Magnetron.quote:Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Frituren
Doe je spul gewoon in de magnetron
quote:Op zondag 4 september 2011 18:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Stefanhaan die mij steeds quoteNegerwaarom ?
ik ben gitaar aant spelen dus moet met 1 vinger typen dus ik quote gewoon bitches.quote:
Verkapt kijkmijgitaarspelenquote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
ik ben gitaar aant spelen dus moet met 1 vinger typen dus ik quote gewoon bitches.
quote:Op zondag 4 september 2011 18:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
[..]
ik ben gitaar aant spelen dus moet met 1 vinger typen dus ik quote gewoon bitches.
nee niet verkapt dat is gewoon zo, u jelly?quote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verkapt kijkmijgitaatspelen
Verkapte zie-mij-het-eten-aan-laten-brandenquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Verkapt kijkmijgitaatspelen
Robburtjuhhquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Welke lul heeft sassem in de OP gezet
Multitasking bitchesquote:Op zondag 4 september 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-het-eten-aan-laten-branden
Geen frituurpan willen gebruiken, omdat het zogenaamd stinkt.quote:Op zondag 4 september 2011 18:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Frituren
Doe je spul gewoon in de magnetron
Dat dit kan in Nederland!quote:
leer lezen boiquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland!Het zou verboden moeten worden!
quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het spijt me.
Ik typte met mijn lul.
jaquote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus Rez en roburt wonen allebei in Sassem?
Ja en jij woont in Venlo, boeien.quote:Op zondag 4 september 2011 18:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus Rez en roburt wonen allebei in Sassem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |