Operation Wolf.quote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ziet er bekend uit maar er gaat geen belletje rinkelen nog..
red alert is uit 1996 hoorquote:Op maandag 26 september 2011 22:08 schreef shiznuts het volgende:
StarCraft, Duke Nukem en Command en Conquer Red Alert heb ik ook wat afgespeeld inderdaad.
Oh kut Red Alert is alweer van 2000. Van 1998 is A2 Racer van Davilex.
[ afbeelding ]
Bad ass geak!
je zat denk ik met red alert 2 in je hoofd? die komt nml wel uit 2000 (geniaal en helemaal grijs gespeeldquote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef shiznuts het volgende:
DaMn you wikipedia... ik dacht al... huh?
Op wikipedia staat ook geen 2000 hoor, je hebt zeker bij Red Alert 2 gekeken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:58 schreef shiznuts het volgende:
DaMn you wikipedia... ik dacht al... huh?
Dat is het eerste spel wat ik ooit heb gespeeld wat ik me herinnerquote:
Ik denk dat je MERCS bedoelt, wat het officiele vervolg op Commando is inderdaad.quote:Op maandag 26 september 2011 22:56 schreef ezelbayraktar het volgende:
er was een game waarin je 1 of 2 player kon spelen. ik geloof dat het "Commando's" heette of iets dag begint met een C, maar met google kom ik helaas niet ver. dus het zal wel niet commando/commando's geheten hebben.
je was een soort van soldier, als ik het goed herinner hadden ze gescheurde mouwen. een van de levels dat ik herinner is dat je bij een waterval stenen hebt en jij(of julllie) moest dus van steen tot steen springen naar boven toe. het was een game waar je betere wapens kon oppakken enz.
ook bij eindbazen was het zo dat je voornamelijk naar boven moest schieten en het waren dan hele grote eindbazen ik herinner iets van een ijzeren spin/scorpioen achtig iets? je moest bepaalde critical spots hitten.
jammer dat ik de naam vergeten ben, was mijn favo game destijds.
Hoe heet die eerste game ook alweer? Want ik heb het wel gespeeld, maar volgens mij was ik er snel klaar mee omdat het te moeilijk was (of ik snapte het toen nog niet helemaal)quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef mschol het volgende:
vroeger veel gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt vaagheid ten top.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hoe heet die eerste game ook alweer? Want ik heb het wel gespeeld, maar volgens mij was ik er snel klaar mee omdat het te moeilijk was (of ik snapte het toen nog niet helemaal)
En magic carpet, screwattack heeft nog een leuk filmpje hierover gemaakt een paar dagen geleden:
http://www.gametrailers.com/video/video-game-screwattack/726935
Twee geweldige spellen inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef CesarMilan het volgende:
Wie kent deze klassieker nog?
Mijn all-time favorite! Little Big Adventure (1 en 2)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En natuurlijk deel 2 hiervan.
Ze zijn nu bezig met een remake van het eerste deel!
pink panterquote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het eerste spel dat ik heb uitgespeeld volgens mij.
Wizard of Worquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Gehenna het volgende:
vroeger vaak gespeeld op de C64
Moons:
Commando:
Boulderdash II:
en de meest verslavende ooit:
Wizard of wor
De olympische spelen (winter and summer games), waar je zo snel mogelijk heen en weer met je joystick moest bewegen, dozijnen van die dingen gingen hier erdoor thuis
Dit heb ik ook uren in de 2 player mode gespeeld, 1 aanvalt, de ander verdedigd zich, Beach Head II:![]()
het waren eigenlijk 4 games in 1
En Rollerball (of Rocketball):
was toen niets leuker dan veel snelheid maken en dan een andere player omvergooien met de bal
![]()
![]()
![]()
Ohja, dit was ook een van mijn eerste spellenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het eerste spel dat ik heb uitgespeeld volgens mij.
ook al van die geluids effecten toen:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh ja , Beach head 2
* Enchanter start emulator op
in het eerste level standaard je invisibilty patienten wegsturen, anders gingen ze altijd doodquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef Edwin1984 het volgende:
Vroeger ook veel gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij Parodius eigenlijk al genoemd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jammer dat deze titel overschaduwd werd door Monkey island 2.
neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Heb jij Parodius eigenlijk al genoemd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |