Met die onzinnige vragen aan het begin om te controleren of je wel echt achttien was.quote:
Dat was het echte leven.quote:Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Gummiebeer het volgende:
Oehhhh! Outrun was ook vet..vroegah. Knallen in een pixel Ferrari met een hete pixel chick naast je en dan vet de bocht uit spinnen
En maar beter dat je die game in een uur uitspeelde, anders was je fucked.quote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Prince of Persia is ook zo'n klassieker. De remakes zijn trouwens ook mooi.
Maar vroeger was alles simpeler. Held, prinsesje, verhaaltje en voila, een game.
Idd. Die games van vroegah waren anders als nu. Als je dood ging kon je helemaal opnieuw beginnen. Met games van nu respawn je gewoon op je savepoint en ga je vrolijk verder (mss met enige frustratiequote:Op zondag 4 september 2011 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En maar beter dat je die game in een uur uitspeelde, anders was je fucked.
Prince of Persia 3D. Leek voor mij toen net echtquote:Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Prince of Persia is ook zo'n klassieker. De remakes zijn trouwens ook mooi.
Maar vroeger was alles simpeler. Held, prinsesje, verhaaltje en voila, een game.
Daarom prefereer ik oude games ook steeds meer. Daar zit tenminste uitdaging in.quote:Op zondag 4 september 2011 17:15 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Idd. Die games van vroegah waren anders als nu. Als je dood ging kon je helemaal opnieuw beginnen. Met games van nu respawn je gewoon op je savepoint en ga je vrolijk verder (mss met enige frustratie)
quote:Op zondag 4 september 2011 17:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Met die onzinnige vragen aan het begin om te controleren of je wel echt achttien was.
quote:I have hair on my
a. head.
b. palms.
c. keyboard.
d. lottsa places.
Dat is hetzelfde als wanneer Nederlanders Nederlandse films leuk vinden. Het is alleen het herkenbare van eigen bodem wat het leuk maakt, voor de rest is het geen ene moer aanquote:
Ja die cheatcodes kende ik niet vroegah,, maar echt een nazi gamequote:Op zondag 4 september 2011 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Prince of Persia heb ik nooit kunnen uitspelen zonder de bekende cheatcodes. Voor extra tijd vooral
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |