Niemand kent het.quote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen hebben alleen Blytes nodig
Facebook en Whatsapp samen is goed genoeg.quote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen hebben alleen Blytes nodig
1.5km? ik vind het eigenlijk maar een stukkiequote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont er 1,5km verderop of zo.Helemaal aan de andere kant van het dorp.
Je moet ook echt een invite krijgen om je te kunnen registreren op Blytes, dat werkt toch niet bij sociale media?quote:
facebook omdat cityvillequote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Facebook en Whatsapp samen is goed genoeg.
Mijn dorp is beetje groter en ik ken zoveel mensen die wat verderop wonen. Dus je weet maar nooitquote:Op zondag 4 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij woont er 1,5km verderop of zo.Helemaal aan de andere kant van het dorp.
Het is 1,8km volgens Google Maps.quote:Op zondag 4 september 2011 18:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
1.5km? ik vind het eigenlijk maar een stukkie
hahaha jezus, dat klinkt echt veelquote:
Maar ik heb ook zijn foto in zijn Fobo gezien en ik herken hem niet eens.quote:Op zondag 4 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mijn dorp is beetje groter en ik ken zoveel mensen die wat verderop wonen. Dus je weet maar nooit
Het verbaast mij ook.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hahaha jezus, dat klinkt echt veel
Gevolg van nooit buiten komen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar ik heb ook zijn foto in zijn Fobo gezien en ik herken hem niet eens.
quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Gevolg van nooit buiten komen.
ja man ik kom nooit buitenquote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Pot. Ketel. Zwart.quote:Op zondag 4 september 2011 18:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:
quote:
ik moest lachenquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Facebook en Whatsapp samen is goed genoeg.
oke en wat wil je daarmee zeggen danquote:Op zondag 4 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Dat jij ook nooit buiten komt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke en wat wil je daarmee zeggen dan
Citaat van Wikipedia:quote:Op zondag 4 september 2011 18:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oke en wat wil je daarmee zeggen dan
quote:De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Iemand verwijt een ander iets waaraan hij zich zelf ook schuldig maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |