Afgesprokenquote:
We mogen wel SCen over de meet zelf hoor.quote:
Ohh dan is het goed! Nee dan had ik het zelf verkeerd begrepenquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We mogen wel SCen over de meet zelf hoor.
Hele gesprekken over een skype gesprek wat er niet is of over de TC bijvoorbeeld wordt niet op prijs gesteld
Dat is juist leuk. Dan vanuit de trein FOK!ken en ontdekken dat je in hetzelfde treinstel zit enzquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Rodawa het volgende:
Nog ff iets anders, wie gaan er nou vanaf Rotterdam CS en hoe laat vertrekken jullie? Want dan kunnen we misschien een tijd afspreken om samen te reizen. Dat lijkt me wel leuker dan dat je met 10 FOK!kers verspreid over de trein zit.
ligt eraan hoe autistisch de betreffende fokkers zijnquote:Op maandag 5 september 2011 16:43 schreef Rodawa het volgende:
Nog ff iets anders, wie gaan er nou vanaf Rotterdam CS en hoe laat vertrekken jullie? Want dan kunnen we misschien een tijd afspreken om samen te reizen. Dat lijkt me wel leuker dan dat je met 10 FOK!kers verspreid over de trein zit.
Dat idee kreeg ik inderdaad alquote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ohh dan is het goed! Nee dan had ik het zelf verkeerd begrepen
Ik zat me al in te houden en bij elke post die ik plaatste na te denken of het wel toepasselijk was..
Een beetje maar hoorquote:Op maandag 5 september 2011 16:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan hoe autistisch de betreffende fokkers zijn
Ja, maar het is toch wel leuker om gewoon met elkaar te reizen, dan allemaal apart een paar uur in de trein te zitten en elkaar pas te herkennen als je uitstapt?quote:Op maandag 5 september 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is juist leuk. Dan vanuit de trein FOK!ken en ontdekken dat je in hetzelfde treinstel zit enz![]()
Maar Monopoly gaat met de trein vanaf Rotterdam CS. Die is wel makkelijk te herkennen. Lang, slungelig, extreem goede hosselskills en bier in de hand!
Ach, dan hebben ze vast de tijd om aan de rest te wennen, toch?quote:Op maandag 5 september 2011 16:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ligt eraan hoe autistisch de betreffende fokkers zijn
Ja daarom, dan kan je toch net zo goed gelijk al samen reizen?quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Intronic het volgende:
Wij Brabanders gaan ook zoveel mogelijk samen, als je dat niet durft is de meet ook niet echt handig volgens mij. En dan kun je lekker alvast wat indrinken en zulks.
Gaan we praten dan ? Ik dacht dat we alleen maar bij elkaar gaan zitten om te FOK!ken.quote:Op maandag 5 september 2011 16:49 schreef Intronic het volgende:
Wij Brabanders gaan ook zoveel mogelijk samen, als je dat niet durft is de meet ook niet echt handig volgens mij. En dan kun je lekker alvast wat indrinken en zulks.
Nee, jij mag er niet bij komen zitten.quote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gaan we praten dan ? Ik dacht dat we alleen maar bij elkaar gaan zitten om te FOK!ken.
Er is geen internet, dus ik ben bang dat we het een paar uur zonder FOK! moeten doen. Ik ben benieuwd wie er als eerste afkickverschijnselen vertoont.quote:Op maandag 5 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gaan we praten dan ? Ik dacht dat we alleen maar bij elkaar gaan zitten om te FOK!ken.
Ik heb pilletjes.quote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is geen internet, dus ik ben bang dat we het een paar uur zonder FOK! moeten doen. Ik ben benieuwd wie er als eerste afkickverschijnselen vertoont.
Ik wil hem.quote:Op maandag 5 september 2011 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb zometeen training en zulks. Dus als iemand de volgende OP neemt zou ik wel graag willen dat als er update's komen die er wel zsm in worden gezet.
Niet dat ik bij de OP daarna het hele topic door moet zoeken naar mensen die ineens afzeggen of willen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |