Omdat de ONZ FOK! meets altijd zo gezellig zijn is er zaterdag 17 September een meet in Zwolle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
quote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Rodawa het volgende:
Nog ff iets anders, wie gaan er nou vanaf Rotterdam CS en hoe laat vertrekken jullie? Want dan kunnen we misschien een tijd afspreken om samen te reizen. Dat lijkt me wel leuker dan dat je met 10 FOK!kers verspreid over de trein zit.
Geen 3G hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is geen internet, dus ik ben bang dat we het een paar uur zonder FOK! moeten doen. Ik ben benieuwd wie er als eerste afkickverschijnselen vertoont.
Mijn smartphone doet het ook zonder WiFi hoorquote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is geen internet, dus ik ben bang dat we het een paar uur zonder FOK! moeten doen. Ik ben benieuwd wie er als eerste afkickverschijnselen vertoont.
Mijne ook wel, maar het is denk ik niet zo luxe FOK!ken als op de pc.quote:Op maandag 5 september 2011 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn smartphone doet het ook zonder WiFi hoor
Is toch normaal ?quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Intronic het volgende:
Mensen die serieus gaan FOK!ken op de meet.
quote:
Wat, jullie niet dan? Ik dacht dat er een "Live FOK! meet"-topic kwam, waarin we elke zoveel minuten updates zouden typen over de meet.quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Intronic het volgende:
Mensen die serieus gaan FOK!ken op de meet.
Wat is dat nou weer voor instelling?quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef -tape- het volgende:
Ik kan van de lijst af, ik zie dat ik erin sta maar ben nooit van plan geweest te komen.
Ga dan ook niet grappig doen en zeggen dat je gaat komen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef -tape- het volgende:
Ik kan van de lijst af, ik zie dat ik erin sta maar ben nooit van plan geweest te komen.
Omdat ik het grappig vind dat jullie met elkaar afspreken via zo'n forum. Daar drijf ik graag de spot mee.quote:Op maandag 5 september 2011 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet grappig doen en zeggen dat je gaat komen.
Ik vertrek, volgens 't schema van de NS, om 14:47 hier. Dan ben ik om 15:26 in R'dam en om 17:14 in Zwolle.quote:Op maandag 5 september 2011 16:53 schreef Rodawa het volgende:
FIPO!
Nog ff voor wie het nog niet gelezen heeft, maar wel vanaf Rotterdam komt:
[..]
Ja stel je voor dat mensen plezier willen hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 17:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
Omdat ik het grappig vind dat jullie met elkaar afspreken via zo'n forum. Daar drijf ik graag de spot mee.
En zelf op zo'n forum zittenquote:Op maandag 5 september 2011 17:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
Omdat ik het grappig vind dat jullie met elkaar afspreken via zo'n forum. Daar drijf ik graag de spot mee.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:18 schreef -tape- het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik probeer namelijk rond 2 uur / half 3 daar te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 17:19 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ik vertrek, volgens 't schema van de NS, om 14:47 hier. Dan ben ik om 15:26 in R'dam en om 17:14 in Zwolle.
Ik reken op een half uur vertraging minimaal, dus ik denk dat ik om 6 uur bij dat meer ding kan zijn.
Ja, ik moet van 6 tot 2 werken, dus dan kan ik in 47 min snel douchen + eten enzulks..quote:Op maandag 5 september 2011 17:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hmm jammer. Ik probeer namelijk rond 2 uur / half 3 daar te zijn.
Je wilt graag dat je reisgenoot nuchter blijft, zodat jij flink kan gaan zuipen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:22 schreef Daaps het volgende:
[..]
Ja, ik moet van 6 tot 2 werken, dus dan kan ik in 47 min snel douchen + eten enzulks..
Hopelijk in de trein van R'dam naar Zwolle wat slapen.
Wie neemt er trouwens, vanuit Zwolle, de laatste trein richting R'dam? Dan kan ik met diegene mee.Anders moet ik redelijk nuchter blijven..
En nee.. Zo ben ik niet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je wilt graag dat je reisgenoot nuchter blijft, zodat jij flink kan gaan zuipen?
Ik moet om half 7 alweer op het station staanquote:Op maandag 5 september 2011 17:25 schreef Daaps het volgende:
GODVER. De leetste trein gaat om 22:46... Dan ben ik er maar 4 uurtjes.
[..]
En nee.. Zo ben ik niet.![]()
We drinken beiden. Twee aangeschoten mensen zijn ongeveer evenveel waard als één nuchtere.
Ik heb dus waarschijnlijk hetzelfde probleem, daarom probeer ik er op tijd te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet om half 7 alweer op het station staanheb die avond een feestje en moet rond 9u thuis zijn.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet om half 7 alweer op het station staanheb die avond een feestje en moet rond 9u thuis zijn.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef Daaps het volgende:
[..]Maar.. maar.. ik kom speciaal voor jou!
Ja, wie niet. Waarom denk je dat ik anders zo vroeg weer weg ga.quote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef Daaps het volgende:
Nog even en we kunnen het de FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet noemen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef Daaps het volgende:
Het is al 12 topics lang een verkapt "FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet." Ik bestel zo mijn DV-fanshirt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:37 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen het de FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet noemen.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is al 12 topics lang een verkapt "FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet." Ik bestel zo mijn DV-fanshirt.
Niemand van de lijst heeft mij ooit ontmoet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Nu je het zegt.![]()
Ik heb DV nog nooit ontmoet, dus ik kan tenminste wat objectiever zijn dan jullie.![]()
Seri?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niemand van de lijst heeft mij ooit ontmoet.
Verwachtingen zijn veeulste hoog
Mensen hier overdrijvenquote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Seri?Als ik die reacties zo lees hier zou je denken van wel.
Je breekt mijn hart.quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Intronic het volgende:
Nee even serieus. Ik kom gewoon om te zuipen en te trollen.
Dat dus. En toffe mensen weer eens zien.quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Intronic het volgende:
Nee even serieus. Ik kom gewoon om te zuipen en te trollen.
Dat hoop ik, voor mij is het mijn 1e meet. Ik heb nog geen idee hoe iedereen is.quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus. En toffe mensen weer eens zien.
Ik heb een mannetje of tien sowieso al eerder gezien. Het word wel tof.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat hoop ik, voor mij is het mijn 1e meet. Ik heb nog geen idee hoe iedereen is.
Autistisch, asociaal en debiel. Wel gezellig dus.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat hoop ik, voor mij is het mijn 1e meet. Ik heb nog geen idee hoe iedereen is.
De verwachtingen zijn hooggespannen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Autistisch, asociaal en debiel. Wel gezellig dus.
Top.quote:Op maandag 5 september 2011 17:46 schreef utopie het volgende:
ja hoi, doppie, ik en een RL friend komen ook nadat we
's ochtends een excursie hebben gehad in de buurt
edit; utopie + 2 vrienden dus (:
Same here pal.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |