Ik ben niet van de FP, maar is dat zo? Zijn die posts dan aangegeven bij de mods zodat er wat mee gedaan kan worden? Wij kunnen ook niet alles zien. Als jij denkt dat reacties niet door de beugel kunnen kan je altijd een melding daarvan maken. Daar zijn we dankbaar voor!quote:Op zondag 18 september 2011 02:44 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
nou, fok heeft met de jaren mee steeds meer tolerantie getoond voor discriminatie en racisme. het zou me niet verbazen als de fok crew ook nog eens voor zijn woorden en daden op gaat komen.
ik heb talloze racistische en discriminerende reacties gezien op de frontpage die ze rustig laten staan, vroeger werden deze verwijderd: zoals het hoort.
Nee, dat is niet zo (hoewel ik nooit de FP) lees. Hier op FOK! is een soort van humoristische racisme, waar alle partijen om kunnen lachen, maar ook een terechte kritische houding jegens de achterlijkheid van lieden van bepaalde volkeren. Houden zo.quote:Op zondag 18 september 2011 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben niet van de FP, maar is dat zo? Zijn die posts dan aangegeven bij de mods zodat er wat mee gedaan kan worden? Wij kunnen ook niet alles zien. Als jij denkt dat reacties niet door de beugel kunnen kan je altijd een melding daarvan maken. Daar zijn we dankbaar voor!
quote:Op zondag 18 september 2011 12:29 schreef Che_ het volgende:
Wtf computerprobleem is mod
Ultra-nationalist en zionist. En net meerderjarig.
Nee, dan liever Landysh.
Ik snap die jongen ook niet zo goedquote:Op zondag 18 september 2011 13:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo (hoewel ik nooit de FP) lees. Hier op FOK! is een soort van humoristische racisme, waar alle partijen om kunnen lachen, maar ook een terechte kritische houding jegens de achterlijkheid van lieden van bepaalde volkeren. Houden zo.
Alleen kan computerprobleem het niet verkroppen als het zijn kant op is gericht.
ik heb niet anders ervaren. toen ik vroeger lurkte werd alles op een volwassen manier afgehandeld, een post mocht dan ook zo uitgebreid zijn als één wou en werd geen partij onderdrukt of beperkt gesteld in wat hij of zij mocht zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben niet van de FP, maar is dat zo? Zijn die posts dan aangegeven bij de mods zodat er wat mee gedaan kan worden? Wij kunnen ook niet alles zien. Als jij denkt dat reacties niet door de beugel kunnen kan je altijd een melding daarvan maken. Daar zijn we dankbaar voor!
De FP is niet mijn takenpakket, maar zoals ik eerder aangaf, trek aan de bel. Want soms lees je weleens over iets heen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:57 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
ik heb niet anders ervaren. toen ik vroeger lurkte werd alles op een volwassen manier afgehandeld, een post mocht dan ook zo uitgebreid zijn als één wou en werd geen partij onderdrukt of beperkt gesteld in wat hij of zij mocht zeggen.
tegenwoordig word een bericht dat "te ver" gaat verwijderd maar alle racistische en vuile reacties die men nog plaatst op het bericht dat verwijderd is blijft wel gewoon staan. waardoor een serie van reacties in de kant van een mening word gestuurd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 14:02 schreef Weissman het volgende:
Eindelijk een kans om terecht te crewbashen![]()
Sowieso is alle crewbash terecht
Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Je bent hier op een Nederlandstalig forum. Houd je daar dan ook aan. Je kunt Turks praten in Turkije.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent hier op een Nederlandstalig forum. Houd je daar dan ook aan. Je kunt Turks praten in Turkije.
Dat is aan mij.quote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je bent hier op een Nederlandstalig forum. Houd je daar dan ook aan. Je kunt Turks praten in Turkije.
Ja, weet ik.quote:
Gast. Als ze al Turks praten, dan spreek ik ze er op aan. Daarnaast praat weismann eerder straattaal als Turks.quote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar ik heb toch liever dat ze Nederlands praten, zodat iedereen ze kan verstaan. Hoe wil jij anders controleren of ze geen dingen zeggen die niet door de beugel kunnen? Voor hetzelfde geldt bereiden ze een terroristische aanslag voor en is FOK! straks medeverantwoordelijk, omdat ze het hier in hun taal besproken hebben.
Ik zeg niet dat ze dat doen, maar sinds 2001 is het beter geen onnodige risico's te nemen.
Ah, oke. Dan is het goed.quote:Op zondag 18 september 2011 15:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast. Als ze al Turks praten, dan spreek ik ze er op aan. Daarnaast praat weismann eerder straattaal als Turks.
Als je het verschil niet kan zien, dan moet je een TR plaatsen ipv hier als wannabeemod binnen komen stampen. Zo goed?quote:Op zondag 18 september 2011 15:26 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ah, oke. Dan is het goed.
Zelf zie ik overigens geen verschil tussen straattaal en vreemde taal , vandaar dat ik daarop reageerde.
sinds 2001? lol hypocrietquote:Op zondag 18 september 2011 15:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar ik heb toch liever dat ze Nederlands praten, zodat iedereen ze kan verstaan. Hoe wil jij anders controleren of ze geen dingen zeggen die niet door de beugel kunnen? Voor hetzelfde geldt bereiden ze een terroristische aanslag voor en is FOK! straks medeverantwoordelijk, omdat ze het hier in hun taal besproken hebben.
Ik zeg niet dat ze dat doen, maar sinds 2001 is het beter geen onnodige risico's te nemen.
Ik ben geen (wannabee)mod. Zou niet weten wat er leuk aan is. Ik stoor me gewoon aan hun gedrag en maak daar melding van. Of is dat soms verboden?quote:Op zondag 18 september 2011 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je het verschil niet kan zien, dan moet je een TR plaatsen ipv hier als wannabeemod binnen komen stampen. Zo goed?
Artikel 1 van de Grondwet is over discriminatie glashelder: het is verboden. Letterlijk zegt de wet:quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben geen (wannabee)mod. Zou niet weten wat er leuk aan is. Ik stoor me gewoon aan hun gedrag en maak daar melding van. Of is dat soms verboden?
Maar ik houd er even over op, heb wat beters te doen. Voor nu is het opgelost neem ik aan?
Bedankt.
Dan meld je dat maar in een TR of in een FB topic ipv hier dat wannabeemodgedrag te vertonen. Want dat ben je niet. Dus blijf hier lekker weg.quote:Op zondag 18 september 2011 15:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ben geen (wannabee)mod. Zou niet weten wat er leuk aan is. Ik stoor me gewoon aan hun gedrag en maak daar melding van. Of is dat soms verboden?
Maar ik houd er even over op, heb wat beters te doen. Voor nu is het opgelost neem ik aan?
Bedankt.
Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?quote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan meld je dat maar in een TR of in een FB topic ipv hier dat wannabeemodgedrag te vertonen. Want dat ben je niet. Dus blijf hier lekker weg.
wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.quote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?
Zij doen constant precies hetzelfde (in andere topics dan...). Waarom zeg je daar niets over?
Maar zoals ik al zei: ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken, dus houd dan ook op met op mijn berichten in dit topic te reageren.
Hierdoor ontstaat er een kettingreactie en dan komt er nooit een eind aan. Ik stel dus voor dat jullie na dit bericht weer verder gaan met de Turken dingen die jullie hier altijd doen, dan hoef ik hier ook niet meer te komen.
Goede deal?
Alles wat Turken horen te haten? O, dus het is algemeen bekend dat Turken een hekel hebben aan Koerden, Joden, Israeli en Amerikanen? Het zijn jouw woorden, niet de mijne.quote:Op zondag 18 september 2011 15:48 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.
Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef Che_ het volgende:
Waar hebben ze een mod gemaakt van computerprobleem? Al vaker bewezen dat hij kloon is van jamesstewart en nog een aantal domme accounts.
Check ook de triestheid hier:
Technisch probleem bij Wehkamp
Wat is hier offtopic en wat niet?quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan.
Waarom? Je weet dat ik hier post dus het is alleen maar bangmakerij.quote:Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.
Zal even een aantal moderators op de hoogte stellen.
nee hoor das geen anti semitismequote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:
Ik heb niets tegen Joden, maar wel tegen radicale kutzionisten als computerprobleem. Maar foei, dat mag ik niet zeggen, want dat is antisemitisme.
Volgens computerprobleem is elke vorm van kritiek op Israël of de joodse gemeenschap antisemitisme. Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.quote:
Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.
Het is al maanden bekend bij alle moderators en admins en zelfs bij Yvonne dat ik een kloon ben van Jamesstewart. Ik heb hen dat zelf verteld en zij hebben het dan ook geaccepteerd dat ik actief mag blijven op computerprobleem. Dat had te maken met een aantal problemen die ik destijds had en ik ben niet van plan mijn problemen aan kansloze figuren zoals jij te vertellen.
Het zit trouwens wel heel erg diep hé? Topics van 3 maanden terug erbij halen.
Word eens volwassen en ga verder met je leven. Kijk richting de toekomst en niet terug naar een FOK! topic over Wehkamp van 3 maanden geleden.
Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan. Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.
Zal even een aantal moderators op de hoogte stellen.
Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.quote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.
Waarom zou ik dat aanvragen?quote:Op zondag 18 september 2011 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?
Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.
Ik vind het echt ongelooflijk dat jullie gewoon zulke leugens mogen verkondigen.
Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Er gaat hier geen discussie losbranden over Israel. Dat heeft hier op dit moment niets mee te maken
Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij heeft minimaal 5 accounts. En niet alleen jamesstewart zoals hij zegt.
Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.
De laatste keer was het met de hoge admin van dit forum, namelijk Yvonne. Ik heb haar mijn verhaal verteld en zij heeft het goedgekeurd dat ik hier actief mag blijven. Ik ben dan ook niet van plan nogmaals mijn verhaal te doen, want wanneer zij het goedkeurt lijkt het mij wel meer dan voldoende.
Bedankt. Als jullie daar graag over willen discussiëren zal daar vast een topic over zijn ergens. Maar dus niet hier.quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.
Jij weet het beter dan 3 admins, 5 moderators en Yvonne? Wat ben jij een gigantisch, grote, super troll zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij heeft minimaal 5 accounts. En niet alleen jamesstewart zoals hij zegt.
Ja, maar dat komt omdat Che_ daar elke keer weer mee begint.quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
Het is een grapje gozer. Het is aardiger bedoeld dan jouw haat jegens de Turken die allemaal antidemocratisch zouden zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iets aan bovenstaande bericht gedaan word?
Die gast is getekend voor het leven.quote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll.
Het hebben van kloons is opzich niet strafbaar. Dus daar kan je nu ook wel over ophouden.quote:Op zondag 18 september 2011 16:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Die gast is getekend voor het leven.
Grappig om te zien hoe die zich probeert in te dekken. Ben benieuwd of iemand van FOK! daadwerkelijk iets doet tegen iemand die een ontelbaar aantal kloons heeft.
Besnijdenis = birheid tussen Turken en Joden. Ik wilde gewoon broness aanwakkeren.quote:Op zondag 18 september 2011 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
Vanaf nu dus maar normaal verder posten. Ik heb geen zin meer om politieagentje te spelen.
birheidquote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Besnijdenis = birheid tussen Turken en Joden. Ik wilde gewoon broness aanwakkeren.
Als je hier verder nog wat over kwijt wilt kan dat in het feedbacktopic in GC. Of zoals eerder aangegeven per DM of PM.quote:Op zondag 18 september 2011 16:36 schreef Che_ het volgende:
kanovinnie, jij vind het normaal dat iemand 5 accounts heeft? Hij heeft het nu enkel over jamesstewart waar yvonne iets van weet, maar ik heb het over nog 3 andere accounts. Daar weten zij niks van. Hij zal ondertussen al een paar pm's hebben verstuurd uit angst
Ik maak een grapje over jouw piemel en je gaat janken of het weg mag, even later maak jij een grapje over andermans piemel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef computerprobleem het volgende:
Che_ jongen, stop eens met al die frustratie. Daar word je jonge heer klein van.
quote:Hallo,
in het volgende topic blijven een aantal mensen steeds off-topic gaan, terwijl ik IN ELKE POST vraag of ze weer OT willen gaan, want ik heb geen zin in dat topic en vooral de mensen die er komen.
Turken op Fok! #626 - We love you zarGon !!
Bekijk het eerste bericht dat geplaatst is over het Nieuwsbericht incident maar, ik ben niets begonnen hoor.
Daarnaast maakt de user met 'ezel' in zijn naam mij steeds weer belachelijk. Ik had geduld en schold hem niet terug uit, maar hij bleef helaas doorgaan.
Verder is 'Che_' nu al 4 maanden bezig met het bashen van mij. Hij is volgens mij een extreme moslim en kan het niet hebben dat ik anders denk dan hij (check mijn avatar...). Wel duidelijk dus dat die mensen zo op mij reageren, het is gewoon pure haat. (Ezel geeft dat zelfs toe in één van zijn berichten). Ik weet niet of dat toegestaan is, maar ik hoop het dus niet.
Verder heeft 'Che_' een aantal verzoeken (waaronder verzoek tot een ban van mij) ingediend in dat topic. Hij noemt mij een kloon van Jamesstewart, dat is waar. Maar dat is ALLANG bekend bij alle admins, moderators en zelfs bij Yvonne (zij heeft toestemming gegeven om op dit account actief te blijven).
Che_ haalt dat onderwerp er ELKE KEER weer bij en dat begint zwaar irritant te worden. Moderators kunnen zich gaan vergissen en mij een ban geven omdat ze misschien niet op de hoogte zijn van de situatie, terwijl ik gewoon goedkeuring heb van Yvonne.
Ik hoop dat jullie mij helpen.
Mvg,
Computerprobleem
waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet. je leest dingen zoals jij het wilt begrijpen. "kan het ook een reden hebben" rot toch op man, je daagt turken alleen maar uit met je slap gelul en slappe acties. dat je ook maar denkt dat je iets goeds doet in de naam van koerden, amerikanen of joden. ik ben zelf ook deel koerdisch, mijn ex is koerdisch, talloze koerdisch vrienden gehad. wij kijken niet naar afkomst en shit, wij kijken naar hoe een persoon is, dus rot een eind op met al je verzonnen weetjes.quote:Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Alles wat Turken horen te haten? O, dus het is algemeen bekend dat Turken een hekel hebben aan Koerden, Joden, Israeli en Amerikanen? Het zijn jouw woorden, niet de mijne.
Tevens kan het ook een reden hebben dat ik juist die vlaggen plaats. Denk jij ook weleens na of zijn jullie het gewend dat mening meteen feit is? Wie zegt dat ik een Nederlander ben? Misschien ben ik wel een Koerdische Jood? Misschien ben ik wel een Amerikaanse Jood? Wat weet jij daar nou van. Triest figuur. Jullie lopen constant haat te zaaien tegenover Koerden en Joden, maar daarbij denken jullie niet na of er misschien wel Joden en Koerden actief zijn die zich daardoor gekwetst kunnen voelen. Zal wel weer iets te maken hebben met cultuur enzo.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef zarGon het volgende:
Yav, ik heb een enorm verlangen naar kısır op dit moment.
Gebruik leestekens, ik begrijp namelijk niet wat je probeert te zeggen.quote:Op zondag 18 september 2011 16:47 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik het tussen haakjes zet. je leest dingen zoals jij het wilt begrijpen. "kan het ook een reden hebben" rot toch op man, je daagt turken alleen maar uit met je slap gelul en slappe acties. dat je ook maar denkt dat je iets goeds doet in de naam van koerden, amerikanen of joden. ik ben zelf ook deel koerdisch, mijn ex is koerdisch, talloze koerdisch vrienden gehad. wij kijken niet naar afkomst en shit, wij kijken naar hoe een persoon is, dus rot een eind op met al je verzonnen weetjes.
met je zielige poging tot insult, minachting van turken, gfys
Kappen met uitlokken of je kunt niet lang meer doorgaan met posten op het forum. Laatste waarschuwing. En als je hier wat over te zeggen hebt kan je naar het FB topic toe.quote:Op zondag 18 september 2011 16:49 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Gebruik leestekens, ik begrijp namelijk niet wat je probeert te zeggen.
Je zou niet meer in deze topic reageren. O ja, goed bezig, een avatar bestaande uit de vlaggen van joden, Armeniërs, Grieken en Koerden. Overduidelijke provocatie naar aanleiding van de toestanden van gisternacht en (zo te zien) ook hedenochtend. Snap niet hoe jij ooit mod bent geworden, en dat meen ik oprecht.quote:Op zondag 18 september 2011 16:38 schreef computerprobleem het volgende:
Che_ jongen, stop eens met al die frustratie. Daar word je jonge heer klein van.
Bekijk en beluister het volgende muziekje maar van ultieme eindbaas Ennio Morricone
Het is echt niet nodig zo gefrustreerd op alles te reageren hoor!![]()
Je word er meteen vrolijk van. Geloof me
Ziet eruit als een soort couscous/paella?quote:Op zondag 18 september 2011 16:48 schreef Caratacus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.turksekok.nl/35/kisir
met beschrijving en stap-voor-stap foto's en al![]()
hoe chill is dat, straks maar even voor avondeten
Mwah, da's toch wat anders. Ik zou zeggen probeer het eens, het is echt overheerlijk. Kan niet wachten tot avondeten hehehequote:Op zondag 18 september 2011 16:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ziet eruit als een soort couscous/paella?
Geen idee hoe ik het moet maken, waar ik de ingrediënten kan halen en waar ik die überhaupt kan kopenquote:Op zondag 18 september 2011 16:52 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Mwah, da's toch wat anders. Ik zou zeggen probeer het eens, het is echt overheerlijk. Kan niet wachten tot avondeten hehehe![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 16:51 schreef Levolution het volgende:
Ik kap met hierop reageren in dit topic, die computerprobleem is een zware hypocriet en verdraait alles naar zijn hand. En het ergste is dat hij een suck up is.
Het is inderdaad een rare gast. Gewoon negeren.quote:Op zondag 18 september 2011 16:50 schreef Slayage het volgende:
nu heeft ie ook de armeense en griekse vlag ertussen![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef zarGon het volgende:
Ik heb het wel gemaaktquote:
Geef die man subsidie.quote:Op zondag 18 september 2011 16:50 schreef Slayage het volgende:
nu heeft ie ook de armeense en griekse vlag ertussen![]()
![]()
Gemenerd,:D! Ziet er lekker uit!quote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het wel gemaakt.
. Tadaaa.
[ afbeelding ]
Afiyet olsun.
Eiwitten zijn welkom zeg je, en dan doe je melk in thee... wtf hahahaquote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkse (appel)thee gekocht op de hoek, dus thuis gemaakt en daar dan uit intresse wat melk aan toevoegen, handig want eiwitten zijn welkom na een portie sporten zoals eerder deze middag
Wat vieeeees lan, bah echt smerig wat een slechte combinatie
We zitten hier op een Nederlands forum ja, ga je walgelijke praktijken maar op een engels forum verkondigen. Melk in de thee.quote:Op zondag 18 september 2011 17:10 schreef WammesWaggel het volgende:
Turkse (appel)thee gekocht op de hoek, dus thuis gemaakt en daar dan uit intresse wat melk aan toevoegen, handig want eiwitten zijn welkom na een portie sporten zoals eerder deze middag
Wat vieeeees lan, bah echt smerig wat een slechte combinatie
Eensch, bulgur pilavquote:Op zondag 18 september 2011 17:15 schreef Levolution het volgende:
Bulgur
Ik vind bulgur pilavi lekkerder dan kisir. Gewoon met ui, peper, tomaat en salça. En een bouillonblokje.
Dat met kusbasi. Is onze studentenmaal.
Gewone pilav ben ik uiteraard ook gek op. Zoals mijn oma het maakt, daar gaat een hele dikke klont boter in.
De shakes zijn op, een tragediequote:Op zondag 18 september 2011 17:13 schreef Caratacus het volgende:
[..]
Eiwitten zijn welkom zeg je, en dan doe je melk in thee... wtf hahahaneem dan een eiwitshake of zo.
Het is goed geweest, mods gaan erover nadenken, zie FB. Laat die gast maar.quote:Op zondag 18 september 2011 17:31 schreef Che_ het volgende:
Klonen van computerprobleem:
chumleypawnstars
goodmorningvietnam
quote:Op zondag 18 september 2011 17:03 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het wel gemaakt.
. Tadaaa.
[ afbeelding ]
Afiyet olsun.
Dit kwam door het topic van Levolution en de post van TheMagnificent. Las dat topic in bed toen ik wakker was geworden.quote:Op zondag 18 september 2011 12:24 schreef zarGon het volgende:
quote:
Çiğ köfte isquote:Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef xminator het volgende:
Kisir is echt een damesgerecht.
Niet bedoeld voor ekte mannen. Ekte mannen eten hete Cigkofte!! Met sla en ayran erbij
quote:
Oh daarvan dusquote:Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit kwam door het topic van Levolution en de post van TheMagnificent. Las dat topic in bed toen ik wakker was geworden..
[..]
quote:Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef Julis het volgende:
[..]! Jij ook smakelijk eten.
[..]
Oh daarvan dus. Ik vond het al zo raar dat je ineens zin had in kısır. Hahaha. De hele middag door "K
ısır, kısır, kısır". Ah aaah.
Dan is het goed. Tomaten zijn ook nog eens heel goed voor je. Turken zeggen wel eens 'domates kan yapar'.quote:Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die doen wij er niet in, maar erbij. Tomaten, komkommers etc.
Mijn vader zegt altijd als we tomaat eten dat het goed is voor je prostaatquote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan is het goed. Tomaten zijn ook nog eens heel goed voor je. Turken zeggen wel eens 'domates kan yapar'.Waar ze die wijsheid vandaan halen is me een raadsel, maar goed voor je is het wel.
Kijk eens aan.quote:Op zondag 18 september 2011 17:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn vader zegt altijd als we tomaat eten dat het goed is voor je prostaat.
. Dat moet hij bijna altijd erbij zeggen.
Hollandaca çevirisi lütfen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:54 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dan is het goed. Tomaten zijn ook nog eens heel goed voor je. Turken zeggen wel eens 'domates kan yapar'.Waar ze die wijsheid vandaan halen is me een raadsel, maar goed voor je is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |