logo?quote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef The_Dean het volgende:
En die gast over dat logo, pm me even.
3D printen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef CoiLive het volgende:
Iemand enige idee waar je leuke plastic naamplaten voor op versterkers en cabines kunt kopen / laten maken? Ben eindelijk klaar met de naam Marshall erop terwijl het een clone is. De nieuwe naam wordt Marnix (want zo heet mijn stiefvader die hem gebouwd heeft)
/carequote:
Mijn schuld, kan ik niet op de ipad invoeren, sorry!quote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef Metalfreak het volgende:
Hey, waarom stond dit topic niet automatisch in mijn actieve topics
Slecht excuusquote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mijn schuld, kan ik niet op de ipad invoeren, sorry!
Misschien is er een modje die dat kan aanpassen pls?
Edit, het plaatje in de OP werkt helaas niet, jammer! Is echt een aanvulling op de TT!
http://img207.imageshack.us/i/108975053054i6n1.jpg (copy/paste deze link)
Ik bedoelde eigenlijk laseren o.i.d. Dat snijdt ook vanalles en dat moet voor zo'n klein stukje zeker niet zo duur zijn. Ik weet niet waar je woont maar 3D printen kan o.a. op Tu Delft, ik weet niet of je daar perse student van TU moet zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 18:12 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ben aan het kijken, geen idee waar het kan en hoeveel het kost. Zou toch niet zo duur zijn?
Applequote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Mijn schuld, kan ik niet op de ipad invoeren, sorry!
Misschien is er een modje die dat kan aanpassen pls?
Edit, het plaatje in de OP werkt helaas niet, jammer! Is echt een aanvulling op de TT!
http://img207.imageshack.us/i/108975053054i6n1.jpg (copy/paste deze link)
laat maar, zoveel geld heb ik niequote:Op maandag 5 september 2011 17:46 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Heb op dit moment een bod van 775. Anders PM
Zal ik het je anders laten weten als alle deals niet doorgaan (ik zie de buien alweer hangen)quote:Op maandag 5 september 2011 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
laat maar, zoveel geld heb ik nie
Volgens mij wel en anders gewoon dunnere/kleinere/dikkere/grotere schroefjes gebruikt en of veel tandenstokers in het originele gat gooien met wellicht een drupje houtlijmquote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef stefanhaan het volgende:
passen straplocks gewoon op elke gitaar of moet je nog ergens rekening mee houden?
Want mijn band schiet de hele tijd los bij deze Single cut body
Moet je dan ook nog een apparte band, of zit daar ook alles al voor erbij?quote:Op maandag 5 september 2011 18:50 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Volgens mij wel en anders gewoon dunnere/kleinere/dikkere/grotere schroefjes gebruikt en of veel tandenstokers in het originele gat gooien met wellicht een drupje houtlijm
Meteen op al je gitaren en straps zettenquote:Op maandag 5 september 2011 18:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je dan ook nog een apparte band, of zit daar ook alles al voor erbij?
- al uitgevogeld![]()
-
Past gewoon.quote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef stefanhaan het volgende:
passen straplocks gewoon op elke gitaar of moet je nog ergens rekening mee houden?
Want mijn band schiet de hele tijd los bij deze Single cut body
Nouja ik speelde eerste altijd op een double cut ibanez en dan bleef de band altijd zitten omdat die strap daar iets anders zit. En nu op een LC die maar singlecut is glijd de band er telkens af, en ik ben echt bang dat hij keer gaat vallen anders.quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Meteen op al je gitaren en straps zetten
Ben persoonlijk niet zo'n fan, maar ik klooi te veel met banden voor zover dat kan
Ik ben helaas op het moment echt een krent, 18 euro voor setje straplocks en dan nog verzendkostenquote:
Datquote:
Het is zeker een blijvertje, hij speelt echt ontzettend fijn. En wat een geluid komt eruit zeg vergeleken met mijn ibanezquote:Op maandag 5 september 2011 19:31 schreef The_Dean het volgende:
Zwart ja, lekker universeel, kan je eventueel ook overzetten op andere gitaren
Tenzij het een blijvertje is, heb op mijn V ook goud
Ben benieuwd hoe dan ook die comet thinline speelt, als het goed is komt hij eind deze week binnenquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef The_Dean het volgende:
Voor minder geld een betere gitaar, wat wil je nog meer
en anders decoratie hequote:
Ja, post hier ff hoe het gaat, ik heb heel misschien ook wel interessequote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Zal ik het je anders laten weten als alle deals niet doorgaan (ik zie de buien alweer hangen)
ik weet zo niet wat je bodemprijs is...quote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Zal ik het je anders laten weten als alle deals niet doorgaan (ik zie de buien alweer hangen)
Staat niet in de weg man, doe rustig aanquote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Dean heeft ook een Thinline staan![]()
maar die is van mij. En ik wil er op spelen maar kan het ding niet ophalen omdat tijd
Ja, ook tijd gedaan... ook niks mis meequote:
Opzich geen gekke prijsquote:Op maandag 5 september 2011 20:25 schreef Iemand91 het volgende:
Wie heb geld over:
[ afbeelding ]
Bron.
Ook leuk.
Heb je daar een foto van ?quote:
Inderdaad, al denk ik dat je die nieuwprijs met een korrel zout moet nemen.quote:
Strapholder erafschroeven, Grolschringetje erop, dan je strap erom, en dan je strapholder weer in de gitaar schroeven.quote:Op maandag 5 september 2011 20:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Heb je daar een foto van ?
Ben wel benieuwd hoe dat werkt eigenlijk
quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strapholder erafschroeven, Grolschringetje erop, dan je strap erom, en dan je strapholder weer in de gitaar schroeven.
En sowieso heb je het eerste genot al met het opdrinken
Was het niet gewoon strap om de strapholder, grolschringetje erop en klaar?quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strapholder erafschroeven, Grolschringetje erop, dan je strap erom, en dan je strapholder weer in de gitaar schroeven.
Bah, bier....quote:En sowieso heb je het eerste genot al met het opdrinken
Ik kreeg dat ringetje nooit om die grotere buitenkant, dus deed het altijd zoquote:Op maandag 5 september 2011 21:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was het niet gewoon strap om de strapholder, grolschringetje erop en klaar?
[..]
Bah, bier....
quote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef The_Dean het volgende:
Nog W.A.S.P. fans hier?The Pipester is te koop, slechts 6.200 dollar.
[ afbeelding ]
hij is wel baasquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef The_Dean het volgende:
Nog W.A.S.P. fans hier?The Pipester is te koop, slechts 6.200 dollar.
[ afbeelding ]
Doe ik volgende keer ook, misschien helpt hetquote:Op maandag 5 september 2011 21:29 schreef Cynic het volgende:
Zo'n dure gitaar (even los van of je hem mooi vindt...) en dan foto's maken in de keuken....
Vrouwen hequote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Smaken verschillen...
Vind 'm afschuwelijk
quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Whop Whop.
Wanneer komt er nou eens een vette ESP voor een leuke prijs ergens 2e hands voorbij
Die dingen zijn ook aardig waardevast geloof ik. Is er trouwens nog veel verschil tussen een ESP en een high-end LTD?quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Whop Whop.
Wanneer komt er nou eens een vette ESP voor een leuke prijs ergens 2e hands voorbij
Mietjequote:Op maandag 5 september 2011 21:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kreeg dat ringetje nooit om die grotere buitenkant, dus deed het altijd zo
Bwehe, nee dankjequote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen he
Wil jij er een in de vorm van een roos dan? Dat lijkt me ook best baas
ESP Custom Shopquote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen he
Wil jij er een in de vorm van een roos dan? Dat lijkt me ook best baas
quote:
Gewoon strap erop en dan ringetje er omheen duwen. Zijn flexibel genoeg dat dat lukt.quote:Op maandag 5 september 2011 20:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En sowieso heb je het eerste genot al met het opdrinken
Eraf is lastiger, maar dat is de bedoeling!quote:Op maandag 5 september 2011 22:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gewoon strap erop en dan ringetje er omheen duwen. Zijn flexibel genoeg dat dat lukt.
Hoi,quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef CoiLive het volgende:
Pfff... het wordt me de zoektocht wel. De 4 dingen die ik zeker nodig heb in eerste instantie (wil denk ik zo min mogelijk digitale meuk ertussen hebben):
• 1. Reverb Pedaal: Want de Marshall heeft geen reverb en dat is toch echt wel nodig. Weet nog niet zeker of ik alleen een spring wil of een pedaal met meer opties (zoals de te dure EHX Cathedral)
• 2. Overdrive / Distortion / Boost: Heb er denk ik 3 nodig.
- Een Boost/Overdrive voor een meer blues geluid (ik kan die versterker niet continu op 100000 hebben staan).
- Een Fuzz/Distortion (want ik blijf een Hendrix fan)
- Een meer 'standaard' distortion voor het wat zwaardere werk (maar het moet geen metal te zijn).
• 3. Delay: Moet er gewoon bij. Geeen idee welke ik wil hebben. Waarschijnlijk een EHX Memoryman met hamarai (of zoiets).
• 4. Compressor om het clean er mooier uit te laten komen.
Daarna komen er de speeltjes wel langzaam bij, zoals een:
• EHX Hog of Pog 2 (voor Ocatave dingen en Orgel geluid + andere dingen erg leuk speelgoed!)
• Een soort Lesly simulator (krengen zijn ook erg duur)
• Tremelo
• Wah Wah
• Echte Looper
Iemand nog echt goede tips voor de eerste 4 dingen?
En dan met name de Overdrives en de Reverb?
Kut, bij die anderehad ik gewoon een naamtopic! Balenquote:Op dinsdag 6 september 2011 08:21 schreef Muchachooo het volgende:
ja kut![]()
ik al helemaal een nieuw topic maken, is hij er gewoon al.
Klinkt lekker ruig!quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Gewoon omdat het zo'n belachelijk gaaf nummer is![]()
Tjonge is het zo moeilijk om te lezen dat ik het topic op de ipad open en dat dat dan niet werkt?quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:27 schreef Bosbeetle het volgende:
Tjonge is het zo moeilijk om "open een nieuw deel" te klikken
Maar waarom doe je dat dan ook? iedereen in rep en roer!quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Griebus het volgende:
[..]
Tjonge is het zo moeilijk om te lezen dat ik het topic op de ipad open en dat dat dan niet werkt?
En ja Apple
In de browser van de apple zit dat knopje niet? Je kunt ook instellen dat je gewoon de desktop layout wil gebruiken op je ipad hč dan heb je gewoon dezelfde knopjes.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:38 schreef Griebus het volgende:
[..]
Tjonge is het zo moeilijk om te lezen dat ik het topic op de ipad open en dat dat dan niet werkt?
En ja Apple
Qua reverb ben ik altijd wel gecharmeerd van de Holy Grail van EHX.quote:Op maandag 5 september 2011 23:20 schreef CoiLive het volgende:
Pfff... het wordt me de zoektocht wel. De 4 dingen die ik zeker nodig heb in eerste instantie (wil denk ik zo min mogelijk digitale meuk ertussen hebben):
• 1. Reverb Pedaal: Want de Marshall heeft geen reverb en dat is toch echt wel nodig. Weet nog niet zeker of ik alleen een spring wil of een pedaal met meer opties (zoals de te dure EHX Cathedral)
• 2. Overdrive / Distortion / Boost: Heb er denk ik 3 nodig.
- Een Boost/Overdrive voor een meer blues geluid (ik kan die versterker niet continu op 100000 hebben staan).
- Een Fuzz/Distortion (want ik blijf een Hendrix fan)
- Een meer 'standaard' distortion voor het wat zwaardere werk (maar het moet geen metal te zijn).
• 3. Delay: Moet er gewoon bij. Geeen idee welke ik wil hebben. Waarschijnlijk een EHX Memoryman met hamarai (of zoiets).
• 4. Compressor om het clean er mooier uit te laten komen.
Daarna komen er de speeltjes wel langzaam bij, zoals een:
• EHX Hog of Pog 2 (voor Ocatave dingen en Orgel geluid + andere dingen erg leuk speelgoed!)
• Een soort Lesly simulator (krengen zijn ook erg duur)
• Tremelo
• Wah Wah
• Echte Looper
Iemand nog echt goede tips voor de eerste 4 dingen?
En dan met name de Overdrives en de Reverb?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:55 schreef belsen het volgende:
Ik heb deze even in de reeks gehangen.
Dankjewel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:55 schreef belsen het volgende:
Ik heb deze even in de reeks gehangen.
Ik deed het voor een fles whisky om de lesquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanaf deze week iemand leren gitaar spelen. Ik ken hem verder neit persoonlijk gaat via een vriend van me. Maar hij vroeg dus wat ik er per uur voor wil hebben. Wat is een redelijk bedrag? Zou het zo zelf niet durven zeggen eigenlijk.
Dat is ook een zeer goeie oplossingquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik deed het voor een fles whisky om de les
afhankelijk van de whisky erg duurquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:00 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Ik deed het voor een fles whisky om de les
ligt eraan 30 euro per 2 lessen is volgens mij juist erg goedkoop.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
afhankelijk van de whisky erg duur
Maar voor 30 euro heb je geen goede whiskyquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:04 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan 30 euro per 2 lessen is volgens mij juist erg goedkoop.
Ik zou gewoon een vol uur nemen per keer, en dan 30 - 40 euro. Op de muziekschool betaal je dat volgens mij voor 20 minuten groepsles.. Ook afhankelijk van wat diegene wil / kan betalen. Als het in een achterstandswijk is en ook een soort sociale hulpverlening, kun je er wel wat vanaf doen. Maar anders: pecunia non olet.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga vanaf deze week iemand leren gitaar spelen. Ik ken hem verder neit persoonlijk gaat via een vriend van me. Maar hij vroeg dus wat ik er per uur voor wil hebben. Wat is een redelijk bedrag? Zou het zo zelf niet durven zeggen eigenlijk.
Ik zou 20/25 euro vragen. En goeie afspraken, dus dat ie niet dezelfde dag nog afzegt etc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Tuurlijk wel juhquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar voor 30 euro heb je geen goede whisky
Nee, niet echt. Drinkbaar wel maar echt goed niet.quote:
Bekend probleem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef savale het volgende:
Leuk die straplocks. Ik heb best goede volgens mij, maar die constructie aan m'n belt zat via een soort schroef achtige ring. Die was dus losgedraaid... Gelukkig was mijn reflex okHij zit nu weer vast, maar ga m maar ff met locktide ECHT vastzetten
Nummer klinkt erg lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:44 schreef savale het volgende:
Hoi
edit: waar ik over liep op te scheppen
Nice! Welke winkel btw?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Mijn gitaartje is weer thuisZe hebben hem nagekeken bij de muziekwinkel en hij is nu weer in orde
Nieuwe snaren, opnieuw geintoneerd, alles.
Net even een punkcover opgenomen om te testenVeel beter geluid dan eerst
Absoluut niet uitgwerkt, ik had de tabs 10 minuten voor ik het opnam opgezocht en ingeoefendDaarna in een take opgenomen
Let trouwens niet op mijn bewegingen tijdens de (geimproviseerde) solo. Ik kan nooit stilstaan als ik soleer
_!
Punk is altijd tof natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:44 schreef Trollscience het volgende:
Mijn gitaartje is weer thuisZe hebben hem nagekeken bij de muziekwinkel en hij is nu weer in orde
Nieuwe snaren, opnieuw geintoneerd, alles.
Net even een punkcover opgenomen om te testenVeel beter geluid dan eerst
Absoluut niet uitgwerkt, ik had de tabs 10 minuten voor ik het opnam opgezocht en ingeoefendDaarna in een take opgenomen
Let trouwens niet op mijn bewegingen tijdens de (geimproviseerde) solo. Ik kan nooit stilstaan als ik soleer
_!
En alles met downstrokes doen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Punk is altijd tof natuurlijk
Je mag alleen wel wat meer hakken op die snaren met zo'n nummer
Beste nummer van de cdquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beste nummer van de cd
PM me de tabs even
Thnxquote:
Ik moet de cd nog steeds luisteren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beste nummer van de cd
PM me de tabs even
Absoluutquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet de cd nog steeds luisteren.
Is hij een beetje de moeite waard?
geen solo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Thnx
http://www.911tabs.com/link/?7424040
Goed gedaan. Is het beeld express in z/w vanwege je witte gitaar ?quote:
zwart wit is sowieso gewoon vetterquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Goed gedaan. Is het beeld express in z/w vanwege je witte gitaar ?
Ik vind Rope ook echt een vet nummer, maar deze mag er ook zijn ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beste nummer van de cd
PM me de tabs even
Met z'n eigen relicquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.fender.com/en-NL/products/kurtcobain/
Niks nieuws toch? Gewoon een standaard Jaguar...
Ik hoor echt hele hoge bedragen hier terwijl ik 15 euro per 45 minuten betaal (en 9 van de 10 keer zijn we wel een uur bezig). Mijn leraar is een professionele gitarist en vraagt dit bedrag al langere tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind 15 euro ook meer dan genoeg. Bedragen als 30 euro gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx allemaal
En dat zwart/wit ja eh gweoon ziet er wel okee uit zo
En qua dat geld leek me ook iets van 15 euro wel prima. Ben ook geen professionele leraar ofzo
Is een andere hals toch? Strat hals op een Jaguar body?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:45 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.fender.com/en-NL/products/kurtcobain/
Niks nieuws toch? Gewoon een standaard Jaguar...
Mwoah, als je echt een professional (van conservatoriumniveau zeg maar) als leraar hebt, die er van moet leven, dan is 30 euro p/u echt niet zo veel hoor. Dat betaal je voor een beetje goede huisschilder ook, en die heeft niet het conservatorium gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:22 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik vind 15 euro ook meer dan genoeg. Bedragen als 30 euro gaat toch nergens over
Dat is niet die van hem. Die van hem was linksquote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, als je echt een professional (van conservatoriumniveau zeg maar) als leraar hebt, die er van moet leven, dan is 30 euro p/u echt niet zo veel hoor. Dat betaal je voor een beetje goede huisschilder ook, en die heeft niet het conservatorium gedaan.
Maar goed, als je gewoon lekker powerakkoorden wilt leren rammen en een beetje theorie, dan kan het wel voor minder.
Waar woon je want dan kom ik ook les bij je nemenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx allemaal
En dat zwart/wit ja eh gweoon ziet er wel okee uit zo
En qua dat geld leek me ook iets van 15 euro wel prima. Ben ook geen professionele leraar ofzo
In Delftquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:42 schreef Griebus het volgende:
[..]
Waar woon je want dan kom ik ook les bij je nemen(echt geen geld!)
Oh ben je een korpsballetje?quote:
Ik denk dat je daar best een leuk zakcentje mee kan verdienenquote:
Zie ik er ook maar een béétje uit als een bal ?quote:
Nee maar was wel leuk om te zeggenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zie ik er ook maar een béétje uit als een bal ?
Nee ik studeer hier ook niet meer en ben verre van zoiets
Da's ruim een uur met het OV. Jammerquote:
Wtf!quote:
is dat jouw collectie?quote:
Ik zie hem al met een giletje en een colbertjequote:
quote:
I wishquote:
Ik wou al zeggenquote:
Piet-Hein-Dribbel-Jan, lul!quote:
wishmaster?quote:
Super clean en strak gepicked man, respect. Ga maar weer eens flink oefenen.quote:
Ja die krengen zijn duur maar wel het geld weer waard dat scheeltquote:Op woensdag 7 september 2011 01:43 schreef CoiLive het volgende:
Mexico strat maar eens naar de gitaarzaak gebracht. Was een boel kleine dingen mis mee en dacht; fixen jullie het maar mooi even, hebben we dat ook weer goed zitten.
Denk je ook even een aantal setjes snaren te kopen, reken je af schrik je toch weer even rot(elixer dingen voor de elektrische als akoestische gitaren), maar nu kan ik gewoon weer een hele tijd vooruit, want er is niks vervelenders dan snaren breken op de zondag
Ook even naar pedalen gekeken, gespeeld en gepraat, maar zit echt in dubio. Ga ik voor de duurdere, maar betere, effecten of voor de goedkopere maar misschien teleurstellende dingen. Koop sowieso zoveel mogelijk tweedehands, maar toch.
[..]
Super clean en strak gepicked man, respect. Ga maar weer eens flink oefenen.
Je hebt het pikken vooral lekker in je vingers en een beetje in je pols zitten bij dit nummer. Ik merk altijd dat mijn onderarm aardig aan het krampen gaat. Speel sowieso eigenlijk nooit meer het snellere 'punk / rock' werk. Ook weer meer doen. NoFX!quote:Op woensdag 7 september 2011 02:03 schreef Dribbel_ het volgende:
En thnx, ik zit hem nu terug te kijken en ben ook best wel verbaasd hoe strak het erop staat.
Ben zelf weer technisch niet zo sterk maar meer ritmisch aangelegd dus daar vooral veel tijd en energie in gestoken om dat goed onder de knie te krijgen. Toch wel een belangrijk punt wat veel mensen overslaan.
Wat ben je ook een rotjong eigenlijk. Ik heb van die kleine handen en dat kan erg irritant zijn met gitaar spelen (aan de andere kant kan ik mijn vingers wel weer makkelijk kwijt bij akkoorden hoog op de nek)quote:Op woensdag 7 september 2011 02:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja zodra je dat gaat voelen speel je al te krampachtig dan moet het soepeler. Dat krijg ik ook als ik moet gaan tremelo picking dinges doen.
Op 3:50
Kan dat echt niet lang volhouden
Vriend van me heeft die Diamond, en die is er helemaal verliefd op. Zet'm nooit uitquote:Op woensdag 7 september 2011 01:48 schreef CoiLive het volgende:
Om mijn vorige post over effecten even te splitten:
Welke compressor vinden jullie het fijnst, mooist. Het gaat voor mij eigenlijk alleen maar om de clean lekkerder te krijgen en misschien een beetje een punch voor lichte blues. Op het lijstje staan op dit moment:
- Dynacomp: Is een beetje de standaard
- Diamond CPR-1: Is schijnbaar veel subtieler in te stellen en dat lijkt me wel wat
- T-Rex Comp-Nova: Schijnbaar ook erg subtiel.
Denk dat de Dyna Comp (en zijn broer de super comp) al afvallen. Veel wisselende verhalen over gelezen, maar hij wordt wel veel gebruikt en is betaalbaar. Heb echter toch de subtiliteit nodig van één van de andere twee.
Ideeën, tips, waardeloos gebrul? Kom maar
Oh dat was me helemaal ontschoten al mn andere apparatuur was altijd usb gevoedquote:Op woensdag 7 september 2011 11:06 schreef savale het volgende:
Hey Dribbel hij is binnen hoor. Bedankt! Alleen de stroomkabel misteMaar die had ik zelf nog wel. Hij werkt nu mooi samen met ableton (na wat geklooi). Nu even een mooie ableton preset maken en dan hoef ik de muis niet meer aan te raken met opnemen.
Leuke feature is trouwens de midi in voor mn drums en de footswitch in voor wat gitaar effecten enzo
Leeuwardenquote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
FUCK YEAH!!! WITCHFYNDER, KOM JE OOK???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 01:43 schreef CoiLive het volgende:
er is niks vervelenders dan snaren breken op de zondag
16 dec in Eindhovenquote:Op woensdag 7 september 2011 13:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Leeuwarden
Damn dribbel nu heb ik zin om dat lied ook te spelen
Ik zie nergens een gitaar hoor.quote:
Bizar dat ze nu al op de poster zetten wat die bands gaan spelen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
oh damn wat keek ik scheefquote:
Ik heb als het goed is al een kaartjequote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een kaartje voor die in eindhoven kopenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is al een kaartje
Dat welquote:
Bij drive alleen voor solo's, maar aangezien ik die nooit speel, nauwelijks compressie met drive dus.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Gebruiken jullie eigenlijk vooral compressie op je clean of ook op de drives ?
Al die gitarenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:09 schreef The_Dean het volgende:
Ik dacht dat iemand als Yngwie wel zuinig op zijn spul zou zijn...
Dat ding ziet er wel echt vet uitquote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
We hadden het laatst over vage gitaren... herrinnerde me vannacht ineens die van Queensryche:
[ afbeelding ]
Spietsen ze zeker ook het varken op van de BBQ.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef The_Dean het volgende:
We hadden het laatst over vage gitaren... herrinnerde me vannacht ineens die van Queensryche:
[ afbeelding ]
LC Cometsquote:Op woensdag 7 september 2011 12:46 schreef mr-green het volgende:
Wachten op mijn LC Comet die hoogstwaarschijnlijk toch niet vandaag bezorgd wordt
Of toch wel?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:46 schreef mr-green het volgende:
Wachten op mijn LC Comet die hoogstwaarschijnlijk toch niet vandaag bezorgd wordt
Good point.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Nog geen blijde berichten met IK HEB HEM BINNEN
dus zal vast wel niet.
Brandt net zo lang als een 350 euro tex mex strat hoorquote:
DESTRUCTION !!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne gitaartjes !quote:Op woensdag 7 september 2011 12:46 schreef mr-green het volgende:
Nog niet binnenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:14 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Good point.
Of hij zit de hele avond te lebberen/spelen met dat ding!
Bedoel je dan niet het Noorderlicht?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
DESTRUCTION !!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Zo gaaf heb ze ooit eens in 013 zien spelen met de MAD Butcher tour geweldig goed optreden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Helaas is de nieuwe 013 niet wat de oude 013 was het geluid is vele malen slechter helaas....
De oude 013 was qua akoestiek de beste zaal waarin ik ooit een concert heb gehoord.
Ja het had een dubbele naam toch die ouwe zaalquote:Op donderdag 8 september 2011 07:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Bedoel je dan niet het Noorderlicht?
Hm, 16-12 is leuk net voor mijn verjaardagquote:Op woensdag 7 september 2011 12:50 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
EMMquote:Op donderdag 8 september 2011 09:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hm, 16-12 is leuk net voor mijn verjaardag(ja ik was al gevraagd voor Eindhoven
. Maar zal ff kijken
).
Kan hier niks horen, dus kan er nog niks over zeggen. Maar als jullie Whisky&Cocaine eruit halen ga ik jullie bekogelen met rotte tomaten en eieren.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
We zijn hard bezig onze set aan het opschonen en mindere nummers weg te doen en veel nieuw te schrijven. Maar wat vinden jullie van dit nummer:
blijven of weg
Nee die blijft sowiesoquote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan hier niks horen, dus kan er nog niks over zeggen. Maar als jullie Whisky&Cocaine eruit halen ga ik jullie bekogelen met rotte tomaten en eieren.
Dat quote ik deze even als bewijs.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil bij deze graag twee exemplaren van de cd pre-orderen.
Klink niet verkeerd maar ik heb het idee dat jullie beter kunnen.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:13 schreef Dribbel_ het volgende:
We zijn hard bezig onze set aan het opschonen en mindere nummers weg te doen en veel nieuw te schrijven. Maar wat vinden jullie van dit nummer:
blijven of weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoeen heb ik ook gehad.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:34 schreef genakt het volgende:
[TK] Marshall MG 100 Gitaarversterker
Zag hem voorbij komen in nieuwe topics denk post het hier gewoonquote:
Gelijk heb je. Zijn wel vette apparatenquote:Op donderdag 8 september 2011 14:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Zag hem voorbij komen in nieuwe topics denk post het hier gewoon
G2.1u effects processor op een PC met Windows 7, en dan neem ik op met Audacity.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoe sluit je hem aan en welke enz beetje info is handig
Ik heb ook een G2.1u en ik zeg verkopen dat ding het is echt een KUTding wat facking veel noise meegeeft naar je versterker onder andere. En naar je pc precies hetzelfde.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
G2.1u effects processor op een PC met Windows 7, en dan neem ik op met Audacity.
Ik heb er geen last van als ik recht door mijn amp speel. Superhelder geluid zonder bijgeluiden. Als ik op een andere PC opneem heb ik er geen last van, het probleem is alleen dat die andere PC oud is en hapert in het opnemen: Zo ontbreken er bepaalde stukken als ik opneem.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb ook een G2.1u en ik zeg verkopen dat ding het is echt een KUTding wat facking veel noise meegeeft naar je versterker onder andere. En naar je pc precies hetzelfde.
Moet je voor de gein is je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je ampquote:Op donderdag 8 september 2011 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van als ik recht door mijn amp speel. Superhelder geluid zonder bijgeluiden. Als ik op een andere PC opneem heb ik er geen last van, het probleem is alleen dat die andere PC oud is en hapert in het opnemen: Zo ontbreken er bepaalde stukken als ik opneem.
Dat ligt niet aan het apperaat, dat ligt aan wat de gebruiker ermee doetquote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je voor de gein is je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je amp![]()
Nee daar hebben meer mensen last van met de G2.1uquote:Op donderdag 8 september 2011 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het apperaat, dat ligt aan wat de gebruiker ermee doet.
Mijn vraag is:quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee daar hebben meer mensen last van met de G2.1u![]()
Tis een multi effect pedaal lieve schatquote:Op donderdag 8 september 2011 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn vraag is:
Hoe kun je ongewilde distortion krijgen met een distortion pedaal?
Ok.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tis een multi effect pedaal lieve schat*nohomo
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand wat ik hiertegen kan doen?
You gotta be fucking kidding me.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat ding ziet er wel echt vet uit
neequote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
You gotta be fucking kidding me.
Fixed.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je voor de gein is eens je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je amp![]()
Als ik hem op de grens van het hoorbare zet distort hij nog steedsquote:Op donderdag 8 september 2011 16:43 schreef KaMo het volgende:
De output ( het signaal naar de computer) lager zetten.
Ws overstuurt je geluid omdat je computerinput niet gemaakt is voor zo'n hoog niveau.
Ik zou eens kijken naar een goede interfacequote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik hem op de grens van het hoorbare zet distort hij nog steedsKutding
nee dat is fries alquote:
Wat adviseer je?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar een goede interface
Ik weet dat Focusrite goede dingen maakt, maar ook prijzig. Verder weinig verstand van, heb me in die hoek totaal nog niet verdiept.quote:
Als je zou willen, zou je mijn dm willen beantwoorden?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Edirol UA-25EX bevalt mij nog steeds goed.
[..]
dan nog kende ge 't goe neer type kut.
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ikquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah de 22ste komen ze glasfiber aanleggen![]()
![]()
![]()
![]()
* Wat voor abbo zal ik nemen? de basis aanbiedingen zijn al 3 keer sneller als wat ik nu met mijn brakke koperlijn kan halen
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol meequote:
Tja Nederland loopt behoorlijk achter op dat gebied.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ik...
quote:
U woon in een glasfiber yacht ?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol mee
Glasfiber behangquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
U woon in een glasfiber yacht ?
50mb/s geloof ik ofsoquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
wat voor abonnement heb je?
Aha dat kan ookquote:
Ik heb nu met meewind 13 Mb/s vaak is het veel langzamer zo rond de 10/11 Mb/squote:
Iddquote:
het bezorgen van mijn LC Cometquote:Op donderdag 8 september 2011 20:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
* Met betrekking tot wat
khoop het idd ook ja kwil hem morgen eiglijk toch wel hebbenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
het bezorgen van mijn LC Comet
Consider it done.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je zou willen, zou je mijn dm willen beantwoorden?
[..]
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ik...
Dat had ik al like 4 of 5 jaar geledenquote:
100/100 mbps + tel + tv + dig tv er overheen.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
wat voor abonnement heb je?
Mwah, rand van een relatief klein dorp. Maar om glasfiber aan te leggen moet er genoeg animo zijn en hier wonen nog veel mensen die daar niets om geven dus...quote:Op donderdag 8 september 2011 20:14 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tja Nederland loopt behoorlijk achter op dat gebied.
Woon je erg afgelegen dan? dat heeft ook weer zijn voordelen he kan je de versterker op 11 zetten
VET ! Daar ga je veel plezier van belevenquote:Op donderdag 8 september 2011 20:34 schreef mr-green het volgende:
[..]
het bezorgen van mijn LC Comet
Idd ik heb soms heimwee naar mijn ouwe vertrouwde dorpjequote:
Ik niet, ik woon er nogquote:Op donderdag 8 september 2011 21:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd ik heb soms heimwee naar mijn ouwe vertrouwde dorpje
Tis idd wel een lastig te bereiken dorpje jaquote:
Lastig valt ook wel mee. Qua bussen enzo toch wel redelijk goede aansluiting.quote:Op donderdag 8 september 2011 21:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tis idd wel een lastig te bereiken dorpje ja
Dat kan ik beamen
int weekend niequote:Op donderdag 8 september 2011 21:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lastig valt ook wel mee. Qua bussen enzo toch wel redelijk goede aansluiting.
met de auto wel jaquote:Op donderdag 8 september 2011 21:39 schreef The_Dean het volgende:
Je had de beste aansluiting die je je maar kon wensen
Ik zou de stad nu ook niet willen verlatenquote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil later als ik groot ben ook in een dorp wonen.![]()
Goedzo jongen.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:22 schreef Svyatagor het volgende:
Ik wil later als ik groot ben ook in een dorp wonen.![]()
Kutquote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
Oh god daan auctions heeft weer een partij LC
Jaquote:
hahahahaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Koop dan mijn SG als je wat moois wil.
SG is wel even wennen idd vooral als je net als ik veel op strats hebt gespeeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hahahaha
Kvond hem niet superlekker spelenanders had ik hem wel gekocht
Nou, ik ben begonnen op een Ibanez. Daarna ben ik op die Gold Top van LC gaan spelen die veel fijner speelt en waar ik ook beter op benquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
SG is wel even wennen idd vooral als je net als ik veel op strats hebt gespeeld.
Maar alles went (behalve een vent)
Nee man pak dan deesquote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef mr-green het volgende:
Deze is wel mooi
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=907127&CategoryId=14
quote:
Ik vind die persoonlijk veel te 'shiny'. Hoe verhoudt zoiets tegenover bijvoorbeeld een Epiphone Standard?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee man pak dan dees
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=907075&CategoryId=14
nog nooit op een epiphone gespeelt dus durf er niks over te zeggen. Maar het geluid uit dat beestje is beter als uit mijn ibanez RGA van 400 euro.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn view vanuit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind die persoonlijk veel te 'shiny'. Hoe verhoudt zoiets tegenover bijvoorbeeld een Epiphone Standard?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol mee
Omgquote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
Oh god daan auctions heeft weer een partij LC
Spitfire it is! Stijgen die prijzen nog veel? Iemand ervaring?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
[..]
OmgSpitfire of Dakota (twijfel)
Ze stijgen wel wat maar niet gigantischquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Spitfire it is! Stijgen die prijzen nog veel? Iemand ervaring?
Ook maar een accountje aanmaken danquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze stijgen wel wat maar niet gigantisch
De vorige spitfires gingen dacht ik voor 150 euro inclusief alles weg ongeveer.quote:
Blijven man! Dat traag op gang is juist wel handig in het begin van je setlist. Hij knalt uiteindelijk wel lekker.quote:
Vorige keerr waren ze vrij stabiel. Gingen weg voor 80 stuk sommige welquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Spitfire it is! Stijgen die prijzen nog veel? Iemand ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |