Ik was die net aan het bekijken, ik denk dat het een Karmann Ghia is. Komt ie ook wel makkelijk vanaf denk ik.quote:

Nope, dit is een fiat 127. Hebben we ook nog naar gekekenquote:Op maandag 5 september 2011 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg nou wat! nog een polo?
[ afbeelding ]

Ik miste de tankdop alquote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nope, dit is een fiat 127. Hebben we ook nog naar gekeken![]()

Er komt nog een update op marktplaats met wat er over is.quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef LouieAnderson het volgende:
Is alles al verkocht of staat er nog een boel te koop?

Weet je het zeker? :quote:Op maandag 5 september 2011 16:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik was die net aan het bekijken, ik denk dat het een Karmann Ghia is. Komt ie ook wel makkelijk vanaf denk ik.

Mwah, een groot deel is stoffig, maar ik denk dat er ook een hoop behoorlijk rot zijn.quote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef rene90 het volgende:
Even de raampjes dichtdraaien van de auto's, en dan de tuinslang erop, ziet er dan vast al een stuk mooier uit

Niet waar, de adverteerder is iemand van het polo86c register (daar ben ik namelijk actief), hij is op het spoor gekomen via via omdat hij interesse had in de Audi 50 (de gele) en de polo 1.quote:Op maandag 5 september 2011 14:14 schreef blup het volgende:
[..]
Schuur is van de vader van de adverteerder zover ik begrijp

Waarschijnlijk zijn de auto's toen uit het systeem gehaalt omdat de APK al 20 jaar niet was gedaanquote:Op maandag 5 september 2011 17:16 schreef Jimmie het volgende:
Heb wat random kentekens ingevoerd (vwe.nl) en het merendeel bestaat niet en de rest is allemaal van eigenaar veranderd in 2004-2006 vreemd genoeg

Als ze vloeistoffen lekken dan mag t z'n eigen schuur zijn maar dan moet hij wel aan de regels voldoen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:34 schreef Dagoduck het volgende:
Maar waarom is het zo'n probleem dat er auto's in een schuur staan dan? als het zijn schuur is?

Zie ook:quote:Op maandag 5 september 2011 17:35 schreef nikky het volgende:
Eigenlijk is het een soort vinden van een schat
Wat een mooie auto's staan daar, helemaal origineel

Das een Giulietta.quote:Op maandag 5 september 2011 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ah jij bedoelt deze:
Lijkt wel op die jij zei idd.
Die rode is dat geen Toyota Celica Liftback?quote:

De Giulietta vind ik niet echt mooi, vooral die achterlichten. Nou is de Sei ook niet echt geweldig, daar niet van. De Süd ziet er wel nog erg goed uit -zo op het oog-.quote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Das een Giulietta.
Die rode is een Sud Sprint (/coupé)
[..]
Die rode is dat geen Toyota Celica Liftback?
En een BMW Touring idd.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |