Dat is hetzelfde als wanneer Nederlanders Nederlandse films leuk vinden. Het is alleen het herkenbare van eigen bodem wat het leuk maakt, voor de rest is het geen ene moer aanquote:
Ja die cheatcodes kende ik niet vroegah,, maar echt een nazi gamequote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Prince of Persia heb ik nooit kunnen uitspelen zonder de bekende cheatcodes. Voor extra tijd vooral
nopequote:Op zondag 4 september 2011 13:52 schreef Dagonet het volgende:
Wat doet dit in hemelsnaam in GC?
Games & Consoles
Of is GC nu gewoon het forum om alles dubbel in te openen voor lamzakken die niet naar beneden kunnen scrollen (inclusief de mods)?
RA2 is tijdloos.quote:Op zondag 4 september 2011 19:13 schreef AwesomeSauce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk Super Mario Bros op de SNES
En die diskettes met 300 games erop _0_ Dat waren nog eens tijden!
Keen is een kleinzoon van hem:quote:Op zondag 4 september 2011 19:20 schreef Dientje12 het volgende:
Keen!
Doom
Duke nukem
Pacman
Toen ik klein was speelde ik vooraal Keen dat was echt baas en daarna kwamen doom en duke nukem enz
Sowieso One Must Fall laatst nog op mijn laptop geprobeerd, maar dat ging me net wat te snel.quote:
In het spel zelf zit ook een optie om de snelheid aan te passen (tijdens gevecht op esc drukken)quote:Op woensdag 14 september 2011 19:56 schreef Waffle het volgende:
[..]
Sowieso One Must Fall laatst nog op mijn laptop geprobeerd, maar dat ging me net wat te snel.
Binnenkort toch maar weer eens de 386 aan slingeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |