Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
heeft iemand zin om op 17 november een bom op de bijlmer bierhal te flikkeren?
Vooral jammer dat hij waarschijnlijk over een paar maanden z'n rijbewijs weer met een strikje eromheen terug krijgt en vervolgens met veel muhahahaha-lachsalvo's zijn verhaal doet op de radio en 's avonds naar de kroeg gaat en zich weer volgooit en dat het dan écht mis gaat.quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Dj met alcohol op achter het stuur
Jammer dat hij niks gebroken heeft.
ah ja....treedt milow nog ergens in de open lucht op?quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.
Crowded House.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou wel es weten of er mensen zijn die staand schijten
Bijna hetzelfde als de 00s Request eerder dit jaar.quote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef themauster het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/90s09_nieuwsbericht/90s09/5349627
Andere manier van stemmen dit jaar dus
De 00s Request heb ik nooit voor gestemd dat ligt nog te dichtbij voor mijn gevoel dus ik wist dat nietquote:Op zondag 4 september 2011 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als de 00s Request eerder dit jaar.
Maar wel heel anders dan vorig jaar, met playlists maken ipv stemmen. Is bij de 00s een groot succes gebleken qua aantal inzendingen en soort platen die mensen kiezen.
doe mij maar een 80s request, maar dat is al een aantal jaar een gepasseerd station, helaas, maar ook wel terecht denk ik gezien de doelgroep van 3FM.quote:Op zondag 4 september 2011 17:01 schreef themauster het volgende:
[..]
De 00s Request heb ik nooit voor gestemd dat ligt nog te dichtbij voor mijn gevoel dus ik wist dat niet
Was een top100 toenquote:Kun jij je nog herinneren dat je naar je platenzaak liep om de Mega Top 50 op te halen? Dat formuliertje waarop de laatste stand van zaken omtrent de Mega Top 50 vermeld stond? Nou, je kunt nu BIJNA je eigen Mega Top 90s formuliertje downloaden.
is ook een tijd MT50 geweest volgens mij.....zo rond 1994 ofzo....quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is Der Rudy nu op de radio?
En is deze al voorbij gekomen?
www.google.co.nz (klik op de play button)
daar ben ik toch!quote:
quote:
Tofjes!! Het alleen zijn kan ik goed verdragen, maar die stiltequote:
hier in HD en dit ook wel leukquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is Der Rudy nu op de radio?
En is deze al voorbij gekomen?
www.google.co.nz (klik op de play button)
Ik allebei niet.quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Tofjes!! Het alleen zijn kan ik goed verdragen, maar die stilte
Die laatste pakte ik half meequote:
Gek genoeg went het op den duurquote:
Muziek ik idd ook, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Mn ma wordt er gek vanquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Gek genoeg went het op den duur![]()
Ik moet wel altijd wat lawaai om me heen hebben. Ga nu de tv aangooien, radio kan ik niet meer ontvangen sinds een half uur en heb wifi weer ingeschakeld dus stream doet het ook niet
quote:
De meeste mensen die wel eens met me meerijden zetten altijd m'n radio wat zachter, ik hou van hard lawaaiquote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek ik idd ook, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Mn ma wordt er gek van
quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie... Je bent nog jong, komt wel goed!!
Ik krijg zin in haring als ik dat vlaggetje ziequote:
Dat eet ik al sinds ik 6 maanden ben elke zaterdagquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg zin in haring als ik dat vlaggetje zie
Testarossaquote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef minthy het volgende:
Over auto's gesproken; vandaag veel van deze gezien! Gingen heel wat tonnen in euro's aan me voorbij![]()
[ afbeelding ]
geef eens een linkquote:
De eerste was nog bijzonder, bij nummer 6 dacht ik "mwoah"quote:
Check deze dan:quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste was nog bijzonder, bij nummer 6 dacht ik "mwoah"
Doe ik dagelijks met m'n Poloquote:
wow!quote:Op zondag 4 september 2011 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://avro.nl/fortboyard/video/afl1.aspx
Heeft ergens anders een show, Radio 2 dacht ik.quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Waarom voor de laatste keer?!
Ik hoop dat ze de orgelshow erin houden, juweeltje!!quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft ergens anders een show, Radio 2 dacht ik.
Dit is iig de laatste 'old school' uitzending, er verandert dus iets.
Goed idee!quote:
ze heeft wel een ferme voorgevel in haar Ginger Spice pakjequote:
Tetten...quote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft wel een ferme voorgevel in haar Ginger Spice pakje
Ik zocht naar die kras-emoticon, maar of alle ellende nog niet genoeg was kon ik die ook niet vinden...quote:
je vergeet 3,14...quote:
que?quote:
Ik heb liever de voorgevel van Ginger Spice zelfquote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft wel een ferme voorgevel in haar Ginger Spice pakje
Oh ik dacht dat je willekeurig nummers opnoemde en ik deed mee... Probeerde in te blendenquote:
3,14 was bewust gekozen nav jouw NOOOOOOOooooooooooooooo...... combineer die 2 en je krijgt je zoon....quote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je willekeurig nummers opnoemde en ik deed mee... Probeerde in te blenden
ja, die ene clip in zwarte bikini. weet niet precies hoe die heet maar lijkt op la isla bonita qua titel...quote:Op zondag 4 september 2011 22:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb liever de voorgevel van Ginger Spice zelf![]()
De 2 clips waar ze in zwarte bikini is zijn Say You''ll Be There en Spice Up Your Lifequote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3,14 was bewust gekozen nav jouw NOOOOOOOooooooooooooooo...... combineer die 2 en je krijgt je zoon....
[..]
ja, die ene clip in zwarte bikini. weet niet precies hoe die heet maar lijkt op la isla bonita qua titel...
Rekenkundige vraagstukken zijn niet mijn ding, heb meer een talenknobbelquote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3,14 was bewust gekozen nav jouw NOOOOOOOooooooooooooooo...... combineer die 2 en je krijgt je zoon....
[..]
Domien en zijn broerquote:
was een soloclip.....voor its raining men iigquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef themauster het volgende:
[..]
De 2 clips waar ze in zwarte bikini is zijn Say You''ll Be There en Spice Up Your Life
3,14 is...quote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Rekenkundige vraagstukken zijn niet mijn ding, heb meer een talenknobbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was een soloclip.....voor its raining men iig
[..]
3,14 is...Ah, thanks! Ik had de link met pi niet gelegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Hoera! En het regent hard hierquote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, thanks! Ik had de link met pi niet gelegd...
Mi Chico Latino die clipquote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was een soloclip.....voor its raining men iig
die ja! ik zei toch dat het leek op la isla bonita! (met heel veel fantasiequote:
Ja, lach maar!! Dat doet iedereen alquote:
ik lach je niet uit hoorquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar!! Dat doet iedereen al![]()
Ik ga douchen, wordt m'n haar iig even iets donkerder
Jij bent tof!!quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lach je niet uit hoor
en veel doucheplezier!
Niet? Ah vorige week al laatstequote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat er zometeen geen echte jannen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |