twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
of misschien vrijdag al..quote:Op woensdag 7 september 2011 14:19 schreef MissionPhailed het volgende:
Wist ik, 't zal ergens volgende week worden wellicht.
yeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
NBT.quote:
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.quote:
oh.. en ik maar google'n op NBTquote:Op woensdag 7 september 2011 15:11 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Er is nog nergens bevestigd dat het deze week komt, ze roept maar wat.
quote:Op woensdag 7 september 2011 15:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh.. en ik maar google'n op NBT
Dat heeft bij mij ook niet gewerkt denk ik...quote:Op woensdag 7 september 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik had dit toen ik voor het eerst minecraft speelde. alle drivers van m'n computer up to date gebracht en toen was het opgelost. Als je een handig programmaatje zoekt om dat te doen moet je maar eens driver genius gaan kuiken.
Ik hoop zo erg dat er dan toch een update komt deze week.twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 16:17:26Notch has taken a break from the secret project to help me with 1.8, he's currently talking sarcastically to the monitor reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik hoop zo erg dat er dan toch een update komt deze week.twitter:jeb_ twitterde op woensdag 07-09-2011 om 16:17:26Notch has taken a break from the secret project to help me with 1.8, he's currently talking sarcastically to the monitor reageer retweet
wat zei ik?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:29 schreef gogosweden het volgende:
[..]
of misschien vrijdag al..
omdatyeah right. En al die secret friday updates dan?twitter:jeb_ twitterde op dinsdag 06-09-2011 om 18:34:30Looks grim to get a release out on 8th. We need more testing, one day is not enough. And we never release on fridays... I'll keep you posted reageer retweet
Tevens is de trailer al uit. Niet dat dat veel zegt maar dat doe je niet als je nog een week moet testen..
Let's hope so!quote:
Over vijvers gesproken, ik mis serieus een goede vis-functie op Minecraft, dat met die hengel zuigt echt, vind ik. Ze moeten vissen zichtbaar maken in water eigenlijk zodat je goede plekjes kan vinden om te vissen, zou veel leuker zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef Flodder450 het volgende:
hij is bezig om een vijver te maken
en mijn pa kennende bouwt ie er meer en meer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |