Hoe heet die eerste game ook alweer? Want ik heb het wel gespeeld, maar volgens mij was ik er snel klaar mee omdat het te moeilijk was (of ik snapte het toen nog niet helemaal)quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:05 schreef mschol het volgende:
vroeger veel gespeeld:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel echt vaagheid ten top.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hoe heet die eerste game ook alweer? Want ik heb het wel gespeeld, maar volgens mij was ik er snel klaar mee omdat het te moeilijk was (of ik snapte het toen nog niet helemaal)
En magic carpet, screwattack heeft nog een leuk filmpje hierover gemaakt een paar dagen geleden:
http://www.gametrailers.com/video/video-game-screwattack/726935
Twee geweldige spellen inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 16:17 schreef CesarMilan het volgende:
Wie kent deze klassieker nog?
Mijn all-time favorite! Little Big Adventure (1 en 2)
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En natuurlijk deel 2 hiervan.
Ze zijn nu bezig met een remake van het eerste deel!
pink panterquote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het eerste spel dat ik heb uitgespeeld volgens mij.
Wizard of Worquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Gehenna het volgende:
vroeger vaak gespeeld op de C64
Moons:
Commando:
Boulderdash II:
en de meest verslavende ooit:
Wizard of wor
De olympische spelen (winter and summer games), waar je zo snel mogelijk heen en weer met je joystick moest bewegen, dozijnen van die dingen gingen hier erdoor thuis
Dit heb ik ook uren in de 2 player mode gespeeld, 1 aanvalt, de ander verdedigd zich, Beach Head II:![]()
het waren eigenlijk 4 games in 1
En Rollerball (of Rocketball):
was toen niets leuker dan veel snelheid maken en dan een andere player omvergooien met de bal
![]()
![]()
![]()
Ohja, dit was ook een van mijn eerste spellenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:55 schreef dnbrainwash het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het eerste spel dat ik heb uitgespeeld volgens mij.
ook al van die geluids effecten toen:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:12 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Oh ja , Beach head 2
* Enchanter start emulator op
in het eerste level standaard je invisibilty patienten wegsturen, anders gingen ze altijd doodquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:14 schreef Edwin1984 het volgende:
Vroeger ook veel gespeeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij Parodius eigenlijk al genoemd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
jammer dat deze titel overschaduwd werd door Monkey island 2.
neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Heb jij Parodius eigenlijk al genoemd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |