SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goostquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door Berend. op 04-09-2011 22:16:17 ]
Iets met first post of the topic dacht ikquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef EpicKnife het volgende:
Fipo? Berend botje? wat is een fipo nou weer
die tweakcraft.net spreken ze daar engels of nederlands?
TweakCraft is de server van Tweakers.net. Een onwijs goede server, maar super ongezelligquote:Op zondag 4 september 2011 22:00 schreef EpicKnife het volgende:
Fipo? Berend botje? wat is een fipo nou weer
die tweakcraft.net spreken ze daar engels of nederlands?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Grow the fuck up.quote:
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed too <3quote:Op zondag 4 september 2011 22:15 schreef Mender het volgende:
[..]
Nee
En de server van Einschtein en Datdus zijn die nog wel online? Ik kan iig niet inloggen. Volgens mij bestaan ze niet meer? Dus die kunnen er ook uit?
Maar ik zal de volgende keer zelf wel een het nieuw topic openen. Als ik er op tijd bij ben.
dit. Tyfus gehunt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Grow the fuck up.
Wat maakt het uit of er een nieuw topic is? Ik wilde even wat erbij toevoegen, en wilde dus even de lapoquote:
what has been seen ....quote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef Flodder450 het volgende:
als je lang genoeg kijkt naar dat hakenkruis lijkt het op een dansend stick-figuurtje
Nieuw topic is geen probleem, alleen dat tyfus gehunt is gewoon irritant. En de lapo had je ook later kunnen pakken, en is nieteens nodig voor een nieuw topic.quote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of er een nieuw topic is? Ik wilde even wat erbij toevoegen, en wilde dus even de lapo
* Berend. vindt het eigenlijk altijd wel leuk om een nieuw topic te openen.
cannot be unseenquote:
Ach man flikker toch op, lapo halen, okey, driekwart van de pagina volbaggeren om de lapo te halen, no dude, just noquote:Op zondag 4 september 2011 22:40 schreef Berend. het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of er een nieuw topic is? Ik wilde even wat erbij toevoegen, en wilde dus even de lapo
* Berend. vindt het eigenlijk altijd wel leuk om een nieuw topic te openen.
wat hij zegt.quote:Op zondag 4 september 2011 22:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
cannot be unseen
[..]
Ach man flikker toch op, lapo halen, okey, driekwart van de pagina volbaggeren om de lapo te halen, no dude, just no
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dat kan maar dat zou wel epic zijn![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 23:50 schreef Mender het volgende:
Wow je zou hiermee iets moeten kunnen doen in combinatie met minecraft blokken.Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of dat kan maar dat zou wel epic zijn
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hee moet jij niet naar stage?quote:Op maandag 5 september 2011 09:29 schreef maurisioo het volgende:
Waarom is er in elk nieuw deel weer dat gezeur over de lapo? Meestal zet je in de laatste 10 post toch niks nuttigs meer omdat er veel minder kans is dat iemand ze gaat lezen. En in dit deel is heel de eerste pagina volgespamd met gezeur daarover. Ik snap dat niet echt.
Die I am number seven is ook mooi.quote:Op zondag 4 september 2011 23:44 schreef MrEarcheese het volgende:
Even crossposten.
I am number seven.
episode 1: Origin of the zombies
ja doe ik ook.quote:Op maandag 5 september 2011 09:35 schreef drumstickNL het volgende:
ff allemaal liken en favorite'en dan zien meer mensen hem.
quote:Op maandag 5 september 2011 09:59 schreef maurisioo het volgende:
Wat was de code voor die creepers&zombies banner op minecraftforum ook alweer?
ah had nog niet gelezen.quote:Op maandag 5 september 2011 09:33 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hee moet jij niet naar stage?
M'n pa vanmorgen: 'je hoeft pas om half 2 naar school dan kun je nu wel naar stage"
quote:Op maandag 5 september 2011 09:59 schreef maurisioo het volgende:
Wat was de code voor die creepers&zombies banner op minecraftforum ook alweer?
quote:
Ja, ik verveel me momenteel te pletter namelijk, en over een half uur moet ik al naar Den Bosch toe met de trein.quote:Op maandag 5 september 2011 10:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je wou gewoon ff dat filmpje posten.
"al"quote:Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ja, ik verveel me momenteel te pletter namelijk, en over een half uur moet ik al naar Den Bosch toe met de trein.
Dag, weekend.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 5 september 2011 10:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Denken dat je weinig vrije tijd hebt.
hoevaak is tot nu toe een update ingetrokken? dudequote:Op maandag 5 september 2011 15:04 schreef SosuaCafe het volgende:
1.8 scheen vandaag uitgekomen te zijn. Er circuleren al wat foto's. Nu is hij weer ingetrokken ivm een bug met mushrooms. Iemand meer nieuws?
nog maar 3 daagjesquote:
En dan heb je een npc-village zonder npc's .quote:
Wij niet. De mensen na de release wel.quote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoorde in een interview met notch dat hij na de release nog gaat updaten en dat je dan bijvoorbeeld de 'forest expantion update' krijgt etc. Ben benieuwd of we daar geld voor moeten betalen. ik verwacht het niet iig.
Waarom niet? en bron?quote:Op maandag 5 september 2011 15:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wij niet. De mensen na de release wel.
relevante username ook.quote:Op maandag 5 september 2011 15:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Gisteravond 6 mislukte proeven ondernomen met TNT Kanon in SP en maar opgegeven. Uiteindelijk resultaat was een krater van 20 blokken diep
nou bron weet ik niet. Maar heeft hij al meerdere keren gezegd. Misschien dat het op minecraftwiki nog staat.quote:
dit. beste 15 euro die ik ooit aan een spel heb uitgegeven zeg..quote:Op maandag 5 september 2011 15:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wij niet. De mensen na de release wel.
op drumpies survival server heb ik een mobtrap die 2 stacks tnt per kwartier eruit knalt..quote:Op maandag 5 september 2011 15:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Ha ja. Gelukkig loopt de mobtrap als een trein dus binnen een halfuur weer genoeg Sulphur voor een stuk of 8 TNT.
Zo'n mobtrap met lava?quote:Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
op drumpies survival server heb ik een mobtrap die 2 stacks tnt per kwartier eruit knalt..
Oja, die met dat hakenkruisquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit. beste 15 euro die ik ooit aan een spel heb uitgegeven zeg..
Gebruik toomanyitems.quote:Op maandag 5 september 2011 15:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Ha ja. Gelukkig loopt de mobtrap als een trein dus binnen een halfuur weer genoeg Sulphur voor een stuk of 8 TNT.
Als je het koopt accepteer je toch de voorwaarden waarin staat dat je nu betaald, en gratis updates krijgtquote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoorde in een interview met notch dat hij na de release nog gaat updaten en dat je dan bijvoorbeeld de 'forest expantion update' krijgt etc. Ben benieuwd of we daar geld voor moeten betalen. ik verwacht het niet iig.
Achievements vind ik zo'n nietszeggend iets wat tegenwoordig in ieder spel moet zitten, anders speelt een groot deel van de mensen het nietquote:Op maandag 5 september 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
ik verwijder heletijd perongeluk mijn achievements, dus ook hoelang ik speel
Dus niet echt gezegd dat de latere updates erin zitten, maar ik verwacht het welquote:What You Get For Purchasing
When you purchase Minecraft you do so as is, be it in the early stages of development or already fully released. Subsequent updates are only an added bonus and not a guarantee, as icing on a cake. Purchases during the development of the game are discounted and include the full game upon release.
As we at Mojang strive towards releasing updates for our projects we cannot guarantee that any project will ever be completed and/or provided support for. There's always the risk of a project being discontinued at any time.
Mijn laptop raakt vaak overhit en valt dan ineens uit waardoor ie niks opslaat, dus weg achievements elke keerquote:Op maandag 5 september 2011 18:03 schreef bobbernaut het volgende:
ik verwijder heletijd perongeluk mijn achievements, dus ook hoelang ik speel
ehm wss moet je dan ff ventilator upgraden, of zo ventilator voor onder je laptop kopenquote:Op maandag 5 september 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mijn laptop raakt vaak overhit en valt dan ineens uit waardoor ie niks opslaat, dus weg achievements elke keer
Moet je hem wel onder een ander soort zetten. Anders is het zo raar, ineens een heel anders soort filmpje.quote:Op maandag 5 september 2011 18:18 schreef Flodder450 het volgende:
Wacht
is het misschien een idee om mijn WTC in een C&Z-channel video te gebruiken?
map reviews entzo misschien?
yup lolquote:Op maandag 5 september 2011 18:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Moet je hem wel onder een ander soort zetten. Anders is het zo raar, ineens een heel anders soort filmpje.
Moet em een keer openschroeven, m'n moeder dr laptop had hetzelfde (al speelt zij geen minecraft) kwam door allemaal stof erin. Ik heb nu een afstandsbediening onder m'n laptop zodat er meer lucht onderdoor kan en een aparte ventilator aanstaan als ik MC speel. Tijdens lekker FOK!ken word ie niet zo warmquote:Op maandag 5 september 2011 18:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ehm wss moet je dan ff ventilator upgraden, of zo ventilator voor onder je laptop kopen
Soms zijn het echt rot dingen die laptops, Ik heb toch liever een desktop !quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Moet em een keer openschroeven, m'n moeder dr laptop had hetzelfde (al speelt zij geen minecraft) kwam door allemaal stof erin. Ik heb nu een afstandsbediening onder m'n laptop zodat er meer lucht onderdoor kan en een aparte ventilator aanstaan als ik MC speel. Tijdens lekker FOK!ken word ie niet zo warm
Je kan ook met een compressor (niet tering hard ofc) ff in fanhole blazen, zo doe ik het op werk iig.quote:Op maandag 5 september 2011 18:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Moet em een keer openschroeven, m'n moeder dr laptop had hetzelfde (al speelt zij geen minecraft) kwam door allemaal stof erin. Ik heb nu een afstandsbediening onder m'n laptop zodat er meer lucht onderdoor kan en een aparte ventilator aanstaan als ik MC speel. Tijdens lekker FOK!ken word ie niet zo warm
Ik heb ook een desktop, werkt veel fijner maar die is al een jaar of 5 oud en MC moet ik dan spelen op fog distance die net iets verder is als tiny, dus de 2e als je vanaf de meeste fog rekent.quote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Soms zijn het echt rot dingen die laptops, Ik heb toch liever een desktop !
heb ongeveer dezelfde laptop als m'n moeder en dat ging redelijk makkelijk dacht ik. Anders ff de duikfles van m'n vader pakken en blazenquote:Op maandag 5 september 2011 18:39 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Je kan ook met een compressor (niet tering hard ofc) ff in fanhole blazen, zo doe ik het op werk iig.
Of openschroeven als je er makkelijk bij kunt, sommige laptops moeten dan helemaal uit elkaar.
wel de ventilator vast houden dan hequote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
heb ongeveer dezelfde laptop als m'n moeder en dat ging redelijk makkelijk dacht ik. Anders ff de duikfles van m'n vader pakken en blazen
ik laat het m'n vader wel doen, als het fout gaat is het niet mijn foutquote:Op maandag 5 september 2011 18:44 schreef mschol het volgende:
[..]
wel de ventilator vast houden dan he
tenzij je em graag uit het lood blaast (A)
Duikfles is wel beetje veel van het goeie, dan vliegen mee die bladen eraf.quote:Op maandag 5 september 2011 18:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
heb ongeveer dezelfde laptop als m'n moeder en dat ging redelijk makkelijk dacht ik. Anders ff de duikfles van m'n vader pakken en blazen
!!!quote:
jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef MrEarcheese het volgende:
bevestigd
NPC's komen niet in 1.8, NPC villages wél.
iell gayyquote:
Sowieso..quote:
Whahahaha, ik lach me kapot hier..quote:
wow iddquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
Leuk idee voor áls NPC in Minecraft komen, tekstballontjes zoals deze.
Klik hier voor reddit thread
[ afbeelding ]
Mensen die geilen op dat meisje van 14/15quote:
Ligt eraan hoe oud ze zelf zijn he?quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
Mensen die geilen op dat meisje van 14/15
quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Whahahaha, ik lach me kapot hier..![]()
Ik mag dat, want ik ben ook 15 !quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
hoe dude hoe?!Cinema 4D, 3Dsmax, Photoshop !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: En verveling.
![]()
Zo wordt het net een versie van The Simsquote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
je hoeft niet in één keer 200 bar op je laptop te blazen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:00 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Duikfles is wel beetje veel van het goeie, dan vliegen mee die bladen eraf.
Best leuk, Ook zeer goed uitgewerkt.quote:Op maandag 5 september 2011 19:37 schreef MrEarcheese het volgende:
[ afbeelding ]
omdat minecraft een indie game is. Het gaat nu steeds meer over naar een MMORPGquote:Op maandag 5 september 2011 21:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Best leuk, Ook zeer goed uitgewerkt.
Toch lijkt het me niet iets voor minecraft, weet niet waarom!
Indie betekend independent, maar dat weten veel mensen niet.quote:Op maandag 5 september 2011 21:38 schreef JaimyLee het volgende:
Ik heb nooit gesnapt wat een indie game is
ik ben 15quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef benx het volgende:
[..]
dankjequote:Op maandag 5 september 2011 21:40 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Indie betekend independent, maar dat weten veel mensen niet.
Daarom lach ik ook altijd mensen uit die zeggen dat ze alle 'indie' muziek leuk vinden en overtuigd ervan zijn dat het een legitime beschrijving van een muziekale stroming is.
Juist dit!quote:Op maandag 5 september 2011 21:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
omdat minecraft een indie game is. Het gaat nu steeds meer over naar een MMORPG
Dan is het goed, alsjeblieftquote:
nee ze zingt wat erg want het is echt slechtquote:
quote:
nice, laat maar komenquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:22 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat een rust hier. Stilte voor de storm?
quote:
als dat zo is kan ik hem nog niet installeerenquote:
Serieus? Wat een kutzooi, als ik de sims wil spelen dan doe ik dat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:15 schreef SosuaCafe het volgende:
As i said earlier:
If the the food bar is empty in MC 1.8, it will slowly drop your health to 5 hearts on easy, to 0.5 hearts on normal, and kill you on hard
TweetDeck • 06-09-11 14:06
Dit vind ik inderdaad ook heul niet leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Serieus? Wat een kutzooi, als ik de sims wil spelen dan doe ik dat.
Ik moest voor het eerst om je lachen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef bobbernaut het volgende:
ik zat net op een server, zeg ik: portal doet t niet, zegt hij: jou hoofd doet t niet, zeg ik: je vaders condoom deed t niet, BAN
komt in mn userbar!quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik moest voor het eerst om je lachen!
ditquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Inderdaad:quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
erg magertjes voor een 'adventure update' lijkt wel alsof ze 90% van de tijd gewoon op FOK! zitten en maar 10% van de tijd aan programmeren besteden.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:29 schreef Ceees2 het volgende:
Ziet er wel vet uit. Ook veel nieuwe items!
Tja maximaal 2 uur achter elkaar op de PC he, dan moet je persee een kwartiertje of half uurtje stoppenquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
erg magertjes voor een 'adventure update' lijkt wel alsof ze 90% van de tijd gewoon op FOK! zitten en maar 10% van de tijd aan programmeren besteden.
kutreactiequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
Hey maar pedofielen / necrofielen en zoöfielen,
In dat filmpje van 1.8 trailer wordt me nu niet echt duidelijk wat er nou allemaal te gebeuren valt
Het enige dat nieuw was was een eng oplosbaar skelet ofzo
1.8quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:52 schreef Drebbelman het volgende:
Is er nog een fok-server actief of zit iedereen op 1.8 te wachten?
RickoKun.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
In dat filmpje van 1.8 trailer wordt me nu niet echt duidelijk wat er nou allemaal te gebeuren valt
Donderdag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:13 schreef Dalando het volgende:
Hier is vast en zeker al antwoord op gegeven, maar wanneer is 1.8 uit?
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:54 schreef RickoKun het volgende:
^Dit, Er was ook genoeg te zien op PAX, daarom zijn er ook verschillende filmpjes opgedoken, dus zoek dat maar even op youtube, dan kom je er wel achter wat er allemaal inkomt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.
Npc Villagequote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ricko, nerd. Kijk goed, hij springt over 4 blokjes, XP drops van mobs, ravijnen, boog/inhouden beter schieten, hij valt steeds aan in sprint etc.
Zonder inwoners.quote:
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
ja iddquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:45 schreef Ceees2 het volgende:
vroeger was het secret friday update.![]()
Server ip:
127.0.0.1
Zij is van Kids react to! Ik zou haar zo ontiegelijk hard rakenquote:
Dus? Je mag toch wel ergens naar uitkijken? Of moet iedereen hier altijd negatief over zijn ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:52 schreef vogelkooi het volgende:
Elke update valt tegen hier. Jullie hemelen het zo op dat het alleen maar kan tegenvallen. Net zoals the aerther.
Overal altijd negatief over zijn is ook weer een andere uiterste. Maar gewoon doen kan ook.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:54 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Dus? Je mag toch wel ergens naar uitkijken? Of moet iedereen hier altijd negatief over zijn ofzo?
Jong penis, ik ben hier juist niet de nerd mien jong.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:23 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
zeg, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jong penis, ik ben hier juist niet de nerd mien jong.
Dus 'adventure' staat gelijk aan:
* XP
* Sprint
* Klimoppen
want ravijnen e.d. die zie ik al genoeg met bepaalde seeds!
Bitch. Ik startte Minecraft op en was teleurgesteld.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:07 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Bitch. Ik startte Minecraft op en was teleurgesteld.
HATVENTURES!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef MrEarcheese het volgende:
Oeh, die cave spider die poisoned je dus.
Kankerouder dan de meeste nerds zoals jij in dit topic die denken volwassen te zijn maar met piepstemmetjes lego zitten te spelen 24/7 en daarom extra dom over komen als ze via het 'internet' met het 'leeftijdsinsult' aan komen zetten. Please, verzin iets nieuws, knaapje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:02 schreef maurisioo het volgende:
[..]
zeg, hoe oud ben jij eigenlijk?
Wacht, ben jij niet die baas met die jailbait foto's?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kankerouder dan de meeste nerds zoals jij in dit topic die denken volwassen te zijn maar met piepstemmetjes lego zitten te spelen 24/7 en daarom extra dom over komen als ze via het 'internet' met het 'leeftijdsinsult' aan komen zetten. Please, verzin iets nieuws, knaapje.
Rustig maar hoor. Was maar een vraag.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kankerouder dan de meeste nerds zoals jij in dit topic die denken volwassen te zijn maar met piepstemmetjes lego zitten te spelen 24/7 en daarom extra dom over komen als ze via het 'internet' met het 'leeftijdsinsult' aan komen zetten. Please, verzin iets nieuws, knaapje.
Kanker is geen maatstaf voor tijd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Volwasse reactiequote:Op dinsdag 6 september 2011 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Correctquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wacht, ben jij niet die baas met die jailbait foto's?
Altijd maar weer terugkrabbelen met die irritante knaapjesvraag die je in elk topic stelt als ik weer eens reageer. Oppleuren snotneus.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:19 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Rustig maar hoor. Was maar een vraag.
Oudere mensen sterven er vaker aan. Hoewel het een westers probleem is, is het ook een 'luxe' probleem maar een ouderdomsziekte. Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:20 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Kanker is geen maatstaf voor tijd.
Haha, zware dag gehad zeker?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
CorrectEigenlijk had ik verwacht dat deze te plaatsen waren op paintings in 1.8
[..]
Altijd maar weer terugkrabbelen met die irritante knaapjesvraag die je in elk topic stelt als ik weer eens reageer. Oppleuren snotneus.
[..]
Oudere mensen sterven er vaker aan. Hoewel het een westers probleem is, is het ook een 'luxe' probleem maar een ouderdomsziekte. Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.
):quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Derhalve zal ik sneller hier aan overlijden dan jullie.
BAAS, ik ken je nog van KLB met je bazen topics!quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
CorrectEigenlijk had ik verwacht dat deze te plaatsen waren op paintings in 1.8
Heej baas, binnekort weer een filmpje?quote:
Mannetjes zoals jou blijven maar reageren en zorgen ervoor dat het offtopic wordt. Loop niet zo de internetheld uit te hangen jong.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha, zware dag gehad zeker?
Maar wat doe je hier? Alleen maar afreageren op ons?
Ik jou niet, maar dat komt omdat ik dan dood ben, anders wel hoorquote:
Als ik inspiratie heb, denk dat als 1.8 er is ik wel iets maak. Heb 't nu alleen te druk met school.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef MineraalWater het volgende:
Heej baas, binnekort weer een filmpje?
Zeg, wie begint hier nou altijd te zeuren dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mannetjes zoals jou blijven maar reageren en zorgen ervoor dat het offtopic wordt. Loop niet zo de internetheld uit te hangen jong.
[..]
Ik jou niet, maar dat komt omdat ik dan dood ben, anders wel hoor(en ja ik weet dat velen mij dat wel toewensen
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Dat zei ik dus een tijdje geleden over de tweet van jeb over 8 september good guess.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:51 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Die had ik gelezen ja, maar 'a good guess' betekend volgensmij niet dat ie dan komt. Het zal me verbazen als ie er dan al is. Ik denk nog een weekje uitstel die volgende week woensdag word gemeld.
Nou ja, Jeb heeft daarna gezegd dat ze nog veel moesten testen, en dat ze sowieso op vrijdagen geen updates releasen in verband met bugs & glitches. Dus ik gok zo dat we het volgende week pas krijgen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat zei ik dus een tijdje geleden over de tweet van jeb over 8 september good guess.
ik heb net toevallig RB opgezetquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:36 schreef MrEarcheese het volgende:
Dit topic gaat vanaf nu over Rebecca Black.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
ja dat is toch precies wat ik daar zegquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Nou ja, Jeb heeft daarna gezegd dat ze nog veel moesten testen, en dat ze sowieso op vrijdagen geen updates releasen in verband met bugs & glitches. Dus ik gok zo dat we het volgende week pas krijgen.
Helaas, maar ik kan wachten.
Oh.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:42 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ja dat is toch precies wat ik daar zeg
Of ik lees onze posts heel slecht, of ik zei dat ongeveer een week geleden alquote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ik heb net toevallig RB opgezet
Ik heb die nieuwe van haar nog niet geluisterd, ga ik nu doen en daarna Human Giant kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke server is dat?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:58 schreef Jump het volgende:
Godver, juist goed verschotenIk kwam de goodies onder mijn mobtower halen toen vlak voor mijn neus een creeper naar beneden viel
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wou wat proberen, helaas kwam er wat anders uit dan verwacht....
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat moet dit voorstellen?
NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dude wtf![]()
![]()
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
WEET IK NIET, IK WAS MET BONES AAN HET SPELEN EN OPEENS WAS HET ZO!quote:
nee man laat maar staan, kan er wel om lach0nquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Sorry, moet ik hem verwijderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
NSFWIk wil niet meer leven in deze wereld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven in deze wereld.
Ik ook niet, doe mij maar gewoon een wereld in de volledige MC versiequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:52 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ik wil niet meer leven in deze wereld.
Welke wereld om precies te zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:29 schreef AwesomeSauce het volgende:
Drumpie, kan je mischien een keer je wereld PM'en ?
Wil hem graag laten zien maar de school heeft minecraft geblockt, kan dus niet online.
java updaten?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
Of de drivers van de videokaart.quote:
Nee.quote:
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:43 schreef Peanutnootje het volgende:
Ik wil ook wel weer eens Minecraft op mijn laptop (Toshiba C660) spelen maar als ik MC opstart sluit hij automatisch en meteen af nadat ik heb ingelogt en krijg ik een .log file in mijn Minecraft.exe map. Met de naam: hs_err_pid<nummer>. Iemand die dit probleem ook heeft/had en dit opgelost heeft?
Ik heb al veel op internet gezocht maar ik heb niet veel kunnen vinden
twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
of misschien vrijdag al..quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Wist ik, 't zal ergens volgende week worden wellicht.
yeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
NBT.quote:
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.quote:
oh.. en ik maar google'n op NBTquote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh.. en ik maar google'n op NBT
Dat heeft bij mij ook niet gewerkt denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.
Ik hoop zo erg dat er dan toch een update komt deze week.twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 16:17:26Notch has taken a break from the secret project to help me with 1.8, he's currently talking sarcastically to the monitor reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoop zo erg dat er dan toch een update komt deze week.twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 16:17:26Notch has taken a break from the secret project to help me with 1.8, he's currently talking sarcastically to the monitor reageer retweet
wat zei ik?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of misschien vrijdag al..
omdatyeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
Tevens is de trailer al uit. Niet dat dat veel zegt maar dat doe je niet als je nog een week moet testen..
Let's hope so!quote:
Over vijvers gesproken, ik mis serieus een goede vis-functie op Minecraft, dat met die hengel zuigt echt, vind ik. Ze moeten vissen zichtbaar maken in water eigenlijk zodat je goede plekjes kan vinden om te vissen, zou veel leuker zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef Flodder450 het volgende:
hij is bezig om een vijver te maken
en mijn pa kennende bouwt ie er meer en meer bij
Beetje een combi tussen deze 2 filmpjes zou wel cool zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:57 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Let's hope so!
[..]
Over vijvers gesproken, ik mis serieus een goede vis-functie op Minecraft, dat met die hengel zuigt echt, vind ik. Ze moeten vissen zichtbaar maken in water eigenlijk zodat je goede plekjes kan vinden om te vissen, zou veel leuker zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 7 september 2011 17:19 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Beetje een combi tussen deze 2 filmpjes zou wel cool zijn.
Oh en dan deze tegenkomen.
Ja, dat 1e voorbeeldje is perfect, zo moeilijk is het ook niet eens te maken volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die coral mod wel tof, nu we ook dieper water krijgen zou het wel tof zijn als ik een paar plekken koraal stond ofzo, perfect voor dyes.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Die friday updates waren nog toen notch het in z'n eentje deed en er niet veel bugs gemaakt konden worden eigenlijk. Nu doen ze het niet meer omdat ze dan in het weekend moeten bugfixen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of misschien vrijdag al..
omdatyeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
Tevens is de trailer al uit. Niet dat dat veel zegt maar dat doe je niet als je nog een week moet testen..
Je kunt overigens ook tweets posten op fok.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef igottagun het volgende:
''The new "good guess" for a Beta 1.8 release date is 12th of September (this monday) =( *takes cover* #bodyguardwanted''
Logisch.
twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 18:19:09The new "good guess" for a Beta 1.8 release date is 12th of September (this monday) =( *takes cover* #bodyguardwanted reageer retweet
jammer. Maandag spijbelen dusquote:Op woensdag 7 september 2011 18:23 schreef MrEarcheese het volgende:
inb4 shitstormtwitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 18:19:09The new "good guess" for a Beta 1.8 release date is 12th of September (this monday) =( *takes cover* #bodyguardwanted reageer retweet
dus? beter dan maandag.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:57 schreef igottagun het volgende:
Zodat ze de hele week kunnen besteden aan bugfixes? Ipv dat je vrijdag een brakke patch heb en het hele weekend gaat zeiken over bugs. Daarom.
zou erg zijn als hij niét kwam.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Ceees2 het volgende:
Komt hij eindelijk, gaan jullie nog zeiken.
Ik ben eigenlijk wel blij dat er nu tenminste een vaste datum is.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:58 schreef Ceees2 het volgende:
Komt hij eindelijk, gaan jullie nog zeiken.
Laten we realistisch blijven, na een week lang coden en stressen voor een deadline is het laatste wat je ze wil aandoen gaan bugfixen in het weekend..quote:
Zeggen ze waarschijnlijk om te laten denken dat hij bijna komt.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:08 schreef Mender het volgende:
Nouja "good guess" is niet echt een vaste datum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |