Ik weet het!quote:
sanasoufiquote:Op zondag 4 september 2011 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het!Dit keer probeert ze af te vallen tot 45 kilo, wil ze dood of zo?
Jij en Trollscience, dat zie ik nog wel gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij en Trollscience, dat zie ik nog wel gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jij.quote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Rezania het volgende:
Wie is hier nou homo en wie is hier nou een fag?
inb4 jij reacties.
jijquote:Op zondag 4 september 2011 19:15 schreef Rezania het volgende:
Wie is hier nou homo en wie is hier nou een fag?
inb4 jij reacties.
Niet dat ik weet (inb4 jij)quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Zijn er eigenlijk echt homo's in deze reeks aanwezig? Er was toch zo'n gozer die zei dat hij van de mannenliefde was en een vriend had.
Wie was dat?quote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
Zijn er eigenlijk echt homo's in deze reeks aanwezig? Er was toch zo'n gozer die zei dat hij van de mannenliefde was en een vriend had.
dat was nectarquote:Op zondag 4 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |