Pokemon op de Super Nintendo? Pokemon Snap was een N64 spelquote:Op zondag 4 september 2011 16:45 schreef Phantasi het volgende:
Op de Super Nintendo van mijn broer speelde ik altijd Zelda en zo'n Pokémon spel waarbij je foto's van Pikachu's enz moest maken. Op zich een saai spel, maar vroeger vond ik het echt leuk.
I know, kon er zo snel geen vinden van deel 1.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:46 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
M.A.X.: Mechanized Assault & Exploration (1996)
Meesterlijke gameplay.
Orbeatle, de screenie die jij post is van M.A.X. 2

The Addams Family, vage game was dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:14 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat deze nog niet voorbij is gekomen
[ afbeelding ]
MGS 1![]()
[ afbeelding ]
Duurde heel erg lang voordat ik die uit kon spelen, maar man wat een spel(Addams family NES)
Ja, daarom kon ik hem nooit uitspelen, pas toen ik 16 was en mn NES weer vond heb ik hem een keer uitgespeeld.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
The Addams Family, vage game was dat.![]()
Op die manier ben ik ook veel games afgegaan die ik als kind niet kon uitspelen.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, daarom kon ik hem nooit uitspelen, pas toen ik 16 was en mn NES weer vond heb ik hem een keer uitgespeeld.
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:48 schreef Orbeatle het volgende:
[ afbeelding ]
Rainbow Six: Rogue Spear
Naast Gods één van de betere games van de Bitmap Brothers.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:34 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Xenon II, in die tijd grafisch top.
Zulk een bazengame.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:18 schreef wacko1976 het volgende:
en later... Commando: Behind Enemy Lines
[ afbeelding ]
Je plaatje doet het niet!quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zulk een bazengame.
[ afbeelding ]
Bruce Leequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:18 schreef wacko1976 het volgende:
op de commodore64:
[ afbeelding ]
Wie weet de naam van het spel zonder te kijken naar de eigenschappen van het plaatje?
Op vrijdag 23 september 2011 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Super Smash Bros.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:46 schreef kwaliteit. het volgende:
Hoe heet ook alweer dat spel dat je met pikachu tegen bijvoorbeeld zelda, donkey kong kon vechten? Op de Nintendo 64! Ga 'm zo weer aansluiten als dat kan.
Nee, hier ook. Ik snapte maar niet dat ik over mijnenvelden heen liep, ik herkende ze pas veel later...quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:18 schreef wacko1976 het volgende:
Airborne Ranger, was ik de enige die hier hele dagen aan verloor?
[ afbeelding ]
Uuuuren speelplezier. Moet toch wel zo'n 22 jaar of meer geleden zijn.quote:
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:59 schreef KNAK het volgende:
[..]
Uuuuren speelplezier. Moet toch wel zo'n 22 jaar of meer geleden zijn.
(Bom laten vallen door met joystick naar benee te gaan en dan knop drukken? if so: bazenmemory)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |