Met die onzinnige vragen aan het begin om te controleren of je wel echt achttien was.quote:
Dat was het echte leven.quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Oehhhh! Outrun was ook vet..vroegah. Knallen in een pixel Ferrari met een hete pixel chick naast je en dan vet de bocht uit spinnen
En maar beter dat je die game in een uur uitspeelde, anders was je fucked.quote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Prince of Persia is ook zo'n klassieker. De remakes zijn trouwens ook mooi.
Maar vroeger was alles simpeler. Held, prinsesje, verhaaltje en voila, een game.
Idd. Die games van vroegah waren anders als nu. Als je dood ging kon je helemaal opnieuw beginnen. Met games van nu respawn je gewoon op je savepoint en ga je vrolijk verder (mss met enige frustratiequote:Op zondag 4 september 2011 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En maar beter dat je die game in een uur uitspeelde, anders was je fucked.
Prince of Persia 3D. Leek voor mij toen net echtquote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Prince of Persia is ook zo'n klassieker. De remakes zijn trouwens ook mooi.
Maar vroeger was alles simpeler. Held, prinsesje, verhaaltje en voila, een game.
Daarom prefereer ik oude games ook steeds meer. Daar zit tenminste uitdaging in.quote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idd. Die games van vroegah waren anders als nu. Als je dood ging kon je helemaal opnieuw beginnen. Met games van nu respawn je gewoon op je savepoint en ga je vrolijk verder (mss met enige frustratie)
quote:Op zondag 4 september 2011 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met die onzinnige vragen aan het begin om te controleren of je wel echt achttien was.
quote:I have hair on my
a. head.
b. palms.
c. keyboard.
d. lottsa places.
Dat is hetzelfde als wanneer Nederlanders Nederlandse films leuk vinden. Het is alleen het herkenbare van eigen bodem wat het leuk maakt, voor de rest is het geen ene moer aanquote:
Ja die cheatcodes kende ik niet vroegah,, maar echt een nazi gamequote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Prince of Persia heb ik nooit kunnen uitspelen zonder de bekende cheatcodes. Voor extra tijd vooral
nopequote:Op zondag 4 september 2011 13:52 schreef Dagonet het volgende:
Wat doet dit in hemelsnaam in GC?
Games & Consoles
Of is GC nu gewoon het forum om alles dubbel in te openen voor lamzakken die niet naar beneden kunnen scrollen (inclusief de mods)?
RA2 is tijdloos.quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef AwesomeSauce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk Super Mario Bros op de SNES
En die diskettes met 300 games erop _0_ Dat waren nog eens tijden!
Keen is een kleinzoon van hem:quote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
Keen!
Doom
Duke nukem
Pacman
Toen ik klein was speelde ik vooraal Keen dat was echt baas en daarna kwamen doom en duke nukem enz
Sowieso One Must Fall laatst nog op mijn laptop geprobeerd, maar dat ging me net wat te snel.quote:
In het spel zelf zit ook een optie om de snelheid aan te passen (tijdens gevecht op esc drukken)quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Waffle het volgende:
[..]
Sowieso One Must Fall laatst nog op mijn laptop geprobeerd, maar dat ging me net wat te snel.
Binnenkort toch maar weer eens de 386 aan slingeren.
quote:
Choplifter.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:43 schreef rubje het volgende:
Ik herinner mij een spel met een kleine heli waarbij je mensen moest oppikken en weer veilig terugbrengen naar de basis en onderweg werd je lastig gevallen dmv allerlei hindernissen.Iemand die weet welk spel ik bedoel?
ik had ooit een demo van quake en daarbij zat een .txt file waarin idd stond dat ze iets met elkaar te maken haddenquote:Op maandag 5 september 2011 08:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Keen is een kleinzoon van hem:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |