operation.... storm?quote:Op maandag 26 september 2011 16:42 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ziet er bekend uit maar er gaat geen belletje rinkelen nog..
Mooi spul inderdaadquote:Op maandag 26 september 2011 17:08 schreef shiznuts het volgende:
Ik speelde altijd Unreal Tournament 99.
[ afbeelding ]
Speelde ik in latere jaren ook tegen m'n zusje zelfs, liet ik haar me af en toe neerschieten, zodat ze het nog wel leuk vond. Weet je hoe snel meisjes uitgespeeld zijn als ze ergens niet goed in zijn? Ik pakte in Morpheus altijd meteen de sniper met rounds, jumpte ik naar de pilaar met daarboven de armor en eentje met invisibility shield, jumpte ik verder naar de pilaar met de Redeemer (), van daaruit sniperen en de Redeemer gebruiken als 'ie weer beschikbaar was (natuurlijk met POV-guidedlaunchmode).
Op school hadden we zelfs een computerlokaal waar we games mochten spelen vrijdagmiddag. Speelden we met de Strike Force Mod.Mooie tijden.
Inderdaad, juist die simpelheid was heerlijk. Ik vind moderne games vaak erg complex dat me de lust ontgaat om me erin te verdiepen. Moet erbij zeggen dat ik nu in een maand evenveel game als per dag 20 jaar geleden.quote:Op maandag 26 september 2011 16:56 schreef Orbeatle het volgende:
Echt heerlijk jonge, al die oude games.
Wat een plezier hadden we vroeger toch met deze eenvoud.
Telt dit trouwens ook al als oude game van vroeger?.
[ afbeelding ]
met zn vieren op 1 keyboard en dan dat knersende pc speaker geluid "welcome green warrior" enzoquote:Op maandag 26 september 2011 13:09 schreef KNAK het volgende:
[ afbeelding ]
Gauntlet, massaal door de menigte hakken...
Heb al vanalles geprobeerd maar tevergeeefs... Virtual pc gaat wel wat ver vind ik :p. Zou het kunnen dat die game quad core cpu's niet kan handelen?quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef shiznuts het volgende:
Ook niet als je de compatibilitymode verandert en uitvoert als administrator?
En anders misschien de Windows Virtual PC XP-mode gebruiken?
beste MSX Q*bert blijft natuurlijk die van konami(ook omdat cartdridge cheats voor een tiental andere games bevatte als je deze in het tweede cartdridge slot stak)quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |