ik heb hem nog !quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef shiznuts het volgende:
Specifiek die niet nee, wel met speedbootjes en een andere met aliens.
De geluidjes dat dat ding maakte kan ik me nog altijd heugen!
D'r was toch een geheime ruimte waar commander keen opgehangen was?quote:Op maandag 5 september 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Keen is een kleinzoon van hem:
[ afbeelding ]
mijn god, die heb ik ook kapot gespeeld. Dat geluid als de cavalerie aan kwam zetten kan ik zo naar boven halen hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:32 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
op de Amiga
Jammer dat er niets geport is naar de iphone.
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:33 schreef Altron het volgende:
Download BlueMSX en probeer :
SD Snatcher
[ afbeelding ]
Metal gear 1 & 2
[ afbeelding ]
Usas :
[ afbeelding ]
Zo zijn er nog wel een shitload toffe games , maar deze zijn iig wel nice.
Verrek die had ik ook, moet wel ver graven in mijn herinneringenquote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Edwin1984 het volgende:
GunBoat:
Hier ook nog wel goed mee kunnen vermaken, maar niet echt een bekende titel naar mijn idee.
[ afbeelding ]
dat heb ik echt veel gespeeldquote:Op maandag 26 september 2011 13:03 schreef Edwin1984 het volgende:
GunBoat:
Hier ook nog wel goed mee kunnen vermaken, maar niet echt een bekende titel naar mijn idee.
[ afbeelding ]
Ben er geloof ik ook nog nooit achter gekomen wat nou het exacte doel wasquote:Op maandag 26 september 2011 15:53 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat heb ik echt veel gespeeld
Snapte er alleen geen drol van!
Is toch ook al een poos geledenquote:Op maandag 26 september 2011 13:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Verrek die had ik ook, moet wel ver graven in mijn herinneringen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |