Wat zou je dan gestolen hebben ?quote:Op maandag 5 september 2011 15:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is niet heel veel bewijs, sterker nog, er is geen bewijs, heb er nog om gevraagd, maar ze konden niks laten zien..
Man, ik heb mijn Jackson al jaaaren en daar is nog bijna niks aan slijtage te zien en daar speelde ik vroeger ook zoveel op. Aan mijn Ibanez die ook niet nieuw is, is ook nog niets te zien qua slijtage. Herfretten hoeft normaal pas na jaaaaaaaaaaren intensief gebruik gedaan te worden.quote:Op maandag 5 september 2011 15:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Frets waren al redelijk versleten, ik speelde elke dag ongeveer 1-2 uur, en vooral bij de NulFret had dat ding al wat plekken.
Ik ben die verzonnen verhalen van je echt zat... Waarom moet je nou steeds dingen verzinnen? Denk je dat wij je dan stoer gaan vinden? Je verhaal klopt voor geen meter, alles wat je zegt klopt voor geen meter. Kap nou eens met die bullshit, je schiet er niks mee op.quote:Op maandag 5 september 2011 15:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is niet heel veel bewijs, sterker nog, er is geen bewijs, heb er nog om gevraagd, maar ze konden niks laten zien..
Zat ik ook aan te denken, maar waar? Moet me stiefvader niet van te voren weten. Kleine verassing en eerbetoonquote:Op maandag 5 september 2011 17:09 schreef Dribbel_ het volgende:
Staat denk ik wel tof als je het ook in datzelfde lettertype doet
Heb ooit het topje van mijn duim er bijna helemaal afgehaald met een figuurzaag, dus ik denk het nietquote:
Ja, inderdaad.. want ik verzin dit verhaal, en hoef daarom ook niet meer te werken, na 2 jaar, flikker toch op vent.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik ben die verzonnen verhalen van je echt zat... Waarom moet je nou steeds dingen verzinnen? Denk je dat wij je dan stoer gaan vinden? Je verhaal klopt voor geen meter, alles wat je zegt klopt voor geen meter. Kap nou eens met die bullshit, je schiet er niks mee op.
Geef dan eens antwoord op wat je volgens hem gestolen zou moeten hebben dan.quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. want ik verzin dit verhaal, en hoef daarom ook niet meer te werken, na 2 jaar, flikker toch op vent.
Mijn gitaar heeft als je goed ruikt een hele specifieke geur. Lijkt op metaal, maar ietsje anders.quote:
Je verhaal roept gewoon heel veel vragen op. Juist als je daar al 2 jaar werkt en je laat afschepen dat je gejat zou hebben en dan ook nog eens je gitaar kwijt bent. Ik zou dat zelf dus niet pikken, zeker niet zonder bewijs van hun kant.quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.. want ik verzin dit verhaal, en hoef daarom ook niet meer te werken, na 2 jaar, flikker toch op vent.
Hoeveel moet die TC Electronic G-System opbrengen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:05 schreef CoiLive het volgende:
Ik denk dat ik helemaal klaar ben met moddeling spullen op het moment. Ik heb net mijn "Marshall Plexi" weer eens aangeslingerd en ben weer helemaal verkocht. Echt een heerlijk ding, ook al ga ik er nog wat dingen aan veranderen.
De TC Electronic G-System gaat er weer uit. Er zitten te veel effecten op die ik toch niet gebruik en ik heb hem ook niet meer nodig als midi paneel. Ook vind ik analoge pedalen beter klinken en het is vooral de 'feel' van het spelen die erg anders wordt.
De Digidesign Eleven Rack gaat nog wel even blijven, want hij is makkelijk als ik 's nachts even wat wil spelen, maar als ik er een goede prijs voor kan krijgen gaat die waarschijnlijk ook weg en komt er een standaard interface voor terug en gebruik ik wel Guitar Rig (of een ander programma).
Dus nu gaat het leuk worden. Opzoek naar het geluid en de pedalen die ik wil hebben en proberen niet te impulsief te veel te kopen, want dan raak ik waarschijnlijk in de warIk heb er zin in!
Iemand enige idee waar je leuke plastic naamplaten voor op versterkers en cabines kunt kopen / laten maken? Ben eindelijk klaar met de naam Marshall erop terwijl het een clone is. De nieuwe naam wordt Marnix (want zo heet mijn stiefvader die hem gebouwd heeft)
D'r klopt geen kut van je verhaal mafkees! Dat je ontslagen bent geloof ik graag, verbaast me ook geen reet. Nou ok het verbaast me wel, dat het überhaupt zo lang duurde voordat je ontslagen werd!quote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is FOK!.quote:Op maandag 5 september 2011 15:26 schreef Iemand91 het volgende:
Realiseer me net dat ik op fok al meer dan 4000 posts heb!![]()
...
Heb op dit moment een bod van 775. Anders PMquote:Op maandag 5 september 2011 17:29 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hoeveel moet die TC Electronic G-System opbrengen?
Kun je nou aub gewoon stoppen met dit topic te vervuilen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:49 schreef Braddie het volgende:
Bullshit dat ik de gitaar moest inleveren is het niet, ik kon die 300euro niet opbrengen... dus zei hij van, nja.. dan lever je die Brian May maar in.
Ohja, sorry.quote:Op maandag 5 september 2011 17:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kun je nou aub gewoon stoppen met dit topic te vervuilen?
Maar aangezien je niks gestolen hebt deed je dat natuurlijk nietquote:Op maandag 5 september 2011 17:49 schreef Braddie het volgende:
Bullshit dat ik de gitaar moest inleveren is het niet, ik kon die 300euro niet opbrengen... dus zei hij van, nja.. dan lever je die Brian May maar in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |