Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?quote:Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan meld je dat maar in een TR of in een FB topic ipv hier dat wannabeemodgedrag te vertonen. Want dat ben je niet. Dus blijf hier lekker weg.

wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.quote:Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?
Zij doen constant precies hetzelfde (in andere topics dan...). Waarom zeg je daar niets over?
Maar zoals ik al zei: ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken, dus houd dan ook op met op mijn berichten in dit topic te reageren.
Hierdoor ontstaat er een kettingreactie en dan komt er nooit een eind aan. Ik stel dus voor dat jullie na dit bericht weer verder gaan met de Turken dingen die jullie hier altijd doen, dan hoef ik hier ook niet meer te komen.
Goede deal?

Alles wat Turken horen te haten? O, dus het is algemeen bekend dat Turken een hekel hebben aan Koerden, Joden, Israeli en Amerikanen? Het zijn jouw woorden, niet de mijne.quote:Op zondag 18 september 2011 15:48 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.

Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.quote:Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef Che_ het volgende:
Waar hebben ze een mod gemaakt van computerprobleem? Al vaker bewezen dat hij kloon is van jamesstewart en nog een aantal domme accounts.
Check ook de triestheid hier:
Technisch probleem bij Wehkamp

Wat is hier offtopic en wat niet?quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan.
Waarom? Je weet dat ik hier post dus het is alleen maar bangmakerij.quote:Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.
Zal even een aantal moderators op de hoogte stellen.

nee hoor das geen anti semitismequote:Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:
Ik heb niets tegen Joden, maar wel tegen radicale kutzionisten als computerprobleem. Maar foei, dat mag ik niet zeggen, want dat is antisemitisme.

Volgens computerprobleem is elke vorm van kritiek op Israël of de joodse gemeenschap antisemitisme. Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.quote:

Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?quote:Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.
Het is al maanden bekend bij alle moderators en admins en zelfs bij Yvonne dat ik een kloon ben van Jamesstewart. Ik heb hen dat zelf verteld en zij hebben het dan ook geaccepteerd dat ik actief mag blijven op computerprobleem. Dat had te maken met een aantal problemen die ik destijds had en ik ben niet van plan mijn problemen aan kansloze figuren zoals jij te vertellen.
Het zit trouwens wel heel erg diep hé? Topics van 3 maanden terug erbij halen.
Word eens volwassen en ga verder met je leven. Kijk richting de toekomst en niet terug naar een FOK! topic over Wehkamp van 3 maanden geleden.
Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan. Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.
Zal even een aantal moderators op de hoogte stellen.

Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.quote:Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.

Waarom zou ik dat aanvragen?quote:Op zondag 18 september 2011 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?

Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.quote:

quote:Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.
Ik vind het echt ongelooflijk dat jullie gewoon zulke leugens mogen verkondigen.
Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Er gaat hier geen discussie losbranden over Israel. Dat heeft hier op dit moment niets mee te maken

Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij heeft minimaal 5 accounts. En niet alleen jamesstewart zoals hij zegt.

Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.quote:Op zondag 18 september 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.
De laatste keer was het met de hoge admin van dit forum, namelijk Yvonne. Ik heb haar mijn verhaal verteld en zij heeft het goedgekeurd dat ik hier actief mag blijven. Ik ben dan ook niet van plan nogmaals mijn verhaal te doen, want wanneer zij het goedkeurt lijkt het mij wel meer dan voldoende.
Bedankt. Als jullie daar graag over willen discussiëren zal daar vast een topic over zijn ergens. Maar dus niet hier.quote:Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.

Jij weet het beter dan 3 admins, 5 moderators en Yvonne? Wat ben jij een gigantisch, grote, super troll zeg.quote:Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij heeft minimaal 5 accounts. En niet alleen jamesstewart zoals hij zegt.

Ja, maar dat komt omdat Che_ daar elke keer weer mee begint.quote:Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |

Het is een grapje gozer. Het is aardiger bedoeld dan jouw haat jegens de Turken die allemaal antidemocratisch zouden zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iets aan bovenstaande bericht gedaan word?

Die gast is getekend voor het leven.quote:Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |