abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2011 @ 14:31:21 #26
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_101553482
ik mocht niks,maar had wel al vanaf mn 6e een tv op de slaapkamer :')
  zondag 4 september 2011 @ 14:33:02 #27
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101553553
Ik ben denk ik ook één van de laatste kinderen waarvan de ouders eten wat ik niet lust letterlijk door mijn strot hebben geforceerd. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 4 september 2011 @ 14:47:15 #28
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_101554082
Niet op Zondag naar buiten, mag nu eindelijk wel *O*
en een poot van snuffel de hond
pi_101554358
Te lang computeren internetten, want dan kon er niet gebeld worden ;( (in de tijd van internet over de telefoonlijn :P)

Langer dan 10 minuten onder de douche staan....of eigenlijk moest ik het gewoon in 2 minuten kunnen want mn vader kon dat ook }:| ....stond ik er langer dan 5 of 10 minuten oid onder, dan ging het kartonnen 'verboden te douchen' bordje wat mn vader had gefabriceerd op de douchedeur om, en mocht ik een week niet douchen :')
  zondag 4 september 2011 @ 14:55:39 #30
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101554382
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef bulbjes het volgende:
Te lang internetten, want dan kon er niet gebeld worden ;(

Langer dan 10 minuten onder de douche staan....of eigenlijk moest ik het gewoon in 2 minuten kunnen want mn vader kon dat ook }:| ....stond ik er langer dan 5 of 10 minuten oid onder, dan ging het kartonnen 'verboden te douchen' bordje wat mn vader had gefabriceerd op de douchedeur om, en mocht ik een week niet douchen :')
Wtf? :')
pi_101554422
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 14:55 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Wtf? :')
Dat ja ;(
  zondag 4 september 2011 @ 15:05:15 #32
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_101554750
quote:
Haha, hadden ze niet door dat daar uiteindelijk zelf de dupe van werden? :')
We zullen zien, zei de blinde.
pi_101554793
quote:
Te lang computeren internetten, want dan kon er niet gebeld worden ;( (in de tijd van internet over de telefoonlijn :P)

Jullie hadden het zeker niet erg breed thuis?
Find your prince, before you start kissing frogs
  zondag 4 september 2011 @ 15:07:39 #34
317952 geldwolf
De echte Henk en Ria
pi_101554847
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Kings het volgende:

[..]

en hoezo denk je dat?
en een poot van snuffel de hond
pi_101554884
Beugelbekkie kijken. Er kwam in 1 aflevering het woord ´kut´ voor, toen mochten we het nooit meer zien. ;(
  zondag 4 september 2011 @ 15:09:13 #36
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101554907
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef BellaNotte het volgende:
Beugelbekkie kijken. Er kwam in 1 aflevering het woord ´kut´ voor, toen mochten we het nooit meer zien. ;(
En mijn vader zat naast mijn broer en mij mee te lachen met South Park. :')
pi_101554918
Met m'n broertje vechten werd nooit zo gewaardeerd.

Oh ja en voetballen in de tuin mocht eigenlijk ook niet.
pi_101554937
quote:

:')
pi_101555010
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Kings het volgende:

[..]

Mwah dat viel wel mee. Ze vonden het gewoon waterverspilling (terecht) denk ik :P En daarnaast is het natuurlijk zwaar irritant als er iemand lang onder de douche staat terwijl je zelf nog moet douchen.
Maar mn vaders standpunt is soms wel ridicuul: 'als het voor mij goed genoeg is, is het dat voor jou ook' ; 'als ik het in twee minuten kan, kan jij dat ook'.
Ja hallo, ik ben een vrouw en had destijds erg lang haar, dat duurt gewoon al langer...daar ging dan eerst shampoo in en daarna nog es cremespoeling terwijl mn vader zn haar hooguit een keer week waste of zo.

Maargoed :')
pi_101555112
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Mwah dat viel wel mee. Ze vonden het gewoon waterverspilling (terecht) denk ik :P En daarnaast is het natuurlijk zwaar irritant als er iemand lang onder de douche staat terwijl je zelf nog moet douchen.
Maar mn vaders standpunt is soms wel ridicuul: 'als het voor mij goed genoeg is, is het dat voor jou ook' ; 'als ik het in twee minuten kan, kan jij dat ook'.
Ja hallo, ik ben een vrouw en had destijds erg lang haar, dat duurt gewoon al langer...daar ging dan eerst shampoo in en daarna nog es cremespoeling terwijl mn vader zn haar hooguit een keer week waste of zo.

Ja en als je dat aankaart

Dan zegt ie van "ach dat gedoe met vrouwen ook, dat kan gewoon prima snel"

Terwijl ie niet weet dat je soms haast lamme armen krijgt van de shampoo/cremespoeling goed uit je haar te wassen :(
pi_101555129
Theo en Thea kijken omdat die een keer pindakaas tieten hadden gemaakt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_101555136
Ik mocht geen chemie proeven doen op mijn broertje en de huisdieren :(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_101555344
ik mocht niet stampen in de kamer
pi_101555447
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Aukje83 het volgende:

[..]

Ja en als je dat aankaart

Dan zegt ie van "ach dat gedoe met vrouwen ook, dat kan gewoon prima snel"

:D Dat ja. En hij beschuldigt me ook nog eens van dingen die hij zelf ook doet....volgens mn vader sla ik altijd teveel produkten in (toiletartikelen of boter etc, waarvan ik er altijd 1 op voorraad heb vaak)...maar zelf koopt ie ELKE keer als ie zn wekelijkse tochtje naar de Aldi maakt 4 pakjes boter (en andere meuk 'omdat het zo goedkoop is' 'het komt toch wel op' ...niet dus -O- ) waardoor de koelkast van mn ouders volligt met gemiddeld 12 pakjes boter en mn moeder zoiets heeft van }:|
  zondag 4 september 2011 @ 15:23:33 #45
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101555503
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Zo was mijn vader ook altijd. :')

"Als ik het kan, kan jij het nog veel beter!"

pi_101555566
Ik mocht nooit vies worden en als we in een pretpark waren, mocht ik nooit onder de waterstralen. :'(
pi_101555686
Weet ik niet? Volgens mij dat ik van hun niet met Marokkanen, Turken, Antillianen en wiggers ( Of gewoon mensen die een slechte invloed op me kunnen hebben in het algemeen. ) om mocht gaan.
~Fafinette
~SeasideClubbers
~RebeccaRose
  zondag 4 september 2011 @ 15:29:09 #48
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101555716
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Salisbury het volgende:
Weet ik niet? Volgens mij dat ik van hun niet met Marokkanen, Turken, Antillianen en wiggers ( Of gewoon mensen die een slechte invloed op me kunnen hebben in het algemeen. ) om mocht gaan.
NSB-ouders ftw.
pi_101555749
gtst kijken met mijn vader er bij, omdat pulp
naar de mc donalds, omdat vies

ze hadden eigenlijk wel gelijk, mijn ouders :')!
Worry is a misuse of imagination
pi_101555787
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

NSB-ouders ftw.
Ook zulke ouders gehad? :')
~Fafinette
~SeasideClubbers
~RebeccaRose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties