abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:13:16 #1
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_97573772
Een aantal dagen geleden bestel ik dus het spel ''L.A. Noire'' voor op de PS3 bij Wehkamp.
Het spel was met 10% afgeprijsd, dus totaal ¤51,75. Ik had nog een kortingsbon ¤10,-, die gebruik ik dus ook en het bedrag wordt ¤41,75 + ¤3,- verzendkosten = ongeveer ¤45,- voor dat spel.

Nadat ik de bestelling plaats, krijg ik binnen 5 minuten een bericht dat ik eerst ¤11,- vooruit moet betalen, anders ontvang ik het spel niet. Ik betaal dus meteen ¤11,- vooruit en denk bij me zelf ''ok, over een paar dagen kan ik lekker detectiven :Y ''

De volgende ochtend sta ik op en check ik mijn mail. Wat vind ik? Ja. Een mail waarin staat dat ik ¤55,- vooruit moet betalen, anders krijg ik het spel niet thuis gestuurd. Ik dus contact opnemen met Wehkamp en hun antwoord:

''Ja, sorry. Ons systeem herkent het niet als je kleine bedragen over ZO'N GROOT bedrag vooruit betaald. Dus ons systeem heeft opgemerkt ( :?) dat je bedrag niet groot genoeg is (wtf :?) en daarom moet je ¤55,- vooruit betalen''.

Ik dus:

''Ja maar miefrouw, ik al ¤11,- vooruitbetaald en totaal bedrag ¤45,- niet ¤55,-
Wat is deze zeg!''

Mevrouw weer:

''O ja, dat zie ik ja. Nou, oke dan. Betaal dan maar ¤44,- vooruit. Dan krijg je die ¤10,- wel cadeau van mij.''

Ik weer:

''Miefrouw, leg uit. Totaalprijs ¤45,- waarom ik ¤55,- betaal''

Mevrouw weer:

''Ja als je dat niet doet krijg je geen spel!''

Uiteindelijk dus toch maar ¤44,- betaald. Nu, de volgende ochtend na het conflict met Wehkamp, zie ik het geld nog steeds niet afgeschreven en staat er dat ik nog een vooruitbetaling moet doen, anders krijg ik het spel niet thuis gestuurd. Ik wil dus contact maken met Wehkamp, alleen krijg te horen dat er een technische storing is.

Hoe deze probleem op lossen? Ik niet weet. :'(
pi_97574108
Wehkamp... koop dat spel gewoon in een echte winkel dan.
Blessed be.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:27:34 #3
344644 computerprobleem
pi_97574123
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:27 schreef Linkiss het volgende:
Wehkamp... koop dat spel gewoon in een echte winkel dan.
UITVERKOCHT OVERAL :'(
pi_97574204
Ik zou het geld normaals overmaken
pi_97574207
gvd dubbel
pi_97574217
kon je liever je geld bewaren voor duke nukem forever *O*
pi_97574284
Een computerprobleem voor computerprobleem :')
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:33:46 #8
344644 computerprobleem
pi_97574292
JA HET WERKT
Alleen een miljoen wachtenden dus gekozen dat zij mij terug bellen. Scheelt weer ¤5,- aan telefoonkosten. :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:34:26 #9
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97574311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:13 schreef computerprobleem het volgende:
Een aantal dagen geleden bestel ik dus het spel ''L.A. Noire'' voor op de PS3 bij Wehkamp.
Het spel was met 10% afgeprijsd, dus totaal €51,75. Ik had nog een kortingsbon €10,-, die gebruik ik dus ook en het bedrag wordt €41,75 + €3,- verzendkosten = ongeveer €45,- voor dat spel.

Nadat ik de bestelling plaats, krijg ik binnen 5 minuten een bericht dat ik eerst €11,- vooruit moet betalen, anders ontvang ik het spel niet. Ik betaal dus meteen €11,- vooruit en denk bij me zelf ''ok, over een paar dagen kan ik lekker detectiven :Y ''

De volgende ochtend sta ik op en check ik mijn mail. Wat vind ik? Ja. Een mail waarin staat dat ik €55,- vooruit moet betalen, anders krijg ik het spel niet thuis gestuurd. Ik dus contact opnemen met Wehkamp en hun antwoord:

''Ja, sorry. Ons systeem herkent het niet als je kleine bedragen over ZO'N GROOT bedrag vooruit betaald. Dus ons systeem heeft opgemerkt ( :?) dat je bedrag niet groot genoeg is (wtf :?) en daarom moet je €55,- vooruit betalen''.

Ik dus:

''Ja maar miefrouw, ik al €11,- vooruitbetaald en totaal bedrag €45,- niet €55,-
Wat is deze zeg!''

Mevrouw weer:

''O ja, dat zie ik ja. Nou, oke dan. Betaal dan maar €44,- vooruit. Dan krijg je die €10,- wel cadeau van mij.''

Ik weer:

''Miefrouw, leg uit. Totaalprijs €45,- waarom ik €55,- betaal''

Mevrouw weer:

''Ja als je dat niet doet krijg je geen spel!''

Uiteindelijk dus toch maar €44,- betaald. Nu, de volgende ochtend na het conflict met Wehkamp, zie ik het geld nog steeds niet afgeschreven en staat er dat ik nog een vooruitbetaling moet doen, anders krijg ik het spel niet thuis gestuurd. Ik wil dus contact maken met Wehkamp, alleen krijg te horen dat er een technische storing is.

Hoe deze probleem op lossen? Ik niet weet. :'(
Door het spel niet te spelen. Je bent duidelijk nog te infantiel om al iets simpels als een spel kopen, voor elkaar te krijgen.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:37:46 #10
344644 computerprobleem
pi_97574403
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

Door het spel niet te spelen. Je bent duidelijk nog te infantiel om al iets simpels als een spel kopen, voor elkaar te krijgen.
Wij hebben geld genoeg voor een spel i.i.g. Jij moet blij zijn als je aan het eind van de maand ¤5,- over houd.
pi_97574469
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wij hebben geld genoeg voor een spel i.i.g. Jij moet blij zijn als je aan het eind van de maand ¤5,- over houd.
hey hey een beetje respect graag, Che_ is co-mod van KLB
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:42:44 #12
344644 computerprobleem
pi_97574537
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:40 schreef Shalimar het volgende:

[..]

hey hey een beetje respect graag, Che_ is co-mod van KLB
En daarom mag ik niets terug zeggen... ? :')
pi_97574579
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:42 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En daarom mag ik niets terug zeggen... ? :')
tuurlijk wel, alleen een beetje netjes houden graag :*
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:45:28 #14
344644 computerprobleem
pi_97574635
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

Intelligent ben jij ook niet.
''Je bent duidelijk nog te infantiel om al iets simpels als een spel kopen, voor elkaar te krijgen.''

:')

Logische opbouw is het niet.

''Je bent duidelijk te infantiel om het kopen van een spel voor elkaar te krijgen.''

Zo hoort het.
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:45:46 #15
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97574642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:37 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wij hebben geld genoeg voor een spel i.i.g. Jij moet blij zijn als je aan het eind van de maand €5,- over houd.
Hahahah je moest eens weten, meid. Maar je komt er nog wel, deze groep 8 struggles hebben we allemaal ooit gehad. Huilen om een paar tientjes _O-
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:46:34 #16
344644 computerprobleem
pi_97574672
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:44 schreef Shalimar het volgende:

[..]

tuurlijk wel, alleen een beetje netjes houden graag :*
Die ''co-mod'' ( :') duidelijk iemand in de bijstand die verder niets te doen heeft of zo :')) gedraagt zich ook niet echt normaal tegenover mij. Wijs hem daar even op alstublieft. :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:47:39 #17
344644 computerprobleem
pi_97574708
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:45 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hahahah je moest eens weten, meid. Maar je komt er nog wel, deze groep 8 struggles hebben we allemaal ooit gehad. Huilen om een paar tientjes _O-
Wedden dat jij in de bijstand zit en na je avontuurlijke tocht naar de plaatselijke Lidl peukjes van de straat opraapt?
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:51:23 #18
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97574811
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Wedden dat jij in de bijstand zit en na je avontuurlijke tocht naar de plaatselijke Lidl peukjes van de straat opraapt?
Hier bijstand. In het buitenland een aantal panden verhuren. Ja, het gaat wel lekker moet ik zeggen.
pi_97574830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Die ''co-mod'' ( :') duidelijk iemand in de bijstand die verder niets te doen heeft of zo :')) gedraagt zich ook niet echt normaal tegenover mij. Wijs hem daar even op alstublieft. :)
heb hem al een pm gestuurd ;)

gaarne geen provocerende posts meer, alvast bedankt :)
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:53:11 #20
344644 computerprobleem
  woensdag 1 juni 2011 @ 10:54:10 #21
344644 computerprobleem
pi_97574911
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:51 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hier bijstand. In het buitenland een aantal panden verhuren. Ja, het gaat wel lekker moet ik zeggen.
Lol, weer zo'n type die denkt te hebben wat anderen wél hebben die uit hetzelfde land van herkomst komen als hijzelf. Droom verder, misschien dat je die panden in Irak dan wel echt hebt.
pi_97574962
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Lol, weer zo'n type die denkt te hebben wat anderen wél hebben die uit hetzelfde land van herkomst komen als hijzelf. Droom verder, misschien dat je die panden in Irak dan wel echt hebt.
laatste waarschuwing :*
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:02:56 #23
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97575181
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 10:54 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De frustratie zit diep zo te zien *)
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:09:44 #24
344644 computerprobleem
pi_97575365
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:02 schreef Che_ het volgende:

[..]

De frustratie zit diep zo te zien *)
[ afbeelding ]
Nee, eigenlijk niet. Jij bent gefrustreerd omdat jij suggereert dat ik gefrustreerd bent. Hoe weet je dat? Juist ja, dat weet je niet. Jij reageerde met die afbeelding op mijn bericht waarin ik duidelijk maak dat jij niets hebt (de waarheid) terwijl veel anderen uit dat land, die in NL wonen, dat wél voor elkaar hebben gekregen. Je zag deze keiharde werkelijkheid en zit nu achter je PC te huilen dat je in je leven niets voor elkaar gekregen hebt en dat je maar een zielige troll bent die mensen op internet probeert te overtuigen van zijn ''panden in het buitenland die hij verhuurt en daarom in NL van een bijstand leeft''. Lol, serieus? Zelfs als dat zo was: die panden zijn dan vast van modder en verhuur je tegen $50 per maand, aangezien jij nog steeds bezig bent met boodschappen te doen bij de plaatselijke Aldi & Lidl met kortingscoupons uit de folder, en nog steeds raap je peuken van de straat op.

Zit hier lachend achter mijn PC en heb net weer een bestelling van ¤350,- gedaan op Amazon.co.uk en Eci.nl. Lekker leventje, ouders betalen het toch. :Y

Noem mij maar een faalhaas die games besteld, ik ben wel een gelukkige en rijke faalhaas. :Y
  woensdag 1 juni 2011 @ 11:12:12 #25
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97575453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2011 11:09 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet. Jij bent gefrustreerd omdat jij suggereert dat ik gefrustreerd bent. Hoe weet je dat? Juist ja, dat weet je niet. Jij reageerde met die afbeelding op mijn bericht waarin ik duidelijk maak dat jij niets hebt (de waarheid) terwijl veel anderen uit dat land, die in NL wonen, dat wél voor elkaar hebben gekregen. Je zag deze keiharde werkelijkheid en zit nu achter je PC te huilen dat je in je leven niets voor elkaar gekregen hebt en dat je maar een zielige troll bent die mensen op internet probeert te overtuigen van zijn ''panden in het buitenland die hij verhuurt en daarom in NL van een bijstand leeft''. Lol, serieus? Zelfs als dat zo was: die panden zijn dan vast van modder en verhuur je tegen $50 per maand, aangezien jij nog steeds bezig bent met boodschappen te doen bij de plaatselijke Aldi & Lidl met kortingscoupons uit de folder, en nog steeds raap je peuken van de straat op.

Zit hier lachend achter mijn PC en heb net weer een bestelling van ¤350,- gedaan op Amazon.co.uk en Eci.nl. Lekker leventje, ouders betalen het toch. :Y

Noem mij maar een faalhaas die games besteld, ik ben wel een gelukkige en rijke faalhaas. :Y
Ik werd zo boos na het lezen van jouw post dat ik keihard op de tafel sloeg... mijn Tag Heuer horloge is nu stuk :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')