hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:22 schreef Evertjan het volgende:
het zijn ook al eigenlijk 2 non uurtjes op 3FM
Geloven doe je maar in de Kerkquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk kan ik het laatste kwartiertje niet luisteren omdat ik iets op tv wil zien...ik geloof dat ik dat morgen maar ga uitzendinggemisten...
uberhaupt vind ik er op beide dagen na 15u niet heel veel aan, hoewel ik soms psradio nog wel wil meepikken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zaterdag en zondag avond zijn nou niet echt top avonden qua programmering
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uberhaupt vind ik er op beide dagen na 15u niet heel veel aan, hoewel ik soms psradio nog wel wil meepikken.
ik luister anders iig vrijwel nooit,of het moet zijn dat ik onder het douchen de radio even aanzet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
tis druk hier op de zaterdagavond. komt dat nu allemaal door Rudy?
Neu, ik heb niemand om mee buiten te zitten dus ik zit binnen te mokken/Fok!kenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
tis druk hier op de zaterdagavond. komt dat nu allemaal door Rudy?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, ik heb niemand om mee buiten te zitten dus ik zit binnen te mokken/Fok!ken
Geen laptop en alleen in de achtertuin zitten vind ik geen hol aan... Moet wat te kletsen hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zit lekker buiten op me balkonnetje met me laptop en een wit biertje
idem, de danceprogramma's die hierna komen boeien me al helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:34 schreef alors het volgende:
[..]
ik luister anders iig vrijwel nooit,of het moet zijn dat ik onder het douchen de radio even aanzet.
twitter:jeroen_12 twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 11:37:52@3fmvideo verwijderd dit fragment eens van jullie kanaal. Dit kan echt niet! http://t.co/yx5aDI8 reageer retweet
Das ook al zo'n 3fm-druktemaker, als je de rest van z'n tweets leestquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef hole1988 het volgende:
twitter:jeroen_12 twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 11:37:52@3fmvideo verwijderd dit fragment eens van jullie kanaal. Dit kan echt niet! http://t.co/yx5aDI8 reageer retweet
deze kende ik nog niet. briljant, hoewel wellicht iets kwetsend....quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef hole1988 het volgende:
Tiesto is wel leuk, hij draait betere muziek bij BNN dan dat hij deed bij 538quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idem, de danceprogramma's die hierna komen boeien me al helemaal niet.
af en toe een dancenummer vind ik prima, maar 2 uur lang trek ik nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Tiesto is wel leuk, hij draait betere muziek bij BNN dan dat hij deed bij 538
is je youtube kanaal nog niet geblokeerd?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef hole1988 het volgende:
nee want?quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is je youtube kanaal nog niet geblokeerd?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
draait Baas Rudy gewoon ff Great Balls of Fire![]()
ja ik had 1 klacht deze week. als ik nog 1 klacht krijg dan is het ook einde.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dacht dat je het van de week zei dat je klachten had gekregen over auteursrechten enzo
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:54 schreef alors het volgende:
Deeper Underground
en wederom tikken de minuten weg...
twitter:katyperry twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 02:30:18New music discovery (for me!) check out Gotye, Specifically this song ft. Kimba: The lyrics are so true. reageer retweet
twitter:katyperry twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 04:42:57Actually, now I'v bought the whole Gotye record "Making Mirrors" and I suggest you should too. It's going to be my favorite I can tell. reageer retweet
Katy!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
twitter:katyperry twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 02:30:18New music discovery (for me!) check out Gotye, Specifically this song ft. Kimba: The lyrics are so true. reageer retweet
twitter:katyperry twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 04:42:57Actually, now I'v bought the whole Gotye record "Making Mirrors" and I suggest you should too. It's going to be my favorite I can tell. reageer retweet
Dago!!quote:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Dago!!
Ok niks te doen op deze waardeloze zaterdagavond??
Lotgenoot!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tuurlijk nietIk heb nooit iets te doen..
Ik zit uit pure verveling mijn al opgeruimde kamer op te ruimen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Lotgenoot!!![]()
Ik zit uit pure verveling tv te kijken
Das ook ernstig...quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit uit pure verveling mijn al opgeruimde kamer op te ruimen...
Mijn kamer is ook opgeruimd, maar er zijn altijd spullen die weg kunnenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Das ook ernstig...![]()
Mijn huis is aardig opgeruimd, doe ik niks meer aan![]()
Apps op m'n mobiel updaten, ook goed te doen op zaterdagavond!
Ik ben heel gemakkelijk in het weggooien van spullen, ik hecht niet zoveel waarde aan spullen. En prulletjes... Ik háát prulletjes die geen functie hebben!!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn kamer is ook opgeruimd, maar er zijn altijd spullen die weg kunnenik heb zoooveeel spullen
Ik bewaar altijd veel, maar wel geordend LOLZ>
Iemand nog interesse in 6 coca cola light flesjes, 6 coca cola flesjes 25cl en 6 coca cola flesjes 30cl, allen leegquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben heel gemakkelijk in het weggooien van spullen, ik hecht niet zoveel waarde aan spullen. En prulletjes... Ik háát prulletjes die geen functie hebben!!!
Call me slightly autistic
Nee!! Daar zou ik gek van wordenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand nog interesse in 6 coca cola light flesjes, 6 coca cola flesjes 25cl en 6 coca cola flesjes 30cl, allen leegverder heb ik nog heel wat posters (Tekken 6, evenementen hier in de buurt en andere) Ik heb ook nog een kalender van 2009 met hele mooie foto's uit Kenia, en een kalender uit 2010 van Mickey Mouse!, verder nog een boodschappentas vol autobladen, portable speakers van weggooikwaliteit, AH Superdieren kaartjes +- 1300
Dat vind ik dan hier en nergens, en zo is er nog veeeeeeeel meer.
Sowieso Tiësto!quote:
over 2 weekquote:Op zondag 4 september 2011 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer begint die nineties week nou?
Okee!quote:
Hou em daar maarquote:Op zondag 4 september 2011 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
Zo, er komt me toch een mooie stortbui aan!
*terugzwaait*quote:Op zondag 4 september 2011 02:00 schreef themauster het volgende:
Nog even zwaaien voor het slapen gaan
Dagquote:
twitter:lottevschijndel twitterde op zondag 04-09-2011 om 07:03:43Wij hier? #3fm #90sRequest http://t.co/PtBmTe4 reageer retweet
Moest wel.quote:Op zondag 4 september 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
wow sommige mensen zijn vroeg wakker hier op zondag
Ooeeeh ooehh, mag ik gokken?quote:Op zondag 4 september 2011 07:04 schreef hole1988 het volgende:
spannendtwitter:lottevschijndel twitterde op zondag 04-09-2011 om 07:03:43Wij hier? #3fm #90sRequest http://t.co/PtBmTe4 reageer retweet
ik had bewust de wekker om half 10 gezet zodat ik aankomende nacht fatsoenlijk kan slapen. morgen 1e werkdag na bijna 3wk vakantiequote:Op zondag 4 september 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
Uitslapen kan ik niet. Ben altijd wel rond 9u wakker, hoe laat ik er ook in lig.quote:Op zondag 4 september 2011 10:52 schreef themauster het volgende:
als ie het fonetisch had voorgelezen van de cd was het duidelijker geweest. die jongen heeft niet alleen Engelse les nodig, maar moet ook leren lezen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
\Whahahahahahahahahaahahahahahahahaha Bohemian Rhapsody, episch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, koffie door mn neus hier
quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de hamsterkooi aan het verschonen. Misschien is het iets in het zaagsel.
En dan komt de Bommanraps van eind 2011 erachteraan. Bij wijze van. Sterk afgezwakt maar toch.quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Echt, een kneiter van een plaat, die Bomman Raps Haait
Mijn tip voor de volgende keer, een mondkapjequote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de hamsterkooi aan het verschonen. Misschien is het iets in het zaagsel.
maar volgens 3fm facebook wordt het Giel "Nirvana" Beelen...ik ken de Nirvanaclips niet zo goed, maar er is er vast 1 met een zwembad?quote:Op zondag 4 september 2011 11:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooeeeh ooehh, mag ik gokken?
Oh nee wacht ik zie ze in Basket Case kleding op die foto's en op de foto van Bart. Ook goed!
Ik dacht aan de voorkant van dat album, met die baby onder water...quote:Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar volgens 3fm facebook wordt het Giel "Nirvana" Beelen...ik ken de Nirvanaclips niet zo goed, maar er is er vast 1 met een zwembad?
quote:Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar volgens 3fm facebook wordt het Giel "Nirvana" Beelen...ik ken de Nirvanaclips niet zo goed, maar er is er vast 1 met een zwembad?
nja, maar dat is niet echt een clip...quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht aan de voorkant van dat album, met die baby onder water...
quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dear god in heaven we krijgen z'n leuter weer te zien. Hiephoi.
quote:
+1quote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
kunnen ze echt niet eens opbokken met dit zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiknummer?
wat zit er in dat hamsterzaagsel van je? je wordt er hyperactief en traag van begrip door....;)quote:
Het kan ook door de hamsterkattenbakvulling komen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zit er in dat hamsterzaagsel van je? je wordt er hyperactief en traag van begrip door....;)
kijk! dan maakt die je traag van begripquote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan ook door de hamsterkattenbakvulling komen.
dat kan toch helemaal niet Timur!quote:
+1quote:
Ik zou direct opgehangen hebben als ze zouden bellenquote:
Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou direct opgehangen hebben als ze zouden bellen
En dat terwijl ze het nog hebben nagespeeld.quote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef Swomp het volgende:
Serieus, ze snapte het niet eens geloof ik
Je kunt iemand toch beleefd afwijzen... ja op nationale radio zal het altijd pijnlijk blijven, maar zo vind ik echt treurig.quote:
+1quote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch beleefd afwijzen... ja op nationale radio zal het altijd pijnlijk blijven, maar zo vind ik echt treurig.
Dit, 100% dit.quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
zeg dan of duidelijk dat je niet wil meewerken en hang op of doe gewoon leuk mee. deze dame luisterde niet, bralde maar wat en gaf aan niet mee te willen werken en bleef toch maar hangen.
wat is je gsm-nummer? ga ik ons opgeven!quote:
Echt he. Wat een met-twee-maten-meterij wordt er soms uitgevoerd hier. Als de koningin er niet bij was zou ie een consumptiebon toe krijgen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:03 schreef Evertjan het volgende:
als die concertschreeuwer ook 1 jaar vast blijf zitten dan eet ik een stuk uit de vloer
Ik weet niet wat ze aan het doen was, maar ten eerste zou het mij overvallen als ik ineens een radiozender aan de lijn zou hebben en ten tweede zou ik me voor het blok gezet voelen en er van balen dat iemand me dit zou flikken. Beter recht in m'n gezicht zeggen dat je me tof vindt dan via de radio!!quote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch beleefd afwijzen... ja op nationale radio zal het altijd pijnlijk blijven, maar zo vind ik echt treurig.
nja, ze had in het begin van het gesprek wel de tijd aan de mensen in ahar buurt te vragen of ze de juiste radiozender op te zoeken......quote:Op zondag 4 september 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze aan het doen was, maar ten eerste zou het mij overvallen als ik ineens een radiozender aan de lijn zou hebben en ten tweede zou ik me voor het blok gezet voelen en er van balen dat iemand me dit zou flikken. Beter recht in m'n gezicht zeggen dat je me tof vindt dan via de radio!!
yup, 2 dagen geleden ofzo. iets met copyrightsquote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Heej, Twitwouter opgeheven?
Ik wilde iemand dat Queen fragment laten horen
Daarom zou ik het gesprek al niet eens zover laten komen en had gelijk de verbinding verbroken. Je zet iemand ontzettend voor het blok he?quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ze had in het begin van het gesprek wel de tijd aan de mensen in ahar buurt te vragen of ze de juiste radiozender op te zoeken......
nee, ik blijf er bij dat dit meisje raar reageerde en dat ze op zijn minst had kunnen luisteren en antwoorden of duidelijk had kunnen zeggen dat ze er niet van gediend is en op kunnen hangen.
hij zit nu op http://www.youtube.com/user/TwitWouter3FMquote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Heej, Twitwouter opgeheven?
Ik wilde iemand dat Queen fragment laten horen
yup, mee eens. en dat deed ze dus niet. ze liet het eerst allemaal gebeuren en zonder het echt te begrijpen wilde ze ermee kappen. als je het dan zover laat komen moet je ook "b" zeggen vind ikquote:Op zondag 4 september 2011 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom zou ik het gesprek al niet eens zover laten komen en had gelijk de verbinding verbroken. Je zet iemand ontzettend voor het blok he?
Je hoeft niet mee te werken, zeg dan nee sorry, doe ik niet aan mee, en hang op!quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef Evertjan het volgende:
en het wordt ook altijd van te voren opgenomen het is niet alsof je gelijk live in de uitzending bent
Dan nog zou ik missch wel net zo gereageerd hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, mee eens. en dat deed ze dus niet. ze liet het eerst allemaal gebeuren en zonder het echt te begrijpen wilde ze ermee kappen. als je het dan zover laat komen moet je ook "b" zeggen vind ik
nja, heb je natuurlijk een punt. het gebeurd allemaal vrij abrupt en snel en niet iedereen is daar even handig inquote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog zou ik missch wel net zo gereageerd hebben
Puur omdat ik me overdonderd voel en niet weet wat me overkomt. En ik was niet akkoord gegaan met uitzenden van dat stuk
Dat bedoel ikquote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, heb je natuurlijk een punt. het gebeurd allemaal vrij abrupt en snel en niet iedereen is daar even handig in
ligt eraan hoe goed diegene je kent vind ik. als het een vakantieflirt is zou ik het eerder accepteren dan van iemand die me al jaren kent en weet hoe ik op zoiets zou reagerenquote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En ik zou pissig worden op degene die zou willen flirten, hij zou het op zijn buik kunnen schrijven
Als iemand me opgeeft heeft ie ook m'n nummer. Kan je ook een bericht sturenquote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ligt eraan hoe goed diegene je kent vind ik. als het een vakantieflirt is zou ik het eerder accepteren dan van iemand die me al jaren kent en weet hoe ik op zoiets zou reageren
ik zou zelf uberhaupt niet meedoen, ik ben radioschuw, mensenschuw en veel te verlegen
het levert je wel 75euro op!quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Als iemand me opgeeft heeft ie ook m'n nummer. Kan je ook een bericht sturen
quote:Op zondag 4 september 2011 13:34 schreef Cee het volgende:
Hoe vaker ik dit nummer hoor, hoe erger ik de neiging krijg de mug die aan het begin zoemt heel hard neer te slaan.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef minthy het volgende:
Ik hoor "feeling like Clark Garrison"... Vroeger teveel naar The bold gekeken
Brandon!!quote:Op zondag 4 september 2011 13:38 schreef Cee het volgende:
SORRY BUREN.
Vind het nog steeds zo tof dat ik dit nummer een paar maanden geleden nog live in m'n achtertuin mee heb kunnen maken.
Vorige week deed een vrouw op Open Radio een oproep aan motorrijders om haar schoonvader mee te zoeken. Die was de dag daarvoor in een bosgebied gaan fietsen en werd vermist. Hij was suikerpatiënt en moest 3x per dag insuline spuiten. Zonet belde een meisje met de vraag of er nog nieuws was over die man en die bleek deze ochtend dus (dood) gevonden te zijn.quote:
over anderhalve week kan ik ze gratis zien optreden op 3 minuten lopen van mijn huis.....quote:Op zondag 4 september 2011 14:12 schreef Cee het volgende:
Wat een vreselijk slechte nummers maken die Poetsenbakkers toch.
ik hoor leiver dat nummer met Keith Caputo: What have you done nowquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 14:31 schreef Cee het volgende:
Ik hoor ze liever geen van beiden maar ja, je kan niet alles hebben in 't lev'n.
sterker nog, het was de speciale lowlandscampingontbijtversie!quote:Op zondag 4 september 2011 14:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helaas niet... Heb gelukkig wel Plage gemist zo te lezen
Nog beter dat ik hem gemist heb!!quote:Op zondag 4 september 2011 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, het was de speciale lowlandscampingontbijtversie!
Elke versie van Plage isquote:Op zondag 4 september 2011 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterker nog, het was de speciale lowlandscampingontbijtversie!
ik ben vooral blij dat er behalve de alcoholman zelf niemand bij het ongeluk betrokken was.quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Dj met alcohol op achter het stuur
Jammer dat hij niks gebroken heeft.
Drankrijders...quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.quote:Op zondag 4 september 2011 14:37 schreef 3rdRock het volgende:
heeft iemand zin om op 17 november een bom op de bijlmer bierhal te flikkeren?
Vooral jammer dat hij waarschijnlijk over een paar maanden z'n rijbewijs weer met een strikje eromheen terug krijgt en vervolgens met veel muhahahaha-lachsalvo's zijn verhaal doet op de radio en 's avonds naar de kroeg gaat en zich weer volgooit en dat het dan écht mis gaat.quote:Op zondag 4 september 2011 14:43 schreef Paul-89 het volgende:
ah ja....treedt milow nog ergens in de open lucht op?quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.
Crowded House.quote:Op zondag 4 september 2011 14:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, want da's zonde van de bierhal. Ik vind het een fijne locatie en hoop daar nog menig concert te zien.
quote:Op zondag 4 september 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou wel es weten of er mensen zijn die staand schijten
Bijna hetzelfde als de 00s Request eerder dit jaar.quote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef themauster het volgende:
http://presents.3fm.nl/page/90s09_nieuwsbericht/90s09/5349627
Andere manier van stemmen dit jaar dus
De 00s Request heb ik nooit voor gestemd dat ligt nog te dichtbij voor mijn gevoel dus ik wist dat nietquote:Op zondag 4 september 2011 16:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde als de 00s Request eerder dit jaar.
Maar wel heel anders dan vorig jaar, met playlists maken ipv stemmen. Is bij de 00s een groot succes gebleken qua aantal inzendingen en soort platen die mensen kiezen.
doe mij maar een 80s request, maar dat is al een aantal jaar een gepasseerd station, helaas, maar ook wel terecht denk ik gezien de doelgroep van 3FM.quote:Op zondag 4 september 2011 17:01 schreef themauster het volgende:
[..]
De 00s Request heb ik nooit voor gestemd dat ligt nog te dichtbij voor mijn gevoel dus ik wist dat niet
Was een top100 toenquote:Kun jij je nog herinneren dat je naar je platenzaak liep om de Mega Top 50 op te halen? Dat formuliertje waarop de laatste stand van zaken omtrent de Mega Top 50 vermeld stond? Nou, je kunt nu BIJNA je eigen Mega Top 90s formuliertje downloaden.
is ook een tijd MT50 geweest volgens mij.....zo rond 1994 ofzo....quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is Der Rudy nu op de radio?
En is deze al voorbij gekomen?
www.google.co.nz (klik op de play button)
daar ben ik toch!quote:
quote:
Tofjes!! Het alleen zijn kan ik goed verdragen, maar die stiltequote:
hier in HD en dit ook wel leukquote:Op zondag 4 september 2011 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Is Der Rudy nu op de radio?
En is deze al voorbij gekomen?
www.google.co.nz (klik op de play button)
Ik allebei niet.quote:Op zondag 4 september 2011 21:17 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Tofjes!! Het alleen zijn kan ik goed verdragen, maar die stilte
Die laatste pakte ik half meequote:
Gek genoeg went het op den duurquote:
Muziek ik idd ook, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Mn ma wordt er gek vanquote:Op zondag 4 september 2011 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Gek genoeg went het op den duur![]()
Ik moet wel altijd wat lawaai om me heen hebben. Ga nu de tv aangooien, radio kan ik niet meer ontvangen sinds een half uur en heb wifi weer ingeschakeld dus stream doet het ook niet
quote:
De meeste mensen die wel eens met me meerijden zetten altijd m'n radio wat zachter, ik hou van hard lawaaiquote:Op zondag 4 september 2011 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Muziek ik idd ook, van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Mn ma wordt er gek van
quote:Op zondag 4 september 2011 21:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie... Je bent nog jong, komt wel goed!!
Ik krijg zin in haring als ik dat vlaggetje ziequote:
Dat eet ik al sinds ik 6 maanden ben elke zaterdagquote:Op zondag 4 september 2011 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg zin in haring als ik dat vlaggetje zie
Testarossaquote:Op zondag 4 september 2011 21:38 schreef minthy het volgende:
Over auto's gesproken; vandaag veel van deze gezien! Gingen heel wat tonnen in euro's aan me voorbij![]()
[ afbeelding ]
geef eens een linkquote:
De eerste was nog bijzonder, bij nummer 6 dacht ik "mwoah"quote:
Check deze dan:quote:Op zondag 4 september 2011 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
De eerste was nog bijzonder, bij nummer 6 dacht ik "mwoah"
Doe ik dagelijks met m'n Poloquote:
wow!quote:Op zondag 4 september 2011 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://avro.nl/fortboyard/video/afl1.aspx
Heeft ergens anders een show, Radio 2 dacht ik.quote:Op zondag 4 september 2011 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Waarom voor de laatste keer?!
Ik hoop dat ze de orgelshow erin houden, juweeltje!!quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft ergens anders een show, Radio 2 dacht ik.
Dit is iig de laatste 'old school' uitzending, er verandert dus iets.
Goed idee!quote:
ze heeft wel een ferme voorgevel in haar Ginger Spice pakjequote:
Tetten...quote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft wel een ferme voorgevel in haar Ginger Spice pakje
Ik zocht naar die kras-emoticon, maar of alle ellende nog niet genoeg was kon ik die ook niet vinden...quote:
je vergeet 3,14...quote:
que?quote:
Ik heb liever de voorgevel van Ginger Spice zelfquote:Op zondag 4 september 2011 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze heeft wel een ferme voorgevel in haar Ginger Spice pakje
Oh ik dacht dat je willekeurig nummers opnoemde en ik deed mee... Probeerde in te blendenquote:
3,14 was bewust gekozen nav jouw NOOOOOOOooooooooooooooo...... combineer die 2 en je krijgt je zoon....quote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je willekeurig nummers opnoemde en ik deed mee... Probeerde in te blenden
ja, die ene clip in zwarte bikini. weet niet precies hoe die heet maar lijkt op la isla bonita qua titel...quote:Op zondag 4 september 2011 22:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb liever de voorgevel van Ginger Spice zelf![]()
De 2 clips waar ze in zwarte bikini is zijn Say You''ll Be There en Spice Up Your Lifequote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3,14 was bewust gekozen nav jouw NOOOOOOOooooooooooooooo...... combineer die 2 en je krijgt je zoon....
[..]
ja, die ene clip in zwarte bikini. weet niet precies hoe die heet maar lijkt op la isla bonita qua titel...
Rekenkundige vraagstukken zijn niet mijn ding, heb meer een talenknobbelquote:Op zondag 4 september 2011 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3,14 was bewust gekozen nav jouw NOOOOOOOooooooooooooooo...... combineer die 2 en je krijgt je zoon....
[..]
Domien en zijn broerquote:
was een soloclip.....voor its raining men iigquote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef themauster het volgende:
[..]
De 2 clips waar ze in zwarte bikini is zijn Say You''ll Be There en Spice Up Your Life
3,14 is...quote:Op zondag 4 september 2011 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Rekenkundige vraagstukken zijn niet mijn ding, heb meer een talenknobbel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was een soloclip.....voor its raining men iig
[..]
3,14 is...Ah, thanks! Ik had de link met pi niet gelegd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Hoera! En het regent hard hierquote:Op zondag 4 september 2011 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, thanks! Ik had de link met pi niet gelegd...
Mi Chico Latino die clipquote:Op zondag 4 september 2011 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was een soloclip.....voor its raining men iig
die ja! ik zei toch dat het leek op la isla bonita! (met heel veel fantasiequote:
Ja, lach maar!! Dat doet iedereen alquote:
ik lach je niet uit hoorquote:Op zondag 4 september 2011 22:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, lach maar!! Dat doet iedereen al![]()
Ik ga douchen, wordt m'n haar iig even iets donkerder
Jij bent tof!!quote:Op zondag 4 september 2011 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lach je niet uit hoor
en veel doucheplezier!
Niet? Ah vorige week al laatstequote:Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef Evertjan het volgende:
zit net te bedenken dat er zometeen geen echte jannen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |