abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101589407
Stiekem vind ik het ook best wel een beetje 'eng' om zwanger te raken hoor! Of nouja, eigenlijk alles wat er dan geregeld moet worden en gaat veranderen. Niet dat ik er tegenop zie hoor, helemaal niet! Het lijkt me (nog steeds, ook na verhalen van slapeloze nachten en huilbaby's en zieke kindjes en meer ellende) helemaal geweldig O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_101589686
Hihi :@
Ik werd op de 28e augustus ongesteld, Maar ik ben nooit helemaal stipt..Vaak is het 1 of 2 dagen later dan de datum dat ik daarvoor ongesteld werd.

Maar helemáál zeker weten doe ik dat niet eens..
Heb het al die jaren echt nooit bijgehouden en aan de pil ben ik ook niet.

Ik denk dat we dan zo rond de 10e moeten gaan klussen??

(Het voelt het super onwerkelijk dat ik dit allemaal zit te typen 8)7 )
pi_101589794
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:30 schreef Marjolijntje het volgende:
Stiekem vind ik het ook best wel een beetje 'eng' om zwanger te raken hoor! Of nouja, eigenlijk alles wat er dan geregeld moet worden en gaat veranderen. Niet dat ik er tegenop zie hoor, helemaal niet! Het lijkt me (nog steeds, ook na verhalen van slapeloze nachten en huilbaby's en zieke kindjes en meer ellende) helemaal geweldig O+
Ik heb er een hele poos aan kunnen wennen aan het idee. We wilde (en willen) ontzettend graag een kindje. En als het ons gegund is nog wel eentje (of 2, of 3.. nee nu draai ik door ;) ) maar op het moment dat ik zwanger was, werd ik bang :D AAAAAAAAAHHHHH IK WAS ZWANGER..
En nu -O- Kan ik het wel? Gaat het wel goed? Kan ik er wel van genieten? Doe ik het wel goed?
En zo heb ik dus 9 maanden lang doorgelopen. Achteraf vind ik het jammer dat ik niet van die tijd heb kunnen genieten ook al speelde er een hoop mee (miskraam, bloedingen en veel veel veeeeel ziekenhuisbezoeken). Maar ik heb me voorgenomen dat ik van de volgende zwangerschap (als die er komt) van genieten. Wat er ook gebeurt! Het is een mooie tijd die ik best een beetje mis (ondanks alles). O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_101589947
Dat is een hele goede tip Tally!
Wat naar dat je een miskraam hebt gehad..
pi_101590005
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 13:49 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dat is een hele goede tip Tally!
Wat naar dat je een miskraam hebt gehad..
Ja was een beetje rare tijd. Miskraam en goede zwangerschap tegelijk. Ik was in verwachting van een 2ling. Het andere kindje is met 11 weken overleden en op 8 april is mijn dochtertje geboren.
Beetje rare zwangerschap was het :)
pi_101590336
Bedoel je dat 1 kindje overleden is van de tweeling??
pi_101591169
Jeetje Tally, dat is wel heel dubbel. Kan me goed voorstellen dat het dan nog best een uitdaging is om van een volgende zwangerschap te genieten. Maar ik wens je een zorgeloze toe.

Mij overvalt soms ook zo'n wilde paniek, waar beginnen we aan!? Met vlagen, want tijdens de "wachtweken" wil ik niets anders dan zwanger zijn.
Maar nu we het er toch over hebben, wat moet je eigenlijk als eerste doen als je constateert dat je zwanger bent? oO<
pi_101591392
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Bedoel je dat 1 kindje overleden is van de tweeling??
Ja dat bedoel ik. Het andere kindje is nu een 5 maanden oud geweldig propje O+
pi_101591459
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef Mangostine het volgende:
Jeetje Tally, dat is wel heel dubbel. Kan me goed voorstellen dat het dan nog best een uitdaging is om van een volgende zwangerschap te genieten. Maar ik wens je een zorgeloze toe.

Mij overvalt soms ook zo'n wilde paniek, waar beginnen we aan!? Met vlagen, want tijdens de "wachtweken" wil ik niets anders dan zwanger zijn.
Maar nu we het er toch over hebben, wat moet je eigenlijk als eerste doen als je constateert dat je zwanger bent? oO<
Een verloskundige praktijk bellen :) Die vragen dan hoever je bent. En dan plannen ze een echo ongeveer tussen week 9 en week 12 om te kijken hoever je echt bent en zij geven een uitgerekende datum.
pi_101591683
Oh, dat is echt heel dubbel. Gelukkig maar dat je toch nog een dochtertje hebt gekregen, Tally!! :*

En ja, ik zou eigenlijk ook niet weten wat je allemaal moet doen, aanschaffen, etc :@
Maarja eerst maar eens zwanger proberen te worden..
Ik krijg steeds zulke ENORME kriebels als ik er aan denk!! Het lijkt me ook geweldig om mijn vriend als Papa te zien O+

Of het bijvoorbeeld tegen mensen te vertellen, m'n vriendinnen bijvoorbeeld. En dan de reacties!
Heb al helemaal uitgedacht hoe ik het ga doen :')
pi_101591718
Oops,dubbel
pi_101599437
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:28 schreef Mangostine het volgende:

Heb m'n beste vriendin gesmst om half 6 :P en m'n zus gebeld haha ;)
Vrijdag (toen ik 5 wkn was) een afspraak gemaakt voor n echo.
Dan moet je dus nadenken of je zo'n test wilt doen zodat ze kunnen
Kijken of het kindje het syndroom van down heeft.
En kraamzorg etc dingen regelen.

Nieuwe bh's kopen :P

Binnenkort ga ik naar de tandarts ivm gevoelige tanden nu..

En voor de rest wacht ik eerst ff
pi_101599591
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Oh, dat is echt heel dubbel. Gelukkig maar dat je toch nog een dochtertje hebt gekregen, Tally!! :*

En ja, ik zou eigenlijk ook niet weten wat je allemaal moet doen, aanschaffen, etc :@
Maarja eerst maar eens zwanger proberen te worden..
Ik krijg steeds zulke ENORME kriebels als ik er aan denk!! Het lijkt me ook geweldig om mijn vriend als Papa te zien O+

Of het bijvoorbeeld tegen mensen te vertellen, m'n vriendinnen bijvoorbeeld. En dan de reacties!
Heb al helemaal uitgedacht hoe ik het ga doen :')
Er staat wel een lijst op prenatal.nl!

En tally :*
Kan me voorstellen dat je je veel zorgen hebt gemaakt tijdens zwangerschap
Hoop dat je, als je weer zwanger wordt, alles voorspoedig mag gaan..
pi_101601634
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dat week ik met 22 weken zwangerschap nog steeds niet hoor. Komt allemaal vanzelf..... hoop ik
pi_101613583
@SCD: Wat leuk dat jullie gaan proberen. Veel succes en veel plezier! Hopelijk gaat het lekker vlot.

@Tally: Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde meegemaakt. Had een miskraam en was helemaal verdrietig, maar toen bleek dus dat er nog een kindje was, dus een tweeling. Hele dubbele emoties ervaarde zij ook. Nu heeft ze een gezond zoontje gelukkig

@Marjolijntje en Mangostine: Ook ik ervaar af en toe die momenten van zenuwen en angst. Ben ik er echt klaar voor. Heb ik alles gedaan wat je gedaan 'moet' hebben voor je aan kinderen begint. etc etc. Maar als ik dan droom over hoe het is om een kleine te hebben, dan word ik helemaal warm van binnen.

Ik wilde zelf eigenlijk al sinds begin van het jaar beginnen aan kinderen, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor. Toen hij ineens uit zichzelf zij dat hij graag wilde gaan proberen vond ik dat ineens heel eng! Want nu is het ineens werkelijkheid!! Zo spannend allemaal.

Verder zou ik normaal gesproken vandaag ongesteld zijn geworden, maar dat is dus nog niet zo. Ik hoop eigenlijk dat ik nu gewoon zo snel mogelijk ongesteld word, zodat ik zekerheid heb en mijn eisprong kan inschatten.

succes allemaal dames met het klussen deze maand *O*
pi_101616170
Kwisted, ik ben het even kwijt, sorry. Waarom wil je ongesteld worden? O-)

Bij ons was het andersom, mijn vriend was er al een half jaar klaar voor en ik maar twijfelen. Hoe moet dat met werk, ik ben helemaal niet goed met kinderen etc. Toen ging er een knopje om... en nu ik zeker weet dat ik nu en kindje wil, ben ik inwendig een stuiterbal.
pi_101616248
haha omdat ik een test heb gedaan en niet zwanger ben.

En omdat ik aan het ontpillen ben, en de ongesteldheid me dan dus regelmaat en zekerheid van n eisprong geeft.

Hopelijk is het dan wel de laatste voor +/- 9 a 10 maanden :-P
pi_101616894
Dan idd, doorbreken die hap en gaan met die banaan :Y)
pi_101622112
Kindje is hier absoluut 1000% welkom hoor! Ik kan ook niet wachten! Maar denk dat de spanning ook wel blijft :)
Kwisted, hoop dat de boel snel doorbreekt :)

Morgen lekker op vakantie, ook dan de vruchtbare dagen. Dubbel fijn dus!
pi_101623964
Sorry, ik heb echt heel hele domme vraag :@
Je NOD is toch de dag dat je ongesteld zou moeten worden??
Ik lees die zin heel vaak , maar ik snap hem gewoon niet haha }:|
pi_101624103
Ja, de dag dat je volgens je normale cyclus ongesteld zou worden, maar ook de dag dat je menstruatie uit blijft als je zwanger bent. Niet Ongesteldheids Dag dus.
pi_101624813
xsorry alweer... pff
pi_101624830
Oke dankjewel!
Maar Marjolijntje, ben jij ongesteld geworden? Dat heb ik niet gelezen..
pi_101625192
Ja, in het vorige deel op pagina 2 ofzo :) Is alweer een tijdje geleden.
Mijn nieuwe nod is eind van deze maand, maar ik denk dat de modjes dat over het hoofd gezien hebben.
pi_101626820
Ahh oke..Ik snapte het al niet ;)
Hopelijk heb je succes :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')