quote:Op zondag 4 september 2011 10:17 schreef Labelloo het volgende:
[ego/klaag-post]
Gisteren hoorde ik dat de zoveelste van mijn 'oude' zwangerschapsclub zwanger is van de tweede! Harstikke leuk natuurlijk, maar ik merk dat ik het steeds lastiger vind om dit te horen..... Ik krijg dan een soort van gehaast gevoel, van IK wil NU ook! Natuurlijk weet ik dat dat geen zin heeft, maar toch! Bah! Ik had ook al zo graag weer zwanger willen zijn... Tegelijkertijd weet ik dat er hier mensen rondlopen waarbij het nog langer duurt, dus mag ik ook helemaal niet klagen eigenlijk..! Bah! Wilde het toch graag kwijt!
Ik heb ook 2 nijnen! en ze schoonmaken is helemaal geen probleem hoor, het probleem kan (dus hoef niet) in de poep van jonge katten te zitten...zelf hondenpoep mag je aanraken zou je dat willen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef covie het volgende:
Ik heb 2 heueul grote konijnen
Maar ik was net dus even die bak (is ook gewoon een kattebak) verschoond en dat stinkt dus echt héél erg sterk naar amonnia.
Voor een konijntje zal het geen schade zijn. Maar voor een vergelijking deze 2 wegen bij elkaar net zoveel als 10 dwergkonijnen.
Als je zwanger bent zal dat dan niet schadelijk zijn?
Anders moethet gewoon doen tegen die tijd
Enige symptoom die ik had was dat ik overal om kon jankenquote:Op maandag 5 september 2011 09:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
@mangostine, ik ben 2 jaar lang bezig geweest met zwanger worden. Ik had elke maand symtomen behalve de maand dat ik zwanger was..
Dat kan ik nu ook jaquote:Op maandag 5 september 2011 13:05 schreef Mangostine het volgende:
Ik kan eigenlijk doorgaans heel makkelijk overal om janken. Bijvoorbeeld al om een voorstukje voor een tv-programma. Of een reclame. Dus dat belooft nog wat.![]()
Enne SCD, weet hij veel wanneer jouw cyclus begint en eindigt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |