Eerst moet mijn zoon even naar de winkelquote:Op zondag 4 september 2011 16:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terug naar de keuken dus, vrouwmens.
Faalquote:
Gr Gr.quote:Op zondag 4 september 2011 16:26 schreef Roburtt het volgende:
Okee nu heb ik toch een TT met Sassem gedaan
en nu ga ik echt, groeten nogmaals
En ninja editquote:
Wat nou, het is de waarheid, accepteer het!quote:
Plaats die lijst dan.quote:Op zondag 4 september 2011 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie zijn mijn beste FOK!-vriendjes
Dat zegt dan wel genoeg.quote:Op zondag 4 september 2011 16:27 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie zijn mijn beste FOK!-vriendjes
Jij laat je koter van 12 boodschappen doen? Lui mens.quote:Op zondag 4 september 2011 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eerst moet mijn zoon even naar de winkel
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
Rezania
MarokkaanseKip
Nectar
Spouwerranger
coban
pimmetje2010
Intronic
Huppelmuts
Jac0bus
BBQSausage
Trollscience
LompeHork
Dalando
Ritmo
aight1
speedking
Patje1987
Willyfoofoo
stefanhaan
Roburtt
Kakpizza
Ragboer
Ezechielk
Spaghettivreter
TWP
Dromenvangertje
summer2bird
smegmanus
SuperwormJim
Oerbeer
Rodawa
Omdatappel
Daaps
GGMM
Drommeldaris
moosh11
Buren_Kerkrade
CaptainCookie
vieze_freddie
Gulmez
Monopoly
murp
gebrokenglas
Flepke
Dimens
Max-Westerman
Myraela
kingtoppie
Ajacied422
Flippiee
Hij moet zijn kost en inwoning wel verdienenquote:Op zondag 4 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij laat je koter van 12 boodschappen doen? Lui mens.
Wanneer was de andere keer dan?quote:
quote:
Nectar staat op 3.quote:
WTF?quote:Op zondag 4 september 2011 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet zijn kost en inwoning wel verdienen
Ze heeft wel gelijk.quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer was de andere keer dan?
[..]
[..]
Nectar staat op 3.Ik sta op één.
[..]
WTF?
Ja niet dan?quote:Op zondag 4 september 2011 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer was de andere keer dan?
[..]
[..]
Nectar staat op 3.Ik sta op één.
[..]
WTF?
Ik heb nog nooit kostgeld te hoeven betalen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja niet dan?
Zodra hij werk heeft verwacht ik ook kostgeld. Dit geld zal ik dan apart op een rekening zetten voor hem waar hij niks van weet zodat hij extra spaargeld heeft.
Reden om niet te werken dus.quote:Op zondag 4 september 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja niet dan?
Zodra hij werk heeft verwacht ik ook kostgeld. Dit geld zal ik dan apart op een rekening zetten voor hem waar hij niks van weet zodat hij extra spaargeld heeft.
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kostgeld te hoeven betalen.
Jij bent mijn zoon nietquote:Op zondag 4 september 2011 16:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kostgeld te hoeven betalen.
Hij gaat wel werkenquote:
Brofist terug!quote:
Gelukkig maar, anders had ik een gekke moeder die geld van me ging eisen terwijl ik nog niet eens volwassen was.quote:
Dude srslyquote:
Nee sukkel dat je niet doorhebt dat hij dit topic bedoeldquote:
Oh zo.quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkel dat je niet doorhebt dat hij dit topic bedoeld_!
quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sukkel dat je niet doorhebt dat hij dit topic bedoeld_!
Ik ook niet en beter hou je nu op want je maakt jezelf echt belachelijkquote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh zo.Hoezo, ik ben echt geen 40 plus.
32 dan?quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet en beter hou je nu op want je maakt jezelf echt belachelijk
Ik snap er echt geen ene zak meer van, maar ik stop al.quote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet en beter hou je nu op want je maakt jezelf echt belachelijk
Ben ik nietquote:
Dat had ik door schatquote:Op zondag 4 september 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen ene zak meer van, maar ik stop al.
Mijn tip: leer Nederlands.quote:Op zondag 4 september 2011 16:58 schreef Intronic het volgende:
skere mensen wille kusjes wat zalk eens eten ik d8 zelf kapslon ofzo jeweet maar kk veel mattie iemnd tips
döner natuurlijkquote:Op zondag 4 september 2011 16:58 schreef Intronic het volgende:
skere mensen wille kusjes wat zalk eens eten ik d8 zelf kapslon ofzo jeweet maar kk veel mattie iemnd tips
wei hebbe donerboer die heeftzo op ze menu doner kaas met kaas hahahhd nee doe maa rdoner kaas zonder kaas mttie jwzquote:
Same, maar ik moet nog eten gaan maken dusquote:
Vanavond macaroni, morgen misschien kapsalonquote:
Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Same, maar ik moet nog eten gaan maken dus
laag friet, laag kipnuggets, laag bitterballen ofso, nog een laag friet. En daar kaas overheen
Gozer, je lust geen fruit en geen kapsalon. Wat lust jij wel?quote:
Fruit lust ik wel maar ik krijg er bobbeltjes vanquote:Op zondag 4 september 2011 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, je lust geen fruit en geen kapsalon. Wat lust jij wel?
Moet je juist blij mee zijn. Dan lijkt je piemeltje meteen 2x zo grootquote:Op zondag 4 september 2011 17:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Fruit lust ik wel maar ik krijg er bobbeltjes van
quote:Op zondag 4 september 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je juist blij mee zijn. Dan lijkt je piemeltje meteen 2x zo groot
quote:Op zondag 4 september 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet je juist blij mee zijn. Dan lijkt je piemeltje meteen 2x zo groot
Zo, nu klopt het.quote:Op zondag 4 september 2011 17:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Denken Weten dat ik een kleine heb
Ik denk dat mensen die veel baggeren dat doen ter compensatie.quote:
Mensen die een haatcampagne voeren hebben kleine tieten.quote:Op zondag 4 september 2011 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen die veel baggeren dat doen ter compensatie.
Dus ja jij hebt een klein piemeltje
quote:Op zondag 4 september 2011 17:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die een haatcampagne voeren hebben kleine tieten.
Bewijs wil ikquote:Op zondag 4 september 2011 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Ik en kleine tieten? Hij is leuk verzonnen ja
quote:
Ja, nu willen we wel pics hebben natuurlijk.quote:
halloquote:
Ja, inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 17:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hallomaar waar blijven.de pics nou huppel?
quote:Op zondag 4 september 2011 17:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
hallomaar waar blijven.de pics nou huppel?
Oh gelukkig, ik dacht dat het alleen bij mij was.quote:
Bij mij doet hij het weer.quote:Op zondag 4 september 2011 18:14 schreef Intronic het volgende:
Het is overal redelijk dood, dus we zijn niet alleen.
Nu ook inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het weer.
Verzonden vanaf mijn pc.
Hey SVquote:
Danny tochquote:Op zondag 4 september 2011 18:27 schreef Intronic het volgende:
Was kapot. Iemand had over de server heen gefapt.
Oké, bedankt voor deze informatie.quote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ben weer thuis
En nu even koken, pasta + tomaten/mozarellasaus.
Mooi, je kent je plaats.quote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ben weer thuis
En nu even koken, pasta + tomaten/mozarellasaus.
quote:
Magnetron.quote:Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Frituren
Doe je spul gewoon in de magnetron
quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Stefanhaan die mij steeds quoteNegerwaarom ?
ik ben gitaar aant spelen dus moet met 1 vinger typen dus ik quote gewoon bitches.quote:
Verkapt kijkmijgitaarspelenquote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
ik ben gitaar aant spelen dus moet met 1 vinger typen dus ik quote gewoon bitches.
quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
ik ben gitaar aant spelen dus moet met 1 vinger typen dus ik quote gewoon bitches.
nee niet verkapt dat is gewoon zo, u jelly?quote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verkapt kijkmijgitaatspelen
Verkapte zie-mij-het-eten-aan-laten-brandenquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verkapt kijkmijgitaatspelen
Robburtjuhhquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Welke lul heeft sassem in de OP gezet
Multitasking bitchesquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-het-eten-aan-laten-branden
Geen frituurpan willen gebruiken, omdat het zogenaamd stinkt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Frituren
Doe je spul gewoon in de magnetron
Dat dit kan in Nederland!quote:
leer lezen boiquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!Het zou verboden moeten worden!
quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me.
Ik typte met mijn lul.
jaquote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus Rez en roburt wonen allebei in Sassem?
Ja en jij woont in Venlo, boeien.quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus Rez en roburt wonen allebei in Sassem?
Oh, oké.quote:Op zondag 4 september 2011 18:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dat was niet waar ik op doelde gr
quote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verkapt kijkmijgitaarspelen
niggah pleasequote:
neequote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wel jullie zijn buren maar wete jullie niet
Ik weet waar hij woont in Sassem en hij weet waar ik woon, we wonen echt niet naast elkaar of zo.quote:Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ohjaawelllquote:Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet waar hij woont in Sassem en hij weet waar ik woon, we wonen echt niet naast elkaar of zo.
jaquote:Op zondag 4 september 2011 18:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens zin om een vrouw te slaan?
Nee want zijn buurjongentje is pim en die 'ken' ik welquote:Op zondag 4 september 2011 18:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wie pim?quote:Op zondag 4 september 2011 18:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee want zijn buurjongentje is pim en die 'ken' ik wel
pim, de milkshake laten vallende trompetspelerquote:
quote:
Hij faalt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
pim, de milkshake laten vallende trompetspeler
quote:Op zondag 4 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Blytes is toch een verkapte hyves?
Zoiets geloof ik, hoezo hebben mensen nog meer sociale media nodig?quote:Op zondag 4 september 2011 18:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Blytes is toch een verkapte hyves?
Mensen hebben alleen Blytes nodigquote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoiets geloof ik, hoezo hebben mensen nog meer sociale media nodig?
Hij woont er 1,5km verderop of zo.quote:
Niemand kent het.quote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen hebben alleen Blytes nodig
Facebook en Whatsapp samen is goed genoeg.quote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen hebben alleen Blytes nodig
1.5km? ik vind het eigenlijk maar een stukkiequote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont er 1,5km verderop of zo.Helemaal aan de andere kant van het dorp.
Je moet ook echt een invite krijgen om je te kunnen registreren op Blytes, dat werkt toch niet bij sociale media?quote:
facebook omdat cityvillequote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Facebook en Whatsapp samen is goed genoeg.
Mijn dorp is beetje groter en ik ken zoveel mensen die wat verderop wonen. Dus je weet maar nooitquote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont er 1,5km verderop of zo.Helemaal aan de andere kant van het dorp.
Het is 1,8km volgens Google Maps.quote:Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
1.5km? ik vind het eigenlijk maar een stukkie
hahaha jezus, dat klinkt echt veelquote:
Maar ik heb ook zijn foto in zijn Fobo gezien en ik herken hem niet eens.quote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn dorp is beetje groter en ik ken zoveel mensen die wat verderop wonen. Dus je weet maar nooit
Het verbaast mij ook.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hahaha jezus, dat klinkt echt veel
Gevolg van nooit buiten komen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik heb ook zijn foto in zijn Fobo gezien en ik herken hem niet eens.
quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gevolg van nooit buiten komen.
ja man ik kom nooit buitenquote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Pot. Ketel. Zwart.quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:
quote:
ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Facebook en Whatsapp samen is goed genoeg.
oke en wat wil je daarmee zeggen danquote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Dat jij ook nooit buiten komt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke en wat wil je daarmee zeggen dan
Citaat van Wikipedia:quote:Op zondag 4 september 2011 18:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke en wat wil je daarmee zeggen dan
quote:De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Iemand verwijt een ander iets waaraan hij zich zelf ook schuldig maakt.
Eerste fase: ontkenning.quote:Op zondag 4 september 2011 18:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik kom tenminste buiten en in contact met mijn dorpsgenoten, dus verworpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Volgende tt : Waar Trollscience niet welkom is.
gr gr
quote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
hooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Volgende tt : Waar Trollscience niet welkom is.
gr gr
hooiYep dat is hooi inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed gezien![]()
Je stuurt me nooit plaatjes van lekkere tietenquote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]Serieus man, wat heb ik je ooit gedaan?
P_z is chagrijnig, omdat coban al een paar dagen afwezig is.quote:Op zondag 4 september 2011 19:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]Serieus man, wat heb ik je ooit gedaan?
wat is een coban?quote:Op zondag 4 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
P_z is chagrijnig, omdat coban al een paar dagen afwezig is.
hooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 september 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je stuurt me nooit plaatjes van lekkere tieten
En dit natuurlijk.quote:Op zondag 4 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
P_z is chagrijnig, omdat coban al een paar dagen afwezig is.
Kom hard doen zemmelquote:Op zondag 4 september 2011 19:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je stuurt me nooit plaatjes van lekkere tieten
quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
MORGEN ZUIDPLEIN KOM DAN GEEN PIPA OF NIFFA GEWOON VUIST JEWEET KAHBA
quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jij bent un eigenwijse jonngu, maar maakt nie uit, daar kom je jezelf wel nog in tegequote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Laat hem zien!quote:Op zondag 4 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik weet het!quote:
sanasoufiquote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het!Dit keer probeert ze af te vallen tot 45 kilo, wil ze dood of zo?
Jij en Trollscience, dat zie ik nog wel gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en Trollscience, dat zie ik nog wel gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij.quote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Rezania het volgende:
Wie is hier nou homo en wie is hier nou een fag?
inb4 jij reacties.
jijquote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Rezania het volgende:
Wie is hier nou homo en wie is hier nou een fag?
inb4 jij reacties.
Niet dat ik weet (inb4 jij)quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Zijn er eigenlijk echt homo's in deze reeks aanwezig? Er was toch zo'n gozer die zei dat hij van de mannenliefde was en een vriend had.
Wie was dat?quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Zijn er eigenlijk echt homo's in deze reeks aanwezig? Er was toch zo'n gozer die zei dat hij van de mannenliefde was en een vriend had.
dat was nectarquote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Hold the line van ToToquote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef Roburtt het volgende:
Hoe heet het liedje op 1:19 ookalweer?
[youtube[/youtube]
ja ik schaam me dat ik het niet meer weet, ik kan er echt niet opkomen.
quote:
Hold the line?quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef Roburtt het volgende:
[youtube[/youtube]
Het was geloof ik een mod.quote:
Staat gewoon in de topcomment;quote:Op zondag 4 september 2011 19:21 schreef Roburtt het volgende:
[youtube[/youtube]
quote:Op zondag 4 september 2011 19:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Gaan we hier nog tetten posten anders ben ik weg
Jongen, je zit op internet!quote:Op zondag 4 september 2011 19:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
Gaan we hier nog tetten posten anders ben ik weg
hihi je zei poep en plasquote:Op zondag 4 september 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Rezania heeft een tube zaanse mayonaise opgegeten hihihihihi poep plas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |