Wtf?quote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef bulbjes het volgende:
Te lang internetten, want dan kon er niet gebeld worden![]()
Langer dan 10 minuten onder de douche staan....of eigenlijk moest ik het gewoon in 2 minuten kunnen want mn vader kon dat ook....stond ik er langer dan 5 of 10 minuten oid onder, dan ging het kartonnen 'verboden te douchen' bordje wat mn vader had gefabriceerd op de douchedeur om, en mocht ik een week niet douchen
![]()
Haha, hadden ze niet door dat daar uiteindelijk zelf de dupe van werden?quote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef bulbjes het volgende:
Langer dan 10 minuten onder de douche staan....of eigenlijk moest ik het gewoon in 2 minuten kunnen want mn vader kon dat ook....stond ik er langer dan 5 of 10 minuten oid onder, dan ging het kartonnen 'verboden te douchen' bordje wat mn vader had gefabriceerd op de douchedeur om, en mocht ik een week niet douchen
![]()
Jullie hadden het zeker niet erg breed thuis?quote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef bulbjes het volgende:
Te lang computeren internetten, want dan kon er niet gebeld worden(in de tijd van internet over de telefoonlijn
)
![]()
en hoezo denk je dat?quote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Kings het volgende:
[..]
Jullie hadden het zeker niet erg breed thuis?
En mijn vader zat naast mijn broer en mij mee te lachen met South Park.quote:Op zondag 4 september 2011 15:08 schreef BellaNotte het volgende:
Beugelbekkie kijken. Er kwam in 1 aflevering het woord ´kut´ voor, toen mochten we het nooit meer zien.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:54 schreef bulbjes het volgende:
Te lang computeren internetten, want dan kon er niet gebeld worden(in de tijd van internet over de telefoonlijn
)
![]()
Mwah dat viel wel mee. Ze vonden het gewoon waterverspilling (terecht) denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 15:06 schreef Kings het volgende:
[..]
Jullie hadden het zeker niet erg breed thuis?
Ja en als je dat aankaartquote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Mwah dat viel wel mee. Ze vonden het gewoon waterverspilling (terecht) denk ikEn daarnaast is het natuurlijk zwaar irritant als er iemand lang onder de douche staat terwijl je zelf nog moet douchen.
Maar mn vaders standpunt is soms wel ridicuul: 'als het voor mij goed genoeg is, is het dat voor jou ook' ; 'als ik het in twee minuten kan, kan jij dat ook'.
Ja hallo, ik ben een vrouw en had destijds erg lang haar, dat duurt gewoon al langer...daar ging dan eerst shampoo in en daarna nog es cremespoeling terwijl mn vader zn haar hooguit een keer week waste of zo.
Maargoed
quote:Op zondag 4 september 2011 15:13 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Ja en als je dat aankaart
Dan zegt ie van "ach dat gedoe met vrouwen ook, dat kan gewoon prima snel"
Zo was mijn vader ook altijd.quote:Op zondag 4 september 2011 15:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Mwah dat viel wel mee. Ze vonden het gewoon waterverspilling (terecht) denk ikEn daarnaast is het natuurlijk zwaar irritant als er iemand lang onder de douche staat terwijl je zelf nog moet douchen.
Maar mn vaders standpunt is soms wel ridicuul: 'als het voor mij goed genoeg is, is het dat voor jou ook' ; 'als ik het in twee minuten kan, kan jij dat ook'.
Ja hallo, ik ben een vrouw en had destijds erg lang haar, dat duurt gewoon al langer...daar ging dan eerst shampoo in en daarna nog es cremespoeling terwijl mn vader zn haar hooguit een keer week waste of zo.
Maargoed
NSB-ouders ftw.quote:Op zondag 4 september 2011 15:28 schreef Salisbury het volgende:
Weet ik niet? Volgens mij dat ik van hun niet met Marokkanen, Turken, Antillianen en wiggers ( Of gewoon mensen die een slechte invloed op me kunnen hebben in het algemeen. ) om mocht gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |