Deze lijkt me wel vet, hoewel me de Jonah Hex vergelijking niet bevalt, want Jonah Hex vond ik echt een gigantische kutfilm.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:01 schreef Roces18 het volgende:
Priest 2011
[ afbeelding ]
Tussen een oorlog tussen mens en vampier proberen de laatste "priests" oftewel beschermers van de mensheid de vampieren te stoppen. Ik heb me er prima mee vermaakt hoewel het verhaal nogal flinterdun is. Maar met de actie zit het erg goed voor elkaar en dat is waar het ook om draait in zo'n film. Maar het voelt mij ook een beetje als een rip-off van een mix tussen Jonah Hex, Underworld & nog een film waarbij ik de naam van kwijt ben (waarbij iedereen op de zee leeft aangezien er geen land is).
Verder gewoon prima vermaak, een 7 (de hoofdrolspeler vind ik wel wat saai eigenlijk)
misschien meer cgi films kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 01:36 schreef Cheiron het volgende:
Ik ben altijd wat huiverig voor CGI films, maar deze toch gekeken (je moet iets tijdens 14 uur vliegen) en vond hem erg vermakelijk. Misschien deel 1 ook eens kijken.
Inderdaad Waterwold, met Jonah Hex doel ik meer op de vijand van de Priests die daar wel heel veel van weg heeft.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel vet, hoewel me de Jonah Hex vergelijking niet bevalt, want Jonah Hex vond ik echt een gigantische kutfilm.
Waterworld bedoel je
Matt Damon?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef rubje het volgende:
Adjustment Bureau
Met in de hoofdrol Matt Dillon die door 'hemelse' types? wordt dwarsgezeten in het leiden van zijn leven. Verrassende film en eigenlijk best goed.
8 / 10
Ik weet nu nog steeds niet wie eigenlijk the chairman is...(god of de duivel?)
Die was leuk jaquote:Op zondag 11 september 2011 15:30 schreef Waaghals2010 het volgende:
Attack the Block
Ik denk dat dit misschien wel dé cultklassieker van 2011 gaat worden. Gang in Londen treft een Alien, welke ze vermoorden, waarna een heel ras van aliens wraak komt nemen. Heerlijke film, ook met een rol van Nick Frost!
Ik zou het een Coming-of-age film noemenquote:Op zondag 11 september 2011 17:28 schreef Karina het volgende:
Super 8
SciFi/Avontuur?
Zojuist gekeken,
Een aantal kinderen is bezig een film te maken, op Super 8 (het zijn de zeventiger jaren), vandaar ook de titel. Tijdens het filmen zien ze hoe een auto stopt op een treinspoor, waardoor de trein ontspoort.
De kinderen weten ongedeert te ontkomen. De bestuurder van de auto, een leraar op hun school, wordt meegenomen door een aantal militairen.
Een van de kinderen neemt een vreemd object mee, dat uit de trein is gevallen, een soort witte Rubic Cube.
In het verdere verloop van de film blijkt dat de trein niet zomaar een lading vervoerde...
Leuke film, maar een beetje moeilijk te plaatsen: het is een soort Science Fiction, maar je zou het ook een avonturenfilm voor wat oudere kinderen kunnen noemen, vanwege de hoofdrolspelers.
Ik heb me er wel mee vermaakt in ieder geval.
[ afbeelding ]
Kirsten Dunst?quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag afgekeken:
Veronica Mars - Season 3
Het derde en laatste seizoen van Veronica Mars speelt zich af op Hearst College, waar Veronica na de High School heen gaat. Het verplaatsen van de serie naar een nieuwe omgeving en de introductie van een aantal nieuwe karakters is iets wat het hele seizoen lang niet écht goed uit de verf komt. De nieuwe omgeving en de college setting opzich zijn wel leuk en de nieuwe karakters maar de mengeling van beide en de chemie tussen de oude en nieuwe personages voelt niet goed.
Daarbij is Wallace te veel afwezig, wat ik een minpunt vond en is het echte rode draad verhaal (de Hearst rapist) te vroeg in het seizoen opgelost,waarna de verhalen meer aanvoelen als losse flodders en de meeste niet echt weten te boeien.
Het einde van de serie is ook extreem abrupt en laat je ontzettend onbevredigd achter.
Daarentegen is het wel gewoon leuke tv die, vooral door het nog steeds frisse acteerwerk van schoonheid Kristen Dunst, een verslavende werking heeft.
Het is jammer dat een serie die in het eerste seizoen zo voortvarend van start ging min of meer zijn eigen graf graaft door de teleurstellende verhalen van het laatste seizoen.
Het minste seizoen uit de reeks.
7,0/10
Mooi beeld van Colombia.quote:Op maandag 12 september 2011 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Love in the time of cholera. Best vermakelijk, maar ik hoop dat het boek wat 'rijker' is.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
Kirsten Dunst?
je bedoelt vast Kristen Bell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |