mijn vader draaide gewoon de hoofdkraan dicht als het te lang duurdequote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef bulbjes het volgende:
Te lang computeren internetten, want dan kon er niet gebeld worden(in de tijd van internet over de telefoonlijn
)
Langer dan 10 minuten onder de douche staan....of eigenlijk moest ik het gewoon in 2 minuten kunnen want mn vader kon dat ook....stond ik er langer dan 5 of 10 minuten oid onder, dan ging het kartonnen 'verboden te douchen' bordje wat mn vader had gefabriceerd op de douchedeur om, en mocht ik een week niet douchen
![]()
Gelukkig niet. Daar was mijn vader vooral erg streng in.quote:
Ja bij ons deden ze beneden de kraan open en dan stond je onder de koude douchequote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Probability het volgende:
[..]
mijn vader draaide gewoon de hoofdkraan dicht als het te lang duurde!
Mijn moeder beneden de warme kraan.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Probability het volgende:
[..]
mijn vader draaide gewoon de hoofdkraan dicht als het te lang duurde!
ja dat was fase 1, als het echt lang duurde werd de hoofdkraan dichtgedraaid.quote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Ja bij ons deden ze beneden de kraan open en dan stond je onder de koude douche
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 4 september 2011 15:33 schreef Probability het volgende:
O en ik mocht met mijn verjaardag nooit bowlen/naar de mac/naar de biosAltijd thuis educatief kleien met brooddeeg of skeeleren of zo.
En daarom speelde je maar met stiletto's?quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Djeez het volgende:
Met nepgeweertjes spelen. Mijn ouders waren pacifist
Oja dat werd idd ook nog wel es gedaanquote:Op zondag 4 september 2011 15:32 schreef Probability het volgende:
[..]
ja dat was fase 1, als het echt lang duurde werd de hoofdkraan dichtgedraaid.
Of t-shirt bekliederen met speciale stiften in alle kleuren en zelf pizzabroodjes en knakworst-hondjes maken.quote:
Ik keek mijn ogen uit toen ik dat een keer bij een vriendje moest doen op zijn verjaardag.quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Probability het volgende:
[..]
Of t-shirt bekliederen met speciale stiften in alle kleuren en zelf pizzabroodjes en knakworst-hondjes maken.
Nou ja, eigenlijk toch best leuk!
Positief of negatief? Gaat over de knakworsthondjes neem ik aan?quote:Op zondag 4 september 2011 15:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik keek mijn ogen uit toen ik dat een keer bij een vriendje moest doen op zijn verjaardag.
Nee, meer dat t-shirt gedoe en pizza maken en zo. Dat was helemaal vreemd voor me.quote:Op zondag 4 september 2011 15:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Positief of negatief? Gaat over de knakworsthondjes neem ik aan?
O en we mochten elkaar schminken met professionele theaters schmink dus dat was dan ook wel weer vet.
Ja dat deed ik dus altijdquote:Op zondag 4 september 2011 15:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, meer dat t-shirt gedoe en pizza maken en zo. Dat was helemaal vreemd voor me.
Maar achteraf gezien toch wel één van de betere kinderfeestjes.
Ik vond het juist heel cool als er ineens iets 'alternatiefs' werd gedaan bij dat soort feestjes.quote:Op zondag 4 september 2011 15:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat deed ik dus altijdOf verkleden en toneelstukjes opvoeren
Vond het altijd heel erg vet als ik ging disco bowlen met een ander feestje!
Altijd maar hetzelfde van naar de Mac gaan of zwemmen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het juist heel cool als er ineens iets 'alternatiefs' werd gedaan bij dat soort feestjes.![]()
Gaat ook vervelen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:11 schreef Lemar het volgende:
[..]
Altijd maar hetzelfde van naar de Mac gaan of zwemmen.
Jeugdsentiment.quote:Op zondag 4 september 2011 16:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Omfg..Dat was ik alweer vergeten.
Die hadden wij ook, als je die gehad hebt weet je dat een centrale verwarming eigenlijk het mietje van de verwarmingen is.quote:Op zondag 4 september 2011 16:17 schreef Seven. het volgende:
Wij mochten de verwarming niet aanzetten want dat was te duur. Mijn vader stookte alleen beneden op houtkachels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |