SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 5 september 2011 21:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Net gekeken ja...Haha, duidelijk.. Maar ik was blij dat er eindelijk wat gebeurde!! Maar duidelijk het minste seizoen tot nu toe inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Heb hem gisteren voor de helft gekeken. Ga zo verder kijken maar vond het tot op heden niet echt spannend.. Beetje laffe opdrachten ook..quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef koei het volgende:
Wat vonden jullie van Fort Boyard eigenlijk?
Ik was een beetje teleurgesteld... De finale was helemaal niet spannend want de tijgers werden veel te laat losgelaten, er hoefde niemand van een toren af te springen en degene die faalde en vast zat in de kamer was opeens weer aanwezig en kostte maar 50 muntenGelukkig zagen de voorstukjes van volgende week er wel een stuk beter uit!
quote:
quote:Ik zal liegen als ik er niet af en toe weer zin in had, maar ik weet dan ook weer hoe vaak ik tegen de quotum aan zat te hikken en hoe kut ik het vond om af en toe reviews te doen van spellen die me niet helemaal lagen
Ik zal voorlopig wel wat blijven submitten, misschien word ik dan weer enthousiaster!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Net FB afgekeken.. Mjah.. Zat niet op het puntje van m'n stoel ofzo..quote:Op maandag 5 september 2011 22:31 schreef koei het volgende:
Wat vonden jullie van Fort Boyard eigenlijk?
Ik was een beetje teleurgesteld... De finale was helemaal niet spannend want de tijgers werden veel te laat losgelaten, er hoefde niemand van een toren af te springen en degene die faalde en vast zat in de kamer was opeens weer aanwezig en kostte maar 50 muntenGelukkig zagen de voorstukjes van volgende week er wel een stuk beter uit!
Op dit moment dus wel, wie weet wat de toekomst brengt!quote:
Herkauwen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op dit moment dus wel, wie weet wat de toekomst brengt!
Waar ben je trouwens ER van koei?
Van FOK!games! :pquote:Op maandag 5 september 2011 23:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op dit moment dus wel, wie weet wat de toekomst brengt!
Waar ben je trouwens ER van koei?
Daar zijn wc-eend en ik al voor, die crapgamesquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 22:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Roy kwam er ook al mee!
Hier is wat ik aan Roy had gestuurd:
[..]Lees ik hier een re- re- re- re- revival van die ene site die ik hier niet mag noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Wel de demo gedownload maar nog niet getest.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:22 schreef DustPuppy het volgende:
Iemand hier al aan de nieuwe Deathspank begonnen trouwens?
Sharquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Spalk is op zijn plek gebleven?
Watskeburt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Ja nu nog wel, AFTELLEN!!! Nog 13 dagen
Hopen op het bestequote:Op dinsdag 6 september 2011 09:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Ja nu nog wel, AFTELLEN!!! Nog 13 dagen
DUDE WAAR GA JE HEEN?!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:44 schreef Tain het volgende:
Mogguh
Laatste dingen in de koffers aan het smijten
Jaloers is!quote:
Naar de zon natuurlijk!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jaloers is!
Waar ga je precies naar toe op Kos?
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Naar de zon natuurlijk!
Nice man, genietos!
Ja, hoe had ik dat nou kunnen vergeten...quote:
En vrouwen niet noemenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ja, hoe had ik dat nou kunnen vergeten...![]()
Mwoah, Griekse vrouwen.quote:
Lopen ook genoeg toeristenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mwoah, Griekse vrouwen.
Leuk om naar te kijken, maar de houdbaarheidsdatum komt al snel in zicht meestal
Mwah, de meeste Griekse vrouwen vind ik niet super-aantrekkelijk...quote:
Wel een beetje buiten het seizoen, is 't niet?quote:
Ik donder zelf al van ellende uit elkaar, dus heb niets beters. Blijf wel de kneus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:26 schreef Poit het volgende:
Heeft er iemand een nieuwe rug voor me te leen?
Die ik nu heb is versleten.
Heb ook niets met de Griekse vrouwen, maar wie weet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Mwah, de meeste Griekse vrouwen vind ik niet super-aantrekkelijk...
Daarnaast trek ik over het algemeen het stemgeluid niet zo, plus ik versta wat ze zeggen. Dan ben ik vaak al meteen klaar.
Weet je het zeker? Wil je geen kapotte rug voor in de collectie?quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:31 schreef Solique het volgende:
Tijd voor meeting
[..]
Ik donder zelf al van ellende uit elkaar, dus heb niets beters. Blijf wel de kneus.
[..]
Heb ook niets met de Griekse vrouwen, maar wie weet.
Ik wil best fiddy-fiddy doen met mijn rug, maar dan wil ik wel jouw Duke Nukemheid kunnen lenen ter compensatie!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Wil je geen kapotte rug voor in de collectie?
Ik zou zeggen:"CURM GETZURME!"quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:40 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik wil best fiddy-fiddy doen met mijn rug, maar dan wil ik wel jouw Duke Nukemheid kunnen lenen ter compensatie!
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |