Ja, echt wel. Vind het ook wel een beetje eng hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 06:33 schreef Marjolijntje het volgende:
SCD, fijn he, het echt beginnen!Geniet ervan hoor!!
Ik ben al wakker, we hadden de wekker om 8 uur gezetToch mn bed maar uit gegaan. Zo de laatste spullen inpakken en boodschappen doen en op naar het vliegveld. Laten we hopen dat het een productieve vakantie wordt
En dat als ik terug ben, hier twee streepjes te vinden zijn! Ik duim voor jullie!
Weet hij het inmiddels wel al dat jullie het deze/komende week gaan proberen?quote:Op maandag 5 september 2011 12:44 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
We gaan het deze maand al proberen......(ipv volgende maand).
Maar mijn vriend weet dat nog niet
Als je je datum dikgedrukt plaatst ziet geen mod dat over het hoofd, hoorquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:40 schreef Marjolijntje het volgende:
Ja, in het vorige deel op pagina 2 ofzoIs alweer een tijdje geleden.
Mijn nieuwe nod is eind van deze maand, maar ik denk dat de modjes dat over het hoofd gezien hebben.
Ik ook hoor. Wat als er iets niet goed gaat, wat als er na 9 maanden iets niet goed blijkt te zijn, kan ik het wel, word ik geen slechte moeder, ben ik er klaar voor, etc etc. Ach ja, dat zal bijna iedereen wel hebbenquote:Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Stiekem vind ik het ook best wel een beetje 'eng' om zwanger te raken hoor! Of nouja, eigenlijk alles wat er dan geregeld moet worden en gaat veranderen. Niet dat ik er tegenop zie hoor, helemaal niet! Het lijkt me (nog steeds, ook na verhalen van slapeloze nachten en huilbaby's en zieke kindjes en meer ellende) helemaal geweldig
Spannend! Hier wordt ook voor je geduimdquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef covie het volgende:
Ik ben lekker tante van 2 beebs, dus kan rustig kijken.![]()
Verder voel ik al 3 dagen steekjes en krampen in mijn onderbuik. Eerst zat ik het te negeren en dacht misschien heb ik wel honger, of misschien moet ik welmaar dat is het gewoon niet.
Volgens mij is mijn nod 9 september en geen 11. Maar ik ga de 10e testen indien geen
Check, dat heb ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 08:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Wat als er iets niet goed gaat, wat als er na 9 maanden iets niet goed blijkt te zijn, kan ik het wel, word ik geen slechte moeder, ben ik er klaar voor, etc etc. Ach ja, dat zal bijna iedereen wel hebben
En op rationeel vlak weet ik dat het onnozel is. We hebben een huis, zijn financieel onafhankelijk, allebei een vast contract, zijn allebei 30 (en nog voel ik me soms 'te jong'quote:
Dat staat ie! Ook in het vorige topic en hier nogmaals op pagina 1, derde post ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2011 08:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Als je je datum dikgedrukt plaatst ziet geen mod dat over het hoofd, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |