583 doden. Nooit evenaart.quote:
En dat zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.quote:Op maandag 5 september 2011 01:12 schreef Wasknijper21 het volgende:
nooit geëvenaard bedoel je? Grappig dat de invloed van het Engels al het prefix van het voltooid deelwoord doet deleren
yeah probablyquote:Op maandag 5 september 2011 01:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dat zal de komende jaren alleen nog maar erger worden.
You know
volgens mij een of andere gore horrorfilmquote:Op maandag 5 september 2011 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Met welke film werd de Nederlandse regisseur Tom Six in 2010 wereldwijd bekend?
quote:Op maandag 5 september 2011 01:16 schreef outtayourleague het volgende:
toch niet die human centipede ?
Heb even op Wikipedia gekeken enzo, maar hoe komen jullie er op om dat soort films te kijken?quote:Op maandag 5 september 2011 01:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
volgens mij een of andere gore horrorfilm
toch niet die human centipede ?
nooit gezienquote:Op maandag 5 september 2011 01:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb even op Wikipedia gekeken enzo, maar hoe komen jullie er op om dat soort films te kijken?
nee hoor, kijk maar naar z'n volle haardosquote:
quote:
quote:
Die reactie daar: "everyday i'm shuffling"quote:
quote:
quote:
quote:
Lyrics uit? van ?quote:Don't want to hear about it every single one's got a story to tell
Everyone knows about it from the Queen of England to the hounds of hell
And if I catch it coming back my way I'm gonna serve it to you
And that ain't what you want to hear, but that's what I'll do
uiteraardquote:
Stand deel 2395quote:
quote:
quote:Eenwordt, in tegenstelling tot de gegrilde
, in de oven bereid.
Of er sprake is van een,
of
wordt met name bepaald door de ingrediëntkeuze, de bereidingswijze (ovenbereid of gegrild) en de presentatiewijze (gevouwen/dubbelgeslagen, dan wel opgerold).
Nu nog bij de juiste smileyquote:Op maandag 5 september 2011 09:09 schreef Dopekoe het volgende:
Dan zeg ik Fajita Enchilada en Quesedilla
Dit lijkt mij het meest logischquote:Op maandag 5 september 2011 09:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nu nog bij de juiste smiley
quote:Op maandag 5 september 2011 09:12 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dit lijkt mij het meest logisch
Fajita =
Enchilada =
Quesedilla =
Dan nog fajita en quesedilla omgedraaid ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Stand deel 2395quote:
Stand deel 2395quote:Op maandag 5 september 2011 09:57 schreef Asap het volgende:
Panama?
Ik dacht echt dat het Nicaragua was
quote:
Stand deel 2395quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 11:13 schreef theSummoner het volgende:
Ja ze liggen ook echt aan de kant van Marokko, dat bedoelde ik dus. Het zijn dus...exclaves?
Stand deel 2395quote:Op maandag 5 september 2011 11:26 schreef Asap het volgende:
Amsterdam Zuid, Amsterdam Centraal, Sloterdijk, Lelylaan, Bijlmer, Station Rai
Dat is volgens mij Zuid gewordenquote:
Stand deel 2395quote:
of vierdequote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Dopekoe het volgende:
vierde nota ruimtelijke ordening extra
Stand deel 2395quote:Op maandag 5 september 2011 11:58 schreef Dopekoe het volgende:
vierde nota ruimtelijke ordening extra
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |