Niet echt druk maken. Vooralsnogquote:Op woensdag 7 september 2011 09:14 schreef _aurum_ het volgende:
ik denk dat bij mij die paniek pas gaat komen als het zover is, of misschien komt het helemaal niet
Op dit moment maak ik me eigenlijk niet druk
Toen ik ongesteld werd, had ik zoiets van jaj alles doet het nog! Dat duurde een halve dag en toen kwam de goede oude kramp weerquote:Op woensdag 7 september 2011 09:20 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Niet echt druk maken. Vooralsnog![]()
Maar ik ben ook niet echt enthousiast verder. Denk dat dat komt doordat ik er (te veel) rekening mee houd dat er iets mis kan gaan.
Sowieso lijkt me die eerste fase helemaal niet zo leuk. Babies doen/kunnen niks. Denk dat ik het leuker vind als er interactie kan plaatsvinden en mijn kind me begrijpt enzo. Dus zo ontzettend verheug ik me niet eens op die verse babyfase.
Haha, ja, dat inderdaad!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:25 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Toen ik ongesteld werd, had ik zoiets van jaj alles doet het nog! Dat duurde een halve dag en toen kwam de goede oude kramp weerDe vreugde was van korte duur
volgens mij denken wij hetzelfdeEn als je 'm op zijn rug legt is het net een schildpadje
Kunnen ze niet afgeleverd worden als ze een jaar oud zijn![]()
Kan gebeuren!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:19 schreef RockabeIIa het volgende:
heb serieus net het hele vorige topic doorgespit en zag het echt nergens staan...
Ik ben ook tantequote:Op woensdag 7 september 2011 09:35 schreef covie het volgende:
@Coco Ik dacht ook dat als ze klein zijn dat er niks aan is.
Maar toen ik tante ben geworden vond ik toch het al fantastisch toen ze klein waren. Elke week is er wel weer wat nieuws. Laat staan als het je eigen hummeltje is![]()
Verder is het denk ik normaal dat we allemaal een beetje onzeker zijn, of alles wel goed gaat enzo.
Ik ben niet zozeer bang dat het ons niet lukt, en ook is er geen reden meer om te wachten,maar ik ben vooral angstig voor mijn schoonmoeder
Haha, jawel hij weet het alquote:Op woensdag 7 september 2011 08:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik was het topic kwijt
[..]
Weet hij het inmiddels wel al dat jullie het deze/komende week gaan proberen?
Ook al is het maar een maand, ik vind het eigenlijk niet kunnen als je vriend het echt niet weet...Verder wel natuurlijk heel leuk en spannend voor je/jullie
![]()
Ja, maar die is van een ander. Die van jezelf is veel mooier, en kan veel meer dan andermans baby! Echt waar!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, ja, dat inderdaad!
Als ik ergens op kraamvisite ben, dan 'mag' ik ook altijd de verse babies vasthouden. Nou, ik vind het -serieus- ontzettend lief dat mijn vriendinnen me dat dan toevertrouwen, maar eigenlijk vind ik er niet veel aan. Dan ligt zo'n baby in je armen en dan? Verder doet/kan het niks
Iets ouder vind ik ook een stuk leuker![]()
Haha onee hè! Wel gewoon kiezen wat jullie mooi vinden hè! Mijn schoonouders wonen heel ver wegquote:Op woensdag 7 september 2011 10:17 schreef covie het volgende:
Mijn schoonmoeder woont 3 straten verder.
Wat ik verwacht weet ik niet, maar ze is nogal opdringerig, en kan haar kinderen niet loslaten.
Dit gaat haar 1e kleinkind worden. En ze bedoeld heel veel dingen vast goed, maar alleen komt het zo niet over.
Stel dat we haar meenemen een kinderkamer uitzoeken oid en ze vind iets mooi, dan gaat ze ons over proberen te halen ook perse dat te nemen. En dan hebben we het nog niet over de opvoeding
Haha, het is niet dat ik er een hekel aan heb. Ik ben er alleen niet superenthousiast over. Gelukkig vind ik ze wel leuk als ze wat ouder zijn. Anders had ik pas écht een probleemquote:Op woensdag 7 september 2011 10:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Maar als je echt niet van baby's houdt zou ik er niet aan beginnen
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef covie het volgende:
Thnx! hihi inderdaad spannend. Maar het is nu de kunst om mezelf niet gek te maken![]()
Gelukkig gaat dat nog wel omdat ik in mijn achterhoofd heb dat we iets te weinig geklust hebben.
Oooh Zoë jij maakt me nog meer zenuwachtig omdat ik precies hetzelfde heb
Hahaquote:[b]Op woensdag 7 september 2011 10:59 schreef covie het volgende:[/b
Oh gelukkig Coco ik dacht al dat je alleen kinderen wilde omdat je niet alleen wilt zijn als je 80 bent![]()
Ja hoor, ik ook. Bij een tweede zelfs nog, al weet je een beetje wat je kunt verwachten, zowel positief en negatief. En dan speelt je eerste ook nog mee bij alle onzekerheden die je hebt.quote:Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Wat als er iets niet goed gaat, wat als er na 9 maanden iets niet goed blijkt te zijn, kan ik het wel, word ik geen slechte moeder, ben ik er klaar voor, etc etc. Ach ja, dat zal bijna iedereen wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |