"al"quote:Op maandag 5 september 2011 10:54 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
Ja, ik verveel me momenteel te pletter namelijk, en over een half uur moet ik al naar Den Bosch toe met de trein.
Dag, weekend.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 5 september 2011 10:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Denken dat je weinig vrije tijd hebt.
hoevaak is tot nu toe een update ingetrokken? dudequote:Op maandag 5 september 2011 15:04 schreef SosuaCafe het volgende:
1.8 scheen vandaag uitgekomen te zijn. Er circuleren al wat foto's. Nu is hij weer ingetrokken ivm een bug met mushrooms. Iemand meer nieuws?
nog maar 3 daagjesquote:
En dan heb je een npc-village zonder npc's .quote:
Wij niet. De mensen na de release wel.quote:Op maandag 5 september 2011 15:44 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hoorde in een interview met notch dat hij na de release nog gaat updaten en dat je dan bijvoorbeeld de 'forest expantion update' krijgt etc. Ben benieuwd of we daar geld voor moeten betalen. ik verwacht het niet iig.
Waarom niet? en bron?quote:Op maandag 5 september 2011 15:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wij niet. De mensen na de release wel.
relevante username ook.quote:Op maandag 5 september 2011 15:56 schreef MissionPhailed het volgende:
Gisteravond 6 mislukte proeven ondernomen met TNT Kanon in SP en maar opgegeven. Uiteindelijk resultaat was een krater van 20 blokken diep
nou bron weet ik niet. Maar heeft hij al meerdere keren gezegd. Misschien dat het op minecraftwiki nog staat.quote:
dit. beste 15 euro die ik ooit aan een spel heb uitgegeven zeg..quote:Op maandag 5 september 2011 15:48 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Wij niet. De mensen na de release wel.
op drumpies survival server heb ik een mobtrap die 2 stacks tnt per kwartier eruit knalt..quote:Op maandag 5 september 2011 15:58 schreef MissionPhailed het volgende:
Ha ja. Gelukkig loopt de mobtrap als een trein dus binnen een halfuur weer genoeg Sulphur voor een stuk of 8 TNT.
Zo'n mobtrap met lava?quote:Op maandag 5 september 2011 16:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
op drumpies survival server heb ik een mobtrap die 2 stacks tnt per kwartier eruit knalt..
Oja, die met dat hakenkruisquote:
Inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 16:02 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit. beste 15 euro die ik ooit aan een spel heb uitgegeven zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |