316 om precies te zijnquote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De rooie auto aan de andere kant is een ouwe BMW 3
ninja editquote:Op maandag 5 september 2011 13:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staat daar rechts ook nog een (grijze) Renault Fuego?
-edit- ja dus.
Je weet niet of het barrels zijn. Er zit veel stof op, maar dat zegt niet alles.quote:Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef blup het volgende:
Lees net dat die 5 Alpine 2200 euro heeft opgeleverd
Bizarre bedragen voor die barrels..
Voor 2200 mag ik hopen dat er minimaal werk aan zit om hem rijdend te krijgen... Heb ik 't nog niet eens over het uiterlijk.quote:Op maandag 5 september 2011 13:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je weet niet of het barrels zijn. Er zit veel stof op, maar dat zegt niet alles.
Ik denk dat het best een aardige opslagplaats is geweest, stof kan zich niet vormen als het vochtig is. Ja, er zitten barrels tussen maar de meeste die ik zo zie kan iemand met de juiste kennis, geld en tijd nog best wat van maken.quote:Op maandag 5 september 2011 13:43 schreef blup het volgende:
Lees net dat die 5 Alpine 2200 euro heeft opgeleverd
Bizarre bedragen voor die barrels..
Ik gok hier: [PROJECT] Fiat Seat 133 1975quote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef destrovel het volgende:
Kunnen we een link naar het originele topic krijgen, klonk?
http://www.gaspedaal.nl/Renault/5/?trfw=alpine&srt=prquote:Op maandag 5 september 2011 13:47 schreef blup het volgende:
[..]
Voor 2200 mag ik hopen dat er minimaal werk aan zit om hem rijdend te krijgen... Heb ik 't nog niet eens over het uiterlijk.
Je hebt dus een rijdende met APK voor 300 euro meer.. En die van 9k verkeerd in maagdelijke staat en staat volgens mij ook al een eeuwigheid te koop bij die dealer.quote:Op maandag 5 september 2011 13:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://www.gaspedaal.nl/Renault/5/?trfw=alpine&srt=pr
Er staan er maar 2 te koop op de diverse sites. 1 voor 2500 en 1 voor 9500. Dan is 2200 een koopje.
...30 euro voor een APK.quote:Op maandag 5 september 2011 13:54 schreef blup het volgende:
[..]
Je hebt dus een rijdende met APK voor 300 euro meer..
Je hoort me niet zeggen dat hij niet zeldzaam is, maar zelfs met liefde is het erg veel geld voor een auto die al jaren stil staat en amper kan beoordelen. Zelfs de liefhebbers vinden het veel geld.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
...30 euro voor een APK.. En er staat er dus maar 1 te koop. Dus zeldzaam.
Maar goed, dit soort auto's koop je niet met jouw (matige) insteek. Die koop je uit liefde.
Mja, 3 'tuners' op een forum. Betrouwbare bron.quote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef blup het volgende:
[..]
Je hoort me niet zeggen dat hij niet zeldzaam is, maar zelfs met liefde is het erg veel geld voor een auto die al jaren stil staat en amper kan beoordelen. Zelfs de liefhebbers vinden het veel geld.
Schuur is van de vader van de adverteerder zover ik begrijpquote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef mergbot het volgende:
Heeft deze schuur geen eigenaar? lijkt mij raar dat iemand deze auto's even gaat verhandelen.
Ik dus ook. Waarom heeft die man 80 auto's in z'n schuur staan? En waarom al 30 jaar en er 30 jaar lang niets mee doen?quote:Op maandag 5 september 2011 14:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben altijd benieuwd naar het verhaal achter dit soort dingen.
Er zitten wel een heleboel auto's met een nummerbord uit 1979 bij, dus ik denk dat het gros er pas zo'n 15-20 jaar staat, en dat ze gekocht zijn toen ze al bijna niets meer kostten.quote:Op maandag 5 september 2011 14:15 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik dus ook. Waarom heeft die man 80 auto's in z'n schuur staan? En waarom al 30 jaar en er 30 jaar lang niets mee doen?
GMTA! Die viel mij idd. ook op bij de foto's!quote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef blup het volgende:
Doe mij deze 5 alpine maar
[ afbeelding ]
Die vind ik ook wel tof ja.quote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef blup het volgende:
Doe mij deze 5 alpine maar
[ afbeelding ]
Opel?quote:Op maandag 5 september 2011 16:39 schreef Jotcha het volgende:
Dat blauwe geval met die plaat piepschuim op het dak is een Alfa Sei ofniet?
Krijg de foto niet fatsoenlijk gelinkt helaas.
Lichtelijk toevallig dat er meerdere blauwe auto's zijn met piepschuimplaten op het dakquote:
Die rood/witte is een BMW 2000 touring. Er staat ook een witte 2000 ti touring bij, dat is een stuk specialer. Kan trouwens ook goed zijn dat dat deze is, gezien z'n witte achterkant.quote:
Ik was die net aan het bekijken, ik denk dat het een Karmann Ghia is. Komt ie ook wel makkelijk vanaf denk ik.quote:
Nope, dit is een fiat 127. Hebben we ook nog naar gekekenquote:Op maandag 5 september 2011 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg nou wat! nog een polo?
[ afbeelding ]
Ik miste de tankdop alquote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nope, dit is een fiat 127. Hebben we ook nog naar gekeken![]()
Er komt nog een update op marktplaats met wat er over is.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef LouieAnderson het volgende:
Is alles al verkocht of staat er nog een boel te koop?
Weet je het zeker? :quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was die net aan het bekijken, ik denk dat het een Karmann Ghia is. Komt ie ook wel makkelijk vanaf denk ik.
Mwah, een groot deel is stoffig, maar ik denk dat er ook een hoop behoorlijk rot zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef rene90 het volgende:
Even de raampjes dichtdraaien van de auto's, en dan de tuinslang erop, ziet er dan vast al een stuk mooier uit
Niet waar, de adverteerder is iemand van het polo86c register (daar ben ik namelijk actief), hij is op het spoor gekomen via via omdat hij interesse had in de Audi 50 (de gele) en de polo 1.quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef blup het volgende:
[..]
Schuur is van de vader van de adverteerder zover ik begrijp
Waarschijnlijk zijn de auto's toen uit het systeem gehaalt omdat de APK al 20 jaar niet was gedaanquote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Jimmie het volgende:
Heb wat random kentekens ingevoerd (vwe.nl) en het merendeel bestaat niet en de rest is allemaal van eigenaar veranderd in 2004-2006 vreemd genoeg
Als ze vloeistoffen lekken dan mag t z'n eigen schuur zijn maar dan moet hij wel aan de regels voldoen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Maar waarom is het zo'n probleem dat er auto's in een schuur staan dan? als het zijn schuur is?
Zie ook:quote:Op maandag 5 september 2011 17:35 schreef nikky het volgende:
Eigenlijk is het een soort vinden van een schat
Wat een mooie auto's staan daar, helemaal origineel
Das een Giulietta.quote:Op maandag 5 september 2011 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ah jij bedoelt deze:
Lijkt wel op die jij zei idd.
Die rode is dat geen Toyota Celica Liftback?quote:
De Giulietta vind ik niet echt mooi, vooral die achterlichten. Nou is de Sei ook niet echt geweldig, daar niet van. De Süd ziet er wel nog erg goed uit -zo op het oog-.quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Das een Giulietta.
Die rode is een Sud Sprint (/coupé)
[..]
Die rode is dat geen Toyota Celica Liftback?
En een BMW Touring idd.
Ja! want over een week post er toch niemand meer in dit topic omdat alle auto's verkocht of vernietigd zijn!quote:
Dit is toch een gewone GT?quote:Op maandag 5 september 2011 20:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Alfa Romeo Alfetta GTV.
[ afbeelding ]
Het is een beetje verwarrend, maar de serie (Alfetta fastback coupé) heet volgens mij GTV en de GT is daar een goedkope uitvoering van. Kan verder best wel een GT zijn inderdaad, maar ook dat is dus een GTV.quote:
De GT heeft geen bult op de motorkap, dat was namelijk voor de GTV6.quote:Op maandag 5 september 2011 20:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Het is een beetje verwarrend, maar de serie (Alfetta fastback coupé) heet volgens mij GTV en de GT is daar een goedkope uitvoering van. Kan verder best wel een GT zijn inderdaad, maar ook dat is dus een GTV.
vw carmann ghiaquote:
geen probleem ik wil hem zo graag hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je het zeker? :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, en dan nog even alle vloeistoffen, banden, riemen, slangen en pakkingen vervangen want die zullen wel knap uitgedroogd zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef rene90 het volgende:
Even de raampjes dichtdraaien van de auto's, en dan de tuinslang erop, ziet er dan vast al een stuk mooier uit
als je zo'n auto koopt moet je er toch werk in steken... anders moet je niet moeilijk doen en er 1 in topstaat kopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, en dan nog even alle vloeistoffen, banden, riemen, slangen en pakkingen vervangen want die zullen wel knap uitgedroogd zijn.
Echt, ik kwijl bij dit.quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zie ook:
http://marcphoto.wordpres(...)rhof-in-de-ardennen/
[..]
Zie ook:
http://marcphoto.wordpres(...)rhof-in-de-ardennen/
http://christen.smugmug.c(...)44Td#285401866_8gkyw
http://www.krimineel.com/verlaten-autokerkhof-chatillon
http://www.autoblog.nl/ar(...)i-gevonden-in-schuur
http://www.dezekerweter.c(...)d-heeft-stilgestaan/
quote:
Absoluut, maar ik denk dat er best wel wat mensen zijn die dat onderschatten.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:02 schreef T42 het volgende:
[..]
als je zo'n auto koopt moet je er toch werk in steken... anders moet je niet moeilijk doen en er 1 in topstaat kopen
Vet zeg al die schurenquote:Op maandag 5 september 2011 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
WW0000W check deze dan:
http://www.autoblog.nl/ar(...)-in-zwitserse-schuur
en deze:
http://www.autoblog.nl/ar(...)oor-klassiekerlovers
en deze:
http://www.autoblog.nl/ar(...)-australische-schuur
Ik heb ook een hoofd vol met random nutteloze weetjesquote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Hyperdude het volgende:
GT is 1.6 of 1.8
GTV is 2.0 (V=Veloce=snel)
GTV6 heeft 5 wielbouten + bult
Waarom weet ik dit?
zalig tochquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:09 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoofd vol met random nutteloze weetjes.
Die noemde ik al jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:30 schreef madco het volgende:
ik wil ook zoeen schuur vinden vol met klassiekerszeker vet...
hoewel ik deze misschien toch wel de leukst vond die ik ben tegen gekomen,
Gewoon een showroom+ garage vol met "nieuwe" auto's hoewel ik het niet echt vergeten vind want neem aan dat er toch wel regelmatig mensen langskwamen, die meer zoiets hadden van "zal wel een liefhebber wezen"
http://www.fiatblog.nl/?p=563
Ik kon zo snel niet vinden of hij al hier was genoemd of dat ik hem ergens anders was tegengekomenquote:
De prijzen van de overgebleven auto's vind ik ook erg hoog idd.. Maargoed, die beste man heeft uiteindelijk toch geen keus want hij moet van alle auto's af voor een bepaalde datum. Doet hij dat niet, dan kost het hem uiteindelijk geld. Dus ik denk dat je als je daar bent wel kunt overleggen over de prijs.quote:Op donderdag 8 september 2011 10:03 schreef mark_dabomb het volgende:
Zo interessant kan het nu toch niet meer zijn met die prijzen die nu bij de MP advertentie staan? Soms tot wel 2000 euro voor toch niet al te zeldzame wagens (124 sport). Je kan sowieso deelrevisie doen, lassen aan bodem, spuitwerk (waarschijnlijk hele auto), alle banden, remmen, uitlaat en rubbers doen. Knappe jongen die dan voor een leuk bedrag een goede auto heeft...
Hmm.. Volgens mij gaat hij sowieso wel in prijs zakken als je eenmaal daar bent. Daarnaast zijn de prijzen die op marktplaats genoemd zijn sowieso niet reeel. Vorige week had hij een waardeboek mee waarin hij precies kon zien wat een auto waard is tegen welke staat. Klopte aardig. De mini's die hij had gingen voor 400-500 euro weg! Daar baalde ik later zelf van, had ze ook wel gewild tegen zo'n prijsquote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef blup het volgende:
Zal niet veel boeiends meer staan vrees ik? Ik vind dattie ook wel erg veel vraagt voor spullen die slecht te bezichtigen zijn.
GTV6 heeft ook plastic capje in de motorkap, dit omdat anders het blok er niet in paste.quote:Op maandag 5 september 2011 21:45 schreef Hyperdude het volgende:
GT is 1.6 of 1.8
GTV is 2.0 (V=Veloce=snel)
GTV6 heeft 5 wielbouten + bult
Waarom weet ik dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |