En nee.. Zo ben ik niet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je wilt graag dat je reisgenoot nuchter blijft, zodat jij flink kan gaan zuipen?
Ik moet om half 7 alweer op het station staanquote:Op maandag 5 september 2011 17:25 schreef Daaps het volgende:
GODVER. De leetste trein gaat om 22:46... Dan ben ik er maar 4 uurtjes.
[..]
En nee.. Zo ben ik niet.![]()
We drinken beiden. Twee aangeschoten mensen zijn ongeveer evenveel waard als één nuchtere.
Ik heb dus waarschijnlijk hetzelfde probleem, daarom probeer ik er op tijd te zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet om half 7 alweer op het station staanheb die avond een feestje en moet rond 9u thuis zijn.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik moet om half 7 alweer op het station staanheb die avond een feestje en moet rond 9u thuis zijn.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef Daaps het volgende:
[..]Maar.. maar.. ik kom speciaal voor jou!
Ja, wie niet. Waarom denk je dat ik anders zo vroeg weer weg ga.quote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef Daaps het volgende:
Nog even en we kunnen het de FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet noemen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:28 schreef Daaps het volgende:
Het is al 12 topics lang een verkapt "FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet." Ik bestel zo mijn DV-fanshirt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:37 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen het de FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet noemen.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 5 september 2011 17:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is al 12 topics lang een verkapt "FOK!kers-die-fan-zijn-van-DV-meet." Ik bestel zo mijn DV-fanshirt.
Niemand van de lijst heeft mij ooit ontmoet.quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Nu je het zegt.![]()
Ik heb DV nog nooit ontmoet, dus ik kan tenminste wat objectiever zijn dan jullie.![]()
Seri?quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niemand van de lijst heeft mij ooit ontmoet.
Verwachtingen zijn veeulste hoog
Mensen hier overdrijvenquote:Op maandag 5 september 2011 17:41 schreef AbXorb het volgende:
[..]
Seri?Als ik die reacties zo lees hier zou je denken van wel.
Je breekt mijn hart.quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Intronic het volgende:
Nee even serieus. Ik kom gewoon om te zuipen en te trollen.
Dat dus. En toffe mensen weer eens zien.quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef Intronic het volgende:
Nee even serieus. Ik kom gewoon om te zuipen en te trollen.
Dat hoop ik, voor mij is het mijn 1e meet. Ik heb nog geen idee hoe iedereen is.quote:Op maandag 5 september 2011 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dus. En toffe mensen weer eens zien.
Ik heb een mannetje of tien sowieso al eerder gezien. Het word wel tof.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat hoop ik, voor mij is het mijn 1e meet. Ik heb nog geen idee hoe iedereen is.
Autistisch, asociaal en debiel. Wel gezellig dus.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat hoop ik, voor mij is het mijn 1e meet. Ik heb nog geen idee hoe iedereen is.
De verwachtingen zijn hooggespannen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Autistisch, asociaal en debiel. Wel gezellig dus.
Top.quote:Op maandag 5 september 2011 17:46 schreef utopie het volgende:
ja hoi, doppie, ik en een RL friend komen ook nadat we
's ochtends een excursie hebben gehad in de buurt
edit; utopie + 2 vrienden dus (:
Same here pal.quote:Op maandag 5 september 2011 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |