abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 september 2011 @ 15:42:46 #226
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102099306
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan meld je dat maar in een TR of in een FB topic ipv hier dat wannabeemodgedrag te vertonen. Want dat ben je niet. Dus blijf hier lekker weg.
Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?

Zij doen constant precies hetzelfde (in andere topics dan...). Waarom zeg je daar niets over?

Maar zoals ik al zei: ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken, dus houd dan ook op met op mijn berichten in dit topic te reageren.

Hierdoor ontstaat er een kettingreactie en dan komt er nooit een eind aan. Ik stel dus voor dat jullie na dit bericht weer verder gaan met de Turken dingen die jullie hier altijd doen, dan hoef ik hier ook niet meer te komen.

Goede deal? :)
pi_102099540
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:42 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Klopt, ik ben geen (wannabee)mod. Dat hoef ik ook niet te zijn. Hoe kom je er op dat ik een moderator wil worden of zijn? Omdat ik hier klaag over het gedrag van een aantal mensen?

Zij doen constant precies hetzelfde (in andere topics dan...). Waarom zeg je daar niets over?

Maar zoals ik al zei: ik wil hier geen woorden meer aan vuil maken, dus houd dan ook op met op mijn berichten in dit topic te reageren.

Hierdoor ontstaat er een kettingreactie en dan komt er nooit een eind aan. Ik stel dus voor dat jullie na dit bericht weer verder gaan met de Turken dingen die jullie hier altijd doen, dan hoef ik hier ook niet meer te komen.

Goede deal? :)
wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.

woorden vuil aan maken, al je woorden zijn vuil. stop met het volgen van deze topic en kom er gewoon niet meer in terug met je liederlijk en bevelend attitude. dat recht heb jij namelijk niet, zelfs het zijn van een pure nederlander geeft je dat recht niet: niet op FOK. en dit is waar de term FOK er eindelijk eens aan toe doet, in al de keren dat jij het gebruikte heeft het er ook maar niet 1 keer aan toe gedaan.
  zondag 18 september 2011 @ 15:53:10 #228
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102099743
Waar hebben ze een mod gemaakt van computerprobleem? Al vaker bewezen dat hij kloon is van jamesstewart en nog een aantal domme accounts.

Check ook de triestheid hier:
Technisch probleem bij Wehkamp
  zondag 18 september 2011 @ 15:53:23 #229
344644 computerprobleem
pi_102099754
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 15:48 schreef ezelbayraktar het volgende:

[..]

wat is je doel? je krijgt niet de kleinste vorm van erkenning, van niemand niet, dus ga het ook niet continu eisen. zelfs dat je je avatar heb veranderd in alles dat "turken horen te haten" toont alweer aan wat voor zielenpoot je bent.
Alles wat Turken horen te haten? O, dus het is algemeen bekend dat Turken een hekel hebben aan Koerden, Joden, Israeli en Amerikanen? Het zijn jouw woorden, niet de mijne.

Tevens kan het ook een reden hebben dat ik juist die vlaggen plaats. Denk jij ook weleens na of zijn jullie het gewend dat mening meteen feit is? Wie zegt dat ik een Nederlander ben? Misschien ben ik wel een Koerdische Jood? Misschien ben ik wel een Amerikaanse Jood? Wat weet jij daar nou van. Triest figuur. Jullie lopen constant haat te zaaien tegenover Koerden en Joden, maar daarbij denken jullie niet na of er misschien wel Joden en Koerden actief zijn die zich daardoor gekwetst kunnen voelen. Zal wel weer iets te maken hebben met cultuur enzo.
  zondag 18 september 2011 @ 15:56:44 #230
344644 computerprobleem
pi_102099871
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 15:53 schreef Che_ het volgende:
Waar hebben ze een mod gemaakt van computerprobleem? Al vaker bewezen dat hij kloon is van jamesstewart en nog een aantal domme accounts.

Check ook de triestheid hier:
Technisch probleem bij Wehkamp
Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.

Het is al maanden bekend bij alle moderators en admins en zelfs bij Yvonne dat ik een kloon ben van Jamesstewart. Ik heb hen dat zelf verteld en zij hebben het dan ook geaccepteerd dat ik actief mag blijven op computerprobleem. Dat had te maken met een aantal problemen die ik destijds had en ik ben niet van plan mijn problemen aan kansloze figuren zoals jij te vertellen.

Het zit trouwens wel heel erg diep hé? Topics van 3 maanden terug erbij halen.

Word eens volwassen en ga verder met je leven. Kijk richting de toekomst en niet terug naar een FOK! topic over Wehkamp van 3 maanden geleden.

Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan. Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.

Zal even een aantal moderators op de hoogte stellen.

:W
  zondag 18 september 2011 @ 15:59:16 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102099967
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan.
Wat is hier offtopic en wat niet?
quote:
Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.

Waarom? Je weet dat ik hier post dus het is alleen maar bangmakerij.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 18 september 2011 @ 16:11:33 #232
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100441
Eerst was het nog grappig, maar de xenofobie én -het moet gezegd worden- achterlijkheid van computerprobleem begint nu een beetje triest te worden.

Ik heb geprobeerd netjes en objectief op hem te reageren, dat negeert hij volkomen. In plaats daarvan komt hij hier zeuren over hoe kut Turken wel niet zijn. Dat mag hij van mij wel vinden, maar dan moet hij niet gaan janken als er ook mensen zijn die Israël kut vinden.

Ik heb niets tegen Joden, maar wel tegen radicale kutzionisten als computerprobleem. Maar foei, dat mag ik niet zeggen, want dat is antisemitisme. Hoe noemen we discriminatie jegens Turken dan? Oh nee, dat heeft geen naam, dus dan mag het.
This isn't even my final form.
pi_102100559
iedereen die een punt probeer te maken en de zin begint met "jullie" moet je gewoon negeren, omdat dit soort mensen niet serieus genomen kunnen worden, hun wereldbeeld is nu eenmaal onderverdeeld in hokjes van zwart en wit en daar valt niet echt een serieus gesprek mee te voeren laat staan een discussie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_102100598
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:11 schreef Levolution het volgende:

Ik heb niets tegen Joden, maar wel tegen radicale kutzionisten als computerprobleem. Maar foei, dat mag ik niet zeggen, want dat is antisemitisme.
nee hoor das geen anti semitisme ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 18 september 2011 @ 16:17:33 #235
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100648
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

nee hoor das geen anti semitisme ;)
Volgens computerprobleem is elke vorm van kritiek op Israël of de joodse gemeenschap antisemitisme. Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.
  zondag 18 september 2011 @ 16:19:56 #236
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102100721
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 15:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Jij hebt helemaal niets bewezen. Dat kun jij namelijk niet.

Het is al maanden bekend bij alle moderators en admins en zelfs bij Yvonne dat ik een kloon ben van Jamesstewart. Ik heb hen dat zelf verteld en zij hebben het dan ook geaccepteerd dat ik actief mag blijven op computerprobleem. Dat had te maken met een aantal problemen die ik destijds had en ik ben niet van plan mijn problemen aan kansloze figuren zoals jij te vertellen.

Het zit trouwens wel heel erg diep hé? Topics van 3 maanden terug erbij halen.

Word eens volwassen en ga verder met je leven. Kijk richting de toekomst en niet terug naar een FOK! topic over Wehkamp van 3 maanden geleden.

Jullie zijn het trouwens die off-topic zijn gegaan. Bekijk het eerste bericht in dit topic dat over dat incident van gisteren gaat. Ik heb dat bericht niet geplaatst hoor.

Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?
  zondag 18 september 2011 @ 16:20:23 #237
344644 computerprobleem
pi_102100736
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:17 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ook als ze Palestijnse kinderen als menselijk schild gebruiken.
Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.

Ik vind het echt ongelooflijk dat jullie gewoon zulke leugens mogen verkondigen. :N
  zondag 18 september 2011 @ 16:20:23 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102100737
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:19 schreef Che_ het volgende:

[..]

Dek jezelf maar in kiddo. Jij hebt heel veel kloons gehad. Zal ik anders even de namen posten zodat ze een ipcheck kunnen uitvoeren?
Waarom zou ik dat aanvragen?
  zondag 18 september 2011 @ 16:21:08 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102100764
Even voor de duidelijkheid. Er gaat hier geen discussie losbranden over Israel. Dat heeft hier op dit moment niets mee te maken
  zondag 18 september 2011 @ 16:22:19 #240
344644 computerprobleem
pi_102100799
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.

De laatste keer was het met de hoge admin van dit forum, namelijk Yvonne. Ik heb haar mijn verhaal verteld en zij heeft het goedgekeurd dat ik hier actief mag blijven. Ik ben dan ook niet van plan nogmaals mijn verhaal te doen, want wanneer zij het goedkeurt lijkt het mij wel meer dan voldoende.
  zondag 18 september 2011 @ 16:24:22 #241
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100854
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Verkondig die Palestijnse propaganda maar op een Palestijns forum. Israël maakt zich niet schuldig aan zulke wandaden.

Ik vind het echt ongelooflijk dat jullie gewoon zulke leugens mogen verkondigen. :N
quote:
4s.gif Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Er gaat hier geen discussie losbranden over Israel. Dat heeft hier op dit moment niets mee te maken
Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.
  zondag 18 september 2011 @ 16:26:59 #242
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102100942
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hij heeft minimaal 5 accounts. En niet alleen jamesstewart zoals hij zegt.
  zondag 18 september 2011 @ 16:28:28 #243
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102100986
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll. :')
  zondag 18 september 2011 @ 16:30:04 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_102101039
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:22 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet weten. Het is allang bekend dat ik een kloon ben en velen admins, moderators hebben eerder IP/Kloonchecks uitgevoerd. Daarop hebben ze mij een ban gegeven, maar na conversatie via PM was het allemaal duidelijk.

De laatste keer was het met de hoge admin van dit forum, namelijk Yvonne. Ik heb haar mijn verhaal verteld en zij heeft het goedgekeurd dat ik hier actief mag blijven. Ik ben dan ook niet van plan nogmaals mijn verhaal te doen, want wanneer zij het goedkeurt lijkt het mij wel meer dan voldoende.
Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:24 schreef Levolution het volgende:

[..]

[..]

Vooruit, ik ga er verder niet op in en laat de bronnen achterwege, maar ik wil met deze post even aan computerprobleem duidelijk maken dat ik niet 'aan de kant van de Palestijnen' sta. Dan weet hij in ieder geval dat ik niet gebaat ben bij het verspreiden van onware propaganda. Ik heb het over mensenrechten, niet over een kinderachtige ruzie om een stukje land.
Bedankt. Als jullie daar graag over willen discussiëren zal daar vast een topic over zijn ergens. Maar dus niet hier.
  zondag 18 september 2011 @ 16:30:31 #245
344644 computerprobleem
pi_102101063
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2011 16:26 schreef Che_ het volgende:

[..]

Jij weet het beter dan 3 admins, 5 moderators en Yvonne? Wat ben jij een gigantisch, grote, super troll zeg. :')

Ik houd het hierbij over dat kloongezeik van jou. Ik heb PM's van Yvonne en diverse admins waarbij het goedgekeurd wordt. Ga jij maar haten op iemand anders, je snode plannetje zal falen.
  zondag 18 september 2011 @ 16:31:27 #246
344644 computerprobleem
pi_102101092
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:30 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat is de 10de keer dat je dat vertelt.

Ja, maar dat komt omdat Che_ daar elke keer weer mee begint.

Als hij daarmee stopt, dan is het toch logisch dat ik daar niet op in ga. Maar hij blijft maar irritante troll comments plaatsen over mij dat ik een kloon ben e.d. Het probleem ligt dus aan hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 september 2011 @ 16:31:34 #247
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101099
-niet nodig-

[ Bericht 98% gewijzigd door kanovinnie op 18-09-2011 16:33:01 ]
  zondag 18 september 2011 @ 16:32:56 #248
344644 computerprobleem
  zondag 18 september 2011 @ 16:33:46 #249
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_102101177
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2011 16:32 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik hoop dat er iets aan bovenstaande bericht gedaan word?
Het is een grapje gozer. Het is aardiger bedoeld dan jouw haat jegens de Turken die allemaal antidemocratisch zouden zijn.
  zondag 18 september 2011 @ 16:33:53 #250
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_102101180
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2011 16:28 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik las dat topic van die game, deze gast heeft echt issues of is een gigantische goede troll. :')
Die gast is getekend voor het leven.

Grappig om te zien hoe die zich probeert in te dekken. Ben benieuwd of iemand van FOK! daadwerkelijk iets doet tegen iemand die een ontelbaar aantal kloons heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')