en het gaat over voetbal, FF!quote:Op zondag 4 september 2011 23:22 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
nou. Heb ik je weer blij gemaakt met een leuk weetje?
quote:
Quotes van wie?quote:Shwooop. Hehe. You have to make those little noises, or it just doesn’t work.
Talk to the tree, make friends with it.
We don’t make mistakes, we just have happy accidents.
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news.
quote:
AKQ # 2395quote:I can’t go over 30 minutes, because we have a mean ol’ director with no sense of humor.
In painting, you have unlimited power. You have the ability to move mountains. You can bend rivers. But when I get home, the only thing I have power over, is the garbage.
Eerlijk = eerlijk. Het was een geitenwollen sokken mafketel van de bovenste plank. Maar schilderen kon hij welquote:
heerlijk in slaap vallen was dat altijdquote:Op zondag 4 september 2011 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Hij is nog heel lang op AT5 te zien geweest
quote:Op zondag 4 september 2011 23:37 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
heerlijk in slaap vallen was dat altijd![]()
AKQ # 2395quote:
ik ga nu echt stoppen met drinkenquote:Op zondag 4 september 2011 23:45 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat zegt een kip als die tegen een muur aanloopt?
AKQ # 2395quote:
quote:
Sourcequote:
Damn, ik zal al andere hints te bedenkenquote:
als dat 'm al niet had gedaanquote:
AKQ # 2395quote:
ot: rataplanquote:Murderball is a 2005 American documentary film about quadriplegic athletes who play wheelchair rugby.
AKQ # 2395quote:
quote:
quote:Quad Rugby is een van de sporten die op het programma van de Paralympische Spelen staan. Deze tak van de rugbysport is ook bekend onder de naam rolstoelrugby en Murderball.
quote:Murderball may refer to:
Full contact football played without protection American football
another name for dodgeball
the original name for wheelchair rugby (known in the U.S. as quad rugby)
Murderball (film), a 2005 documentary about wheelchair rugby co-directed by Alex Rubin and Dana Adam Shapiro
mmm ziet ernaar uit dat je gelijk hebt, sorry lubjequote:
quix +1quote:
Heeft idd dezelfde naam als zo'n massagestraal in je toilet.quote:
Goed is goed, en hij was eerderquote:Op maandag 5 september 2011 00:30 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
mmm ziet ernaar uit dat je gelijk hebt, sorry lubje
lub -1
oyl +1
nu gebruikt hij de stofzuigerquote:
weet je moeder dat?quote:
quote:
Correct.quote:
Vanaf 12 seconden wordt het pas leuk.quote:Op maandag 5 september 2011 00:52 schreef FireFox1 het volgende:
Had er geen 10, maar 1 seconde voor nodig
Jij bent zeker nog jong?quote:
Ik ben nog maar een klein jongetje inderdaad.quote:Op maandag 5 september 2011 00:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker nog jong?
Dit vond ik namelijk ook leuk in 1999
Nieuwe vraag komt eraan
I'm too old for that shitquote:Op maandag 5 september 2011 00:59 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ben nog maar een klein jongetje inderdaad.
Maarja, ieder zijn muziekstijl hè. Als ik naar een feest ga hou ik niet zo van die zachte beatjes waarbij je een beetje staat van ja... en nu?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |