Stand #2391quote:
kwas gewoon benieuwdquote:
Die postmoderne Van-Ostaijentypografie begreep ik even nietquote:
Fire and ice, maar close enough.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Fire and ice, maar close enough.
I stand correctedquote:
quote:
Wel in thunderheartquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:07 schreef outtayourleague het volgende:
Vanuit de kelder van mijn hippocampus komt Thunderheart naar boven
is Kilmer trouwens niet deels indiaan?
Stand #2391quote:
ook niet cheekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:47 schreef outtayourleague het volgende:
wist al dat het niet goed van
joey ..huppeldepup
Ik vrees dat ik maar een andere vraag kan gaan stellen, deze topper van 10 jaar geleden kan dan nog door iemand later in dit topic gescoord worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:50 schreef outtayourleague het volgende:
gespiekt![]()
naam heel bekend, maar was er nooit opgekomen
Ik delf het onderspitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik rij veld,
jij rijdt veld,
wij rijden veld.
Wij hebben veld gereden
wat ji in je vrije tijd doetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik delf het onderspit
Ik dolf het onderspit
Ik heb Dolf ondergespoten
om zijn eigen as iddquote:
heb ik niet zelf bedacht maar overgenomen van de stripfiguren Nabuko Donosor en Amedee. In welke Vlaamse strip komen deze figuren voor?quote:Ik delf het onderspit
Ik dolf het onderspit
Ik heb Dolf ondergespoten
quote:
mpioenquote:Neerlands judoka
redheadquote:
wat het voltooid deelwoord is van wadlopen b.v.. Of stofzuigen, zweefvliegen, ballonvaren etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Wasknijper21 ik ben wel benieuwd: wat was je idee bij de vraag over voltooid deelwoorden?
knap dat je dat weetquote:
dus correct is : veldgereden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
wat het voltooid deelwoord is van wadlopen b.v.. Of stofzuigen, zweefvliegen, ballonvaren etc.
Ik dacht namelijk dat je 'gewadloopt', 'gezweefvliegd' etc moet zeggen, maar hier staat iets anders:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/703/
En hier staat weer een ander verhaal:
http://novylooptover.blogspot.com/2010/09/gepaardrijd.html
dank jetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
knap dat je dat weet
had eerlijk gezegd het idee dat-ie te moeilijk zou zijn
ik ben even met 5 dingen tegelijk bezig dus ik zie het niet zo gauwquote:Op donderdag 1 september 2011 00:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
dus correct is : veldgereden?
I'm serious, and don't call me Jetquote:Op donderdag 1 september 2011 00:04 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dank jet
ik had eigenlijk nog 'taalkunde' in mijn taglijstje moeten zetten
Ze zijn er allebei van overtuigd dat ze in een vorig leven een Ford Model T zijn geweest die met elkaar botsten op de hoek van Fifth Avenue in New Yorkquote:Op donderdag 1 september 2011 00:07 schreef Wasknijper21 het volgende:
Wat is misschien nog wel de meest opvallende overeenkomst tussen de burgemeesters van Parijs en Berlijn?
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze zijn er allebei van overtuigd dat ze in een vorig leven een Ford Model T zijn geweest die met elkaar botsten op de hoek van Fifth Avenue in New York
Allebei juist! Maar ik vind het antwoord van oyl toch wat opvallender, en ik ben de vraagsteller, dus jury hequote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:16 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
[..]
Allebei juist! Maar ik vind het antwoord van oyl toch wat opvallender, en ik ben de vraagsteller, dus jury he![]()
Boris is een held!quote:en de burgemeester van Londen is trouwens een oelewapper, om het rijtje compleet te maken
(niet dat ik homos oelewappers vind)
ja, eigenlijk ook een beetjequote:Boris is een held!
Ik zoek naar een filmpje dat ik helaas niet kan vindenquote:Op donderdag 1 september 2011 00:23 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
ja, eigenlijk ook een beetje
quote:
echt briljante, briljante quotequote:I'm happy to add Papua New Guinea to my global itinerary of apology
quote:
Geen idee of iemand dat in het echt voor elkaar heeft gekregenquote:
Een paar keer geloof ikquote:Op donderdag 1 september 2011 00:30 schreef Wasknijper21 het volgende:
lol
Hij heeft ook een keer het programma HIGNFY gepresenteerd, dat heb je vast ook gezien.
[..]
echt briljante, briljante quote![]()
![]()
Maar 't blijft een mafkees, niet geschikt als bestuurder imho
Zit inderdaad in de muziek. Je zit sowieso heel erg warm.quote:Op donderdag 1 september 2011 00:40 schreef Wasknijper21 het volgende:
blake civil-fielder? of zoiets? in gezondere tijden?
Ze hebben samengewerktquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Zal ik een vraag stellen ?
Zo ja, waarover ?
Ok.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]doe maar over science fiction
Goed!, oh nee toch nietquote:
quote:
jóh!quote:
Surprise!!quote:
Nope.quote:
quote:
Dat krijg je met geen idee en gokken op een vervolgvraagquote:
Nee, het hele terrein is de westergasfabriek maar ieder gebouw heeft ook een eigen naamquote:Op donderdag 1 september 2011 13:18 schreef BusterPosey het volgende:
Nee, ik zou het niet specifieker kunnen benoemen...
Of je bedoelt dat het nu dienst doet als cultureel centrum / evenemententerrein etc..
Ah zo... Nee, dat weet ik echt niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:19 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nee, het hele terrein is de westergasfabriek maar ieder gebouw heeft ook een eigen naam
Vraag staat klaarquote:Op donderdag 1 september 2011 13:23 schreef theSummoner het volgende:
Als om :25 niemand het weet keur ik je antwoord goed
Het is de gashouder, gister BAZENFEESTJE gehad daarquote:
Dat is een feestje voor baasjes van poepende honden?quote:Op donderdag 1 september 2011 13:33 schreef theSummoner het volgende:
Het is de gashouder, gister BAZENFEESTJE gehad daar![]()
quote:
Welke van de 2quote:
Abramovitsj, maar ik reken het goedquote:
Jochen, maar goed genoegquote:
Stand #2391quote:
quote:
Hij is geboren op Zanzibar als ik het goed hebquote:Op donderdag 1 september 2011 14:32 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Nooit geweten. Waar komt die oorspronkelijke naam vandaan? Klinkt Turks/Egyptisch oid
quote:
Eigenlijk Andromeda, maar close enough.quote:
Nu wel hèquote:Op donderdag 1 september 2011 15:04 schreef Baszh het volgende:
Van de laatste Die Hard bv, en voor het acteren een model
quote:
Stand #2391quote:
Ook voor niet huisvaders is het leuk hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 15:48 schreef Baszh het volgende:
Voor de geile huisvaders
[ afbeelding ]
Stand #2391
4 Flitspaal
2 DragonFodder
5 Baszh
5 outtayourleague
5 Hawaii_Tim
3 Wasknijper21
1 FireFox1
1 Ofyles2
4 Asap
1 Cobra4
1 theSummoner
3 BusterPosey
1 ß
2 Quyxz_
Jazeker.quote:
Stand #2391quote:
Stand #2391quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Stand #2391quote:
Stand #2391quote:Op donderdag 1 september 2011 17:12 schreef ScottTracy het volgende:
Helga van Leur
Piet Paulusma
Peter Timofeeff
Reinier van den Berg
Erwin Krol
quote:
6.15 en 6.14 in- en outdoorquote:
Euh ja, maar ik moet zo etenquote:Op donderdag 1 september 2011 17:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
CorrectWil je zelf je punt uitdelen? Ik zt mobiel...
Stand #2391quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |