Ik vrees dat ik maar een andere vraag kan gaan stellen, deze topper van 10 jaar geleden kan dan nog door iemand later in dit topic gescoord worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:50 schreef outtayourleague het volgende:
gespiekt![]()
naam heel bekend, maar was er nooit opgekomen
Ik delf het onderspitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:06 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik rij veld,
jij rijdt veld,
wij rijden veld.
Wij hebben veld gereden
wat ji in je vrije tijd doetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik delf het onderspit
Ik dolf het onderspit
Ik heb Dolf ondergespoten
om zijn eigen as iddquote:
heb ik niet zelf bedacht maar overgenomen van de stripfiguren Nabuko Donosor en Amedee. In welke Vlaamse strip komen deze figuren voor?quote:Ik delf het onderspit
Ik dolf het onderspit
Ik heb Dolf ondergespoten
quote:
mpioenquote:Neerlands judoka
redheadquote:
wat het voltooid deelwoord is van wadlopen b.v.. Of stofzuigen, zweefvliegen, ballonvaren etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Wasknijper21 ik ben wel benieuwd: wat was je idee bij de vraag over voltooid deelwoorden?
knap dat je dat weetquote:
dus correct is : veldgereden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:49 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
wat het voltooid deelwoord is van wadlopen b.v.. Of stofzuigen, zweefvliegen, ballonvaren etc.
Ik dacht namelijk dat je 'gewadloopt', 'gezweefvliegd' etc moet zeggen, maar hier staat iets anders:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/703/
En hier staat weer een ander verhaal:
http://novylooptover.blogspot.com/2010/09/gepaardrijd.html
dank jetquote:Op woensdag 31 augustus 2011 23:59 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
knap dat je dat weet
had eerlijk gezegd het idee dat-ie te moeilijk zou zijn
ik ben even met 5 dingen tegelijk bezig dus ik zie het niet zo gauwquote:Op donderdag 1 september 2011 00:01 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
dus correct is : veldgereden?
I'm serious, and don't call me Jetquote:Op donderdag 1 september 2011 00:04 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
dank jet
ik had eigenlijk nog 'taalkunde' in mijn taglijstje moeten zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |