijn ergens. Maar dus niet hier.
  zondag 18 september 2011 @ 16:30:31 #245
344644 computerprobleem
pi_102101063
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij weet het beter dan 3 admins, 5 moderators en Yvonne? Wat ben jij een gigantisch, grote, super troll zeg. :')

Ik houd het hierbij over dat kloongezeik van jou. Ik heb PM's van Yvonne en diverse admins waarbij het goedgekeurd wordt. Ga jij maar haten op iemand anders, je snode plannetje zal falen.
  zondag 18 september 2011 @ 16:31:27 #246
344644 computerprobleem
pi_102101092
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.

Ja, maar dat komt omdat Che_ daar elke keer weer mee begint.

Als hij daarmee stopt, dan is het toch logisch dat ik daar niet op in ga. Maar hij blijft maar irritante troll comments plaatsen over mij dat ik een kloon ben e.d. Het probleem ligt dus aan hem.

SPOILER
  zondag 18 september 2011 @ 16:31:34 #247
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101099
-niet nodig-

[ Bericht 98% gewijzigd door kanovinnie op 18-09-2011 16:33:01 ]
  zondag 18 september 2011 @ 16:32:56 #248
344644 computerprobleem
  zondag 18 september 2011 @ 16:33:46 #249
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101177
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik hoop dat er iets aan bovenstaande bericht gedaan word?
Het is een grapje gozer. Het is aardiger bedoeld dan jouw haat jegens de Turken die allemaal antidemocratisch zouden zijn.
  zondag 18 september 2011 @ 16:33:53 #250
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102101180
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll. :')
Die gast is getekend voor het leven.

Grappig om te zien hoe die zich probeert in te dekken. Ben benieuwd of iemand van FOK! daadwerkelijk iets doet tegen iemand die een ontelbaar aantal kloons heeft.
  zondag 18 september 2011 @ 16:33:55 #251
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101181
Vanaf nu dus maar normaal verder posten. Ik heb geen zin meer om politieagentje te spelen.
  zondag 18 september 2011 @ 16:35:19 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101223
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:33 schreef Che_ het volgende:

[..]

Die gast is getekend voor het leven.

Grappig om te zien hoe die zich probeert in te dekken. Ben benieuwd of iemand van FOK! daadwerkelijk iets doet tegen iemand die een ontelbaar aantal kloons heeft.
Het hebben van kloons is opzich niet strafbaar. Dus daar kan je nu ook wel over ophouden.
  zondag 18 september 2011 @ 16:36:00 #253
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101246
quote:
13s.gif Op zondag 18 september 2011 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
Vanaf nu dus maar normaal verder posten. Ik heb geen zin meer om politieagentje te spelen.
Besnijdenis = birheid tussen Turken en Joden. Ik wilde gewoon broness aanwakkeren.
  zondag 18 september 2011 @ 16:36:13 #254
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102101254
kanovinnie, jij vind het normaal dat iemand 5 accounts heeft? Hij heeft het nu enkel over jamesstewart waar yvonne iets van weet, maar ik heb het over nog 3 andere accounts. Daar weten zij niks van. Hij zal ondertussen al een paar pm's hebben verstuurd uit angst _O-
  zondag 18 september 2011 @ 16:38:21 #255
344644 computerprobleem
pi_102101340
Che_ jongen, stop eens met al die frustratie. Daar word je jonge heer klein van.

Bekijk en beluister het volgende muziekje maar van ultieme eindbaas Ennio Morricone _O_

Het is echt niet nodig zo gefrustreerd op alles te reageren hoor! :D

Je word er meteen vrolijk van. Geloof me ^O^
  zondag 18 september 2011 @ 16:38:27 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101345
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef Levolution het volgende:

[..]

Besnijdenis = birheid tussen Turken en Joden. Ik wilde gewoon broness aanwakkeren.
birheid :?
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef Che_ het volgende:
kanovinnie, jij vind het normaal dat iemand 5 accounts heeft? Hij heeft het nu enkel over jamesstewart waar yvonne iets van weet, maar ik heb het over nog 3 andere accounts. Daar weten zij niks van. Hij zal ondertussen al een paar pm's hebben verstuurd uit angst _O-
Als je hier verder nog wat over kwijt wilt kan dat in het feedbacktopic in GC. Of zoals eerder aangegeven per DM of PM.
  zondag 18 september 2011 @ 16:39:32 #257
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101384
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

birheid :?
Eenheid.
  zondag 18 september 2011 @ 16:40:43 #258
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102101431
Nee, geen zin om die moeite te doen helemaal in feedbacktopic. Jij zegt dat klonen gewoon mag dus dan is het prima!
  zondag 18 september 2011 @ 16:40:50 #259
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101439
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef computerprobleem het volgende:
Che_ jongen, stop eens met al die frustratie. Daar word je jonge heer klein van.
Ik maak een grapje over jouw piemel en je gaat janken of het weg mag, even later maak jij een grapje over andermans piemel. :')
Wat ben jij een hypocriet zeg. Zo subjectief ging je dus ook te werk op de FP.
  zondag 18 september 2011 @ 16:46:15 #260
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102101624
Check hoe bang die gast is geworden _O- _O- _O-
quote:
Hallo,

in het volgende topic blijven een aantal mensen steeds off-topic gaan, terwijl ik IN ELKE POST vraag of ze weer OT willen gaan, want ik heb geen zin in dat topic en vooral de mensen die er komen.

Turken op Fok! #626 - We love you zarGon !!

Bekijk het eerste bericht dat geplaatst is over het Nieuwsbericht incident maar, ik ben niets begonnen hoor.

Daarnaast maakt de user met 'ezel' in zijn naam mij steeds weer belachelijk. Ik had geduld en schold hem niet terug uit, maar hij bleef helaas doorgaan.

Verder is 'Che_' nu al 4 maanden bezig met het bashen van mij. Hij is volgens mij een extreme moslim en kan het niet hebben dat ik anders denk dan hij (check mijn avatar...). Wel duidelijk dus dat die mensen zo op mij reageren, het is gewoon pure haat. (Ezel geeft dat zelfs toe in één van zijn berichten). Ik weet niet of dat toegestaan is, maar ik hoop het dus niet.

Verder heeft 'Che_' een aantal verzoeken (waaronder verzoek tot een ban van mij) ingediend in dat topic. Hij noemt mij een kloon van Jamesstewart, dat is waar. Maar dat is ALLANG bekend bij alle admins, moderators en zelfs bij Yvonne (zij heeft toestemming gegeven om op dit account actief te blijven).

Che_ haalt dat onderwerp er ELKE KEER weer bij en dat begint zwaar irritant te worden. Moderators kunnen zich gaan vergissen en mij een ban geven omdat ze misschien niet op de hoogte zijn van de situatie, terwijl ik gewoon goedkeuring heb van Yvonne.

Ik hoop dat jullie mij helpen.

Mvg,

Computerprobleem
pi_102101653
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Alles wat Turken horen te haten? O, dus het is algemeen bekend dat Turken een hekel hebben aan Koerden, Joden, Israeli en Amerikanen? Het zijn jouw woorden, niet de mijne.

Tevens kan het ook een reden hebben dat ik juist die vlaggen plaats. Denk jij ook weleens na of zijn jullie het gewend dat mening meteen feit is? Wie zegt dat ik een Nederlander ben? Misschien ben ik wel een Koerdische Jood? Misschien ben ik wel een Amerikaanse Jood? Wat weet jij daar nou van. Triest figuur. Jullie lopen constant haat te zaaien tegenover Koerden en Joden, maar daarbij denken jullie niet na of er misschien wel Joden en Koerden actief zijn die zich daardoor gekwetst kunnen voelen. Zal wel weer iets te maken hebben met cultuur enzo.
waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet. je leest dingen zoals jij het wilt begrijpen. "kan het ook een reden hebben" rot toch op man, je daagt turken alleen maar uit met je slap gelul en slappe acties. dat je ook maar denkt dat je iets goeds doet in de naam van koerden, amerikanen of joden. ik ben zelf ook deel koerdisch, mijn ex is koerdisch, talloze koerdisch vrienden gehad. wij kijken niet naar afkomst en shit, wij kijken naar hoe een persoon is, dus rot een eind op met al je verzonnen weetjes.

met je zielige poging tot insult, minachting van turken, gfys :W
pi_102101704
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef zarGon het volgende:

http://www.turksekok.nl/35/kisir

met beschrijving en stap-voor-stap foto's en al :9 :9 hoe chill is dat, straks maar even voor avondeten
  zondag 18 september 2011 @ 16:49:08 #263
344644 computerprobleem
pi_102101727
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:47 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet. je leest dingen zoals jij het wilt begrijpen. "kan het ook een reden hebben" rot toch op man, je daagt turken alleen maar uit met je slap gelul en slappe acties. dat je ook maar denkt dat je iets goeds doet in de naam van koerden, amerikanen of joden. ik ben zelf ook deel koerdisch, mijn ex is koerdisch, talloze koerdisch vrienden gehad. wij kijken niet naar afkomst en shit, wij kijken naar hoe een persoon is, dus rot een eind op met al je verzonnen weetjes.

met je zielige poging tot insult, minachting van turken, gfys :W
Gebruik leestekens, ik begrijp namelijk niet wat je probeert te zeggen.
  zondag 18 september 2011 @ 16:50:17 #264
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101762
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Gebruik leestekens, ik begrijp namelijk niet wat je probeert te zeggen.
Kappen met uitlokken of je kunt niet lang meer doorgaan met posten op het forum. Laatste waarschuwing. En als je hier wat over te zeggen hebt kan je naar het FB topic toe.
pi_102101777
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef computerprobleem het volgende:

Bekijk en beluister het volgende muziekje maar van ultieme eindbaas Ennio Morricone _O_

Het is echt niet nodig zo gefrustreerd op alles te reageren hoor! :D

Je word er meteen vrolijk van. Geloof me ^O^
Je zou niet meer in deze topic reageren. O ja, goed bezig, een avatar bestaande uit de vlaggen van joden, Armeniërs, Grieken en Koerden. Overduidelijke provocatie naar aanleiding van de toestanden van gisternacht en (zo te zien) ook hedenochtend. Snap niet hoe jij ooit mod bent geworden, en dat meen ik oprecht.
pi_102101787
nu heeft ie ook de armeense en griekse vlag ertussen _O- _O- _O-
-Rabia Al-Basri
  zondag 18 september 2011 @ 16:51:11 #267
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101794
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef Caratacus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

http://www.turksekok.nl/35/kisir

met beschrijving en stap-voor-stap foto's en al :9 :9 hoe chill is dat, straks maar even voor avondeten
Ziet eruit als een soort couscous/paella?
  zondag 18 september 2011 @ 16:51:46 #268
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101824
Ik kap met hierop reageren in dit topic, die computerprobleem is een zware hypocriet en verdraait alles naar zijn hand. En het ergste is dat hij een suck up is.
pi_102101851
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ziet eruit als een soort couscous/paella?
Mwah, da's toch wat anders. Ik zou zeggen probeer het eens, het is echt overheerlijk. Kan niet wachten tot avondeten hehehe *) :9~
  zondag 18 september 2011 @ 16:56:25 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101995
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Mwah, da's toch wat anders. Ik zou zeggen probeer het eens, het is echt overheerlijk. Kan niet wachten tot avondeten hehehe *) :9~
Geen idee hoe ik het moet maken, waar ik de ingrediënten kan halen en waar ik die überhaupt kan kopen
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:51 schreef Levolution het volgende:
Ik kap met hierop reageren in dit topic, die computerprobleem is een zware hypocriet en verdraait alles naar zijn hand. En het ergste is dat hij een suck up is.
^O^
pi_102102211
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:50 schreef Slayage het volgende:
Het is inderdaad een rare gast. Gewoon negeren. :D
pi_102102214
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 12:26 schreef zarGon het volgende:
Ik heb het wel gemaakt :D. :6. Tadaaa.

Afiyet olsun.
pi_102102223
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:50 schreef Slayage het volgende:
Geef die man subsidie.
pi_102102288
kisir, bulgur :r doe mij maar wit rijst. ik kan maar niet wennen aan sommige turkse recepten, ondertussen wel een beetje gewend aan patlican kebabi maar dat komt ook maar door het vlees denk ik :')
pi_102102526
Turkse (appel)thee gekocht op de hoek, dus thuis gemaakt en daar dan uit intresse wat melk aan toevoegen, handig want eiwitten zijn welkom na een portie sporten zoals eerder deze middag :Y

Wat vieeeees lan, bah echt smerig wat een slechte combinatie :r
pi_102102549
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Afiyet olsun.
Gemenerd,:D! Ziet er lekker uit! :9~.

Yerken beni düşün! :6.

Eet smakelijlk!
pi_102102617
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkse (appel)thee gekocht op de hoek, dus thuis gemaakt en daar dan uit intresse wat melk aan toevoegen, handig want eiwitten zijn welkom na een portie sporten zoals eerder deze middag :Y

Eiwitten zijn welkom zeg je, en dan doe je melk in thee... wtf hahaha :') neem dan een eiwitshake of zo.
  zondag 18 september 2011 @ 17:15:00 #278
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102102677
Bulgur _O_
Ik vind bulgur pilavi lekkerder dan kisir. Gewoon met ui, peper, tomaat en salça. En een bouillonblokje.
Dat met kusbasi. Is onze studentenmaal. _O_

Gewone pilav ben ik uiteraard ook gek op. Zoals mijn oma het maakt, daar gaat een hele dikke klont boter in. _O_
pi_102102770
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef WammesWaggel het volgende:

We zitten hier op een Nederlands forum ja, ga je walgelijke praktijken maar op een engels forum verkondigen. Melk in de thee. :r
pi_102102824
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef Levolution het volgende:
Bulgur _O_
Ik vind bulgur pilavi lekkerder dan kisir. Gewoon met ui, peper, tomaat en salça. En een bouillonblokje.
Dat met kusbasi. Is onze studentenmaal. _O_

Gewone pilav ben ik uiteraard ook gek op. Zoals mijn oma het maakt, daar gaat een hele dikke klont boter in. _O_
Eensch, bulgur pilav :9
pi_102102922
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:13 schreef Caratacus het volgende:

[..]

Eiwitten zijn welkom zeg je, en dan doe je melk in thee... wtf hahaha :') neem dan een eiwitshake of zo.
De shakes zijn op, een tragedie :')
  zondag 18 september 2011 @ 17:31:04 #282
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102103274
Klonen van computerprobleem:

chumleypawnstars
goodmorningvietnam
  zondag 18 september 2011 @ 17:34:37 #283
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102103430
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef Che_ het volgende:
Klonen van computerprobleem:

chumleypawnstars
goodmorningvietnam
Het is goed geweest, mods gaan erover nadenken, zie FB. Laat die gast maar.
  zondag 18 september 2011 @ 17:34:49 #284
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102103441
Vanavond lahana sarmasi _O_
pi_102103817
Sjonge jonge, die computerprobleem zoekt het ook zelf op hé..

Eerst provoceren en daarna huilie huilie doen :')
Je zou toch hier niet meer terugkomen??
pi_102103828
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Julis het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Afiyet olsun.

:9~!
pi_102103886
Kisir is echt een damesgerecht.

Niet bedoeld voor ekte mannen. Ekte mannen eten hete Cigkofte!! Met sla en ayran erbij
pi_102103898
quote:
Dit kwam door het topic van Levolution en de post van TheMagnificent. Las dat topic in bed toen ik wakker was geworden. :').

quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kısır!!! :9

[ afbeelding ]
  zondag 18 september 2011 @ 17:49:56 #289
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102104000
Waar is de domates lan?
pi_102104047
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef xminator het volgende:
Kisir is echt een damesgerecht.

Niet bedoeld voor ekte mannen. Ekte mannen eten hete Cigkofte!! Met sla en ayran erbij
Çiğ köfte is _O_. Maar dat kun je niet zo even heel snel maken.
pi_102104087
quote:
6s.gif Op zondag 18 september 2011 17:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:9~!
:9! Jij ook smakelijk eten.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dit kwam door het topic van Levolution en de post van TheMagnificent. Las dat topic in bed toen ik wakker was geworden. :').

[..]

Oh daarvan dus :D. Ik vond het al zo raar dat je ineens zin had in kısır. Hahaha. De hele middag door "Kısır, kısır, kısır". Ah aaah.
pi_102104088
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:49 schreef Levolution het volgende:
Waar is de domates lan?
Die doen wij er niet in, maar erbij. Tomaten, komkommers etc.
pi_102104130
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef Julis het volgende:

[..]

:9! Jij ook smakelijk eten.

[..]

Oh daarvan dus :D. Ik vond het al zo raar dat je ineens zin had in kısır. Hahaha. De hele middag door "K
ısır, kısır, kısır". Ah aaah.
:'). :6.
pi_102104164
Nu even serieus hé,
wij mogen toch wel aanwezig zijn bij de bruiloft?
  zondag 18 september 2011 @ 17:54:45 #295
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102104197
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Die doen wij er niet in, maar erbij. Tomaten, komkommers etc.
Dan is het goed. Tomaten zijn ook nog eens heel goed voor je. Turken zeggen wel eens 'domates kan yapar'. :') Waar ze die wijsheid vandaan halen is me een raadsel, maar goed voor je is het wel.
pi_102104246
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dan is het goed. Tomaten zijn ook nog eens heel goed voor je. Turken zeggen wel eens 'domates kan yapar'. :') Waar ze die wijsheid vandaan halen is me een raadsel, maar goed voor je is het wel.
Mijn vader zegt altijd als we tomaat eten dat het goed is voor je prostaat :+. :'). Dat moet hij bijna altijd erbij zeggen.
  zondag 18 september 2011 @ 17:58:53 #297
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102104358
Wat is kisir precies? Rijst, tomatenpuree en paprika?
  zondag 18 september 2011 @ 17:59:26 #298
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102104379
Of is dat peterselie?
  zondag 18 september 2011 @ 17:59:53 #299
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102104394
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef Julis het volgende:

[..]

Mijn vader zegt altijd als we tomaat eten dat het goed is voor je prostaat :+. :'). Dat moet hij bijna altijd erbij zeggen.
Kijk eens aan.
Tomaat kun je, net als broccoli en blauwe bessen, in de categorie 'behoorlijk gezond' plaatsen.
  zondag 18 september 2011 @ 18:00:31 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102104414
quote:
10s.gif Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hollandaca çevirisi lütfen. :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')