Kutquote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
Oh god daan auctions heeft weer een partij LC
Jaquote:
hahahahaquote:Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Koop dan mijn SG als je wat moois wil.
SG is wel even wennen idd vooral als je net als ik veel op strats hebt gespeeld.quote:Op donderdag 8 september 2011 23:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hahahaha
Kvond hem niet superlekker spelenanders had ik hem wel gekocht
Nou, ik ben begonnen op een Ibanez. Daarna ben ik op die Gold Top van LC gaan spelen die veel fijner speelt en waar ik ook beter op benquote:Op donderdag 8 september 2011 23:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
SG is wel even wennen idd vooral als je net als ik veel op strats hebt gespeeld.
Maar alles went (behalve een vent)
Nee man pak dan deesquote:Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef mr-green het volgende:
Deze is wel mooi
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=907127&CategoryId=14
quote:
Ik vind die persoonlijk veel te 'shiny'. Hoe verhoudt zoiets tegenover bijvoorbeeld een Epiphone Standard?quote:Op donderdag 8 september 2011 23:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee man pak dan dees
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?ItemId=907075&CategoryId=14
nog nooit op een epiphone gespeelt dus durf er niks over te zeggen. Maar het geluid uit dat beestje is beter als uit mijn ibanez RGA van 400 euro.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Mijn view vanuit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind die persoonlijk veel te 'shiny'. Hoe verhoudt zoiets tegenover bijvoorbeeld een Epiphone Standard?
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol mee
Omgquote:Op donderdag 8 september 2011 23:01 schreef stefanhaan het volgende:
Oh god daan auctions heeft weer een partij LC
Spitfire it is! Stijgen die prijzen nog veel? Iemand ervaring?quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:35 schreef Griebus het volgende:
[..]
[..]
OmgSpitfire of Dakota (twijfel)
Ze stijgen wel wat maar niet gigantischquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Spitfire it is! Stijgen die prijzen nog veel? Iemand ervaring?
Ook maar een accountje aanmaken danquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:32 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze stijgen wel wat maar niet gigantisch
De vorige spitfires gingen dacht ik voor 150 euro inclusief alles weg ongeveer.quote:
Blijven man! Dat traag op gang is juist wel handig in het begin van je setlist. Hij knalt uiteindelijk wel lekker.quote:
Vorige keerr waren ze vrij stabiel. Gingen weg voor 80 stuk sommige welquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Spitfire it is! Stijgen die prijzen nog veel? Iemand ervaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |