Hoe noemen ze een hooligangroep in Engeland?quote:
Op zondag 4 september 2011 22:23 schreef Quyxz_ het volgende:
The ICF idd. Stonden er om bekend om kaartjes bij hun slachtoffers te leggen met de tekst: Congratulations You Have Just Met The ICF!quote:
Creatine eigenlijk maar daar doe ik niet moeilijk over.quote:
Vooral als het over wielrennen gaatquote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu maar snel offline voor ik weer een vraag ga beantwoorden
Ah je bent al bekend met mijn aversie tegen wielrennen?quote:Op zondag 4 september 2011 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vooral als het over wielrennen gaat
En hoe zeg!quote:
Nee. Maar van alle sporten heb ik de grootste hekel aan wielrennen.quote:Op zondag 4 september 2011 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah je bent al bekend met mijn aversie tegen wielrennen?
Niet het juiste continent, maar toch dichtbijquote:
quote:
quote:
AKQ # 2395quote:
Ja, goh.quote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wist dus wel dat het de Allianz Arena was, maar de club had ik moeten gokken.
dat ding kleurt ook mooi mee afhankelijk van welke club er speelt: rood voor Bayern, blauw voor 1860 München en wit voor de Mannschaftquote:Op zondag 4 september 2011 23:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wist dus wel dat het de Allianz Arena was, maar de club had ik moeten gokken.
Ik wist het zonder die tekst.quote:
Vet.quote:Op zondag 4 september 2011 23:20 schreef Wasknijper21 het volgende:
ach kijk. ik had ook dit plaatje kunnen posten
[ afbeelding ]
Dat wist ik niet. Nu wel.quote:Op zondag 4 september 2011 23:19 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dat ding kleurt ook mooi mee afhankelijk van welke club er speelt: rood voor Bayern, blauw voor 1860 München en wit voor de Mannschaft
http://www.google.nl/sear(...)ource=og&sa=N&tab=wi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |