ik rook nietquote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik stelde hem een vraag?
[..]
Aha iemand die het niet voor hem opneemt. *bied een sigaar aan*![]()
jij hebt het recht niet om zomaar iets aan plastic zak te vragenquote:
Aha iemand met smaak! Natuurlijk, alleen willen mensen mij dood hebben om Plastic zak te beschermen.quote:
En jij bent zijn advocaat?quote:Op zondag 4 september 2011 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jij hebt het recht niet om zomaar iets aan plastic zak te vragenen als je iets vraagt, doe je het op een beleefd manier
Dat zijn mensen die Grols drinkenquote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha iemand met smaak! Natuurlijk, alleen willen mensen mij dood hebben om Plastic zak te beschermen.
Mijn manager bel haar voor de boekingen.quote:Op zondag 4 september 2011 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha iemand met smaak! Natuurlijk, alleen willen mensen mij dood hebben om Plastic zak te beschermen.
[..]
En jij bent zijn advocaat?
Oh dan heeft het geen nut om rede te zoeken in hun. Dankjewel voor de tip, had ik dat eerder geweten!quote:
Aha je bent een gigolo? En zij een pimp?quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn manager bel haar voor de boekingen.
quote:Op zondag 4 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn manager bel haar voor de boekingen.
Ik neem de moeite niet eens om het correct te spellen, zo vreselijk vind ik dat spulquote:
Ik heb dat eigenlijk ook met Amstel.quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens om het correct te spellen, zo vreselijk vind ik dat spul
Het is Grolsch.quote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk ook met Amstel, nu weet ik niet of dat nog erger is dan grols.
Je lust geen bitter bier?quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens om het correct te spellen, zo vreselijk vind ik dat spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |