Bijna hetzelfde als de 00s Request eerder dit jaar.quote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef themauster het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/90s09_nieuwsbericht/90s09/5349627
Andere manier van stemmen dit jaar dus
De 00s Request heb ik nooit voor gestemd dat ligt nog te dichtbij voor mijn gevoel dus ik wist dat nietquote:Op zondag 4 september 2011 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als de 00s Request eerder dit jaar.
Maar wel heel anders dan vorig jaar, met playlists maken ipv stemmen. Is bij de 00s een groot succes gebleken qua aantal inzendingen en soort platen die mensen kiezen.
doe mij maar een 80s request, maar dat is al een aantal jaar een gepasseerd station, helaas, maar ook wel terecht denk ik gezien de doelgroep van 3FM.quote:Op zondag 4 september 2011 17:01 schreef themauster het volgende:
[..]
De 00s Request heb ik nooit voor gestemd dat ligt nog te dichtbij voor mijn gevoel dus ik wist dat niet
Was een top100 toenquote:Kun jij je nog herinneren dat je naar je platenzaak liep om de Mega Top 50 op te halen? Dat formuliertje waarop de laatste stand van zaken omtrent de Mega Top 50 vermeld stond? Nou, je kunt nu BIJNA je eigen Mega Top 90s formuliertje downloaden.
is ook een tijd MT50 geweest volgens mij.....zo rond 1994 ofzo....quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is Der Rudy nu op de radio?
En is deze al voorbij gekomen?
www.google.co.nz (klik op de play button)
daar ben ik toch!quote:
quote:
Tofjes!! Het alleen zijn kan ik goed verdragen, maar die stiltequote:
hier in HD en dit ook wel leukquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is Der Rudy nu op de radio?
En is deze al voorbij gekomen?
www.google.co.nz (klik op de play button)
Ik allebei niet.quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Tofjes!! Het alleen zijn kan ik goed verdragen, maar die stilte
Die laatste pakte ik half meequote:
Gek genoeg went het op den duurquote:
Muziek ik idd ook, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Mn ma wordt er gek vanquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Gek genoeg went het op den duur![]()
Ik moet wel altijd wat lawaai om me heen hebben. Ga nu de tv aangooien, radio kan ik niet meer ontvangen sinds een half uur en heb wifi weer ingeschakeld dus stream doet het ook niet
quote:
De meeste mensen die wel eens met me meerijden zetten altijd m'n radio wat zachter, ik hou van hard lawaaiquote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek ik idd ook, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Mn ma wordt er gek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |