Vis een optie? Aangezien we aan een meer zitten is er dus ook de mogelijkheid om te vissen! Dit zijn een paar FOK!kers dus ook van plan en hiervoor geldt ook: je eigen visgerei meenemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies, vind ik ook. Ik neem frikandellen mee.
Aldus Wikipedia.quote:Er zijn op de plas grote snoeken en brasem te vangen, en zijn de andere vissoorten zoals karper en grote voorn ook goed vertegenwoordigd
De FOK!kers die komen:quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vissen is baas, gewoon de sfeer, bier enzo.
Muggennet is wel handig trouwens
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
Alles klopt in de OP. Het wordt altijd meteen bijgewerkt.
Oja @ huppelmuts:Er zijn werkzaamheden tussen groningen-assen op 17 september dus bevelen ze aan om met de bus te gaan. Anders was ik wel gewoon met de trein gegaan hoor
Het is heel ingewikkeld om mijn reis naar zwolle uit te leggen, maar ik heb alles al uitgestippeld so dont worry.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:32 schreef Intronic het volgende:
Hmm ja, daar heb je een punt. Op 17 september duurt het 1:43 uur. NS.
Maar het komt nog steeds niet uit op 5 uur reizen bij mij hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is heel ingewikkeld om mijn reis naar zwolle uit te leggen, maar ik heb alles al uitgestippeld so dont worry.
Klopt. Als ik volgens ns reis moet ik met de trein van mijn woonplaats naar groningen, dan van groningen naar assen met de bus, en dan van assen naar zwolle met de trein.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maar het komt nog steeds niet uit op 5 uur reizen bij mij hoor.
Oké! Het is jouw feestjequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Klopt. Als ik volgens ns reis moet ik met de trein van mijn woonplaats naar groningen, dan van groningen naar assen met de bus, en dan van assen naar zwolle met de trein.
Dit vind ik te ingewikkeld en dus ga ik gewoon met de bus vanuit mijn woonplaats direct naar assen, en dan naar zwolle met de trein.
Ik pak altijd de kortste en goedkoopste. Ingewikkeld is ook maar relatief hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nu twijfel ik
Ik kan de ingewikkelde weg nemen, welke goedkoper is.
Of ik kan de makkelijke weg nemen, welke langer duurt.
Toelichting.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb al een manier uitgevonden. Goedkoop & duurt niet lang.
Haha. Ik had ook een kutdag, er is een soort venetië thema hier in de stad, en markt en shizzle, dus het was super druk in de winkelquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:44 schreef Daaps het volgende:
Goeiedag allen.
Wat een kutdag. Ben je ong. 1 keer per jaar ziek, is het net op deze dag...
Fml.
Vanuit mijn woonplaats naar Groningen zwart rijden met trein, vanuit Groningen naar Assen met de bus, vanuit Assen naar Zwolle met de trein.quote:
Dan hoop ik voor je dat je niet gepakt wordt anders duur grapjequote:Op zaterdag 3 september 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vanuit mijn woonplaats naar Groningen zwart rijden met trein, vanuit Groningen naar Assen met de bus, vanuit Assen naar Zwolle met de trein.
Oh vandaar dat je er zo'n wereldreis van maaktquote:
Nope, dit is het "snelste"quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:06 schreef Myraela het volgende:
Waitwhut, ik kom waarschijnlijk ook vanaf Groningen, maar die directe trein rijd dus niet? Damn
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
Assen - Groningen 44 minuten?
De bus rijd via Leeuwarden ofzo?
Ja maar niet terug. Ik doe wel een biertje drinken namelijk. Ik ga wel bij hem staan dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is het trouwens goed dat ik je bij AbXorb in de OP heb gezet?
Watvoor auto heb je?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar niet terug. Ik doe wel een biertje drinken namelijk. Ik ga wel bij hem staan dan.
Baasquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey mensen!
Zet mij maar op de misschienlijst
Kopieermachine wil best wel eens even komen checken.
Waarom? Ik woon in zwolle waarom niet!
Wegwerp bbq overigens? Als er animo is kan ik eventueel ook wel een volwaardige kolenbbq regelen.
En kunnen we gezamelijk vlees kopen eventueel? als ieder al 4 euro pp inlegt kunnen we al een aardig wat vlees kopen.
Laat maar weten!
Groetjes,
KM
Ja best wel hè, anders moeten we rondzwervenquote:
Mja daarom. Als dat niet mogelijk is pakken we de lokale brug welquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja best wel hè, anders moeten we rondzwerven
Er is altijd wel wat te beleven als Mono en ik er zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mja daarom. Als dat niet mogelijk is pakken we de lokale brug wel.
Is een grapjequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
garpje toch? grgr. Anders:_____!
Regel korting.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik zal eens even de slager smsen
wat een losers maarja beter verwacht ik ook niet van deze meet maar gewoon voor lol toch ff lekekr smoken en chimeids spotten aan het meerquote:
FOK! chicks hosselen man jwz.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat een losers maarja beter verwacht ik ook niet van deze meet maar gewoon voor lol toch ff lekekr smoken en chimeids spotten aan het meer
Je weet dat er geen meisjes op FOK! zitten toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat een losers maarja beter verwacht ik ook niet van deze meet maar gewoon voor lol toch ff lekekr smoken en chimeids spotten aan het meer
nie hate ook alleen omdak er opzitquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vermom me ook elke keer op TinyChat.
Ja, leuk masker. Ik dacht eerst dat dat je nichtje was, maar nu weet ik wel beter.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vermom me ook elke keer op TinyChat.
l0veyOuuuuquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
nie hate ook alleen omdak er opzit
Het was wel schattig, tot je op het eind 'hou je bek' zeiquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM HJB.
WOBBI LYSM WJNMK HVJVAquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM HJB.
USB in die Audi?quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Gulmez het volgende:
ik kan wel dikke muziek uit mn audi a4 pompen. heb subwoofer alles, heb al lil wayne cd enzo jullie mogen oo kwel meenemen
Ik lig echt altijd dubbel om jou posts,ze zijn zo droog..quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:10 schreef Gulmez het volgende:
ik kan wel dikke muziek uit mn audi a4 pompen. heb subwoofer alles, heb al lil wayne cd enzo jullie mogen oo kwel meenemen
wtf heb jij met tinychatquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:14 schreef AnaalFaBtje het volgende:
http://tinychat.com/jahwheejtsjalluf
beturr komt gulmez
hallon ik w8 nog op me banaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wtf heb jij met tinychat___
Maak maar een roomquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik verveel me de pletter. 9u tinychat?
Ik maak er dan wel één.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die van mij mislukken altijd. Ik doe altijd iets fout ofzo.
Als iedereen half zo los gaat als daar, wordt het gegarandeerd een succes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:06 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]![]()
![]()
Precies wat ik van deze meet ga verwachten
![]()
![]()
Bier, BBQ, whisky, chicks alles komt goed jwz.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als iedereen half zo los gaat als daar, wordt het gegarandeerd een succes.
En niet te vergeten Gulmez met zijn Audi a4quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bier, BBQ, whisky, chicks alles komt goed jwz.
Bedoel je met chicks 'kuikens', oftewel kip, voor op de BBQ? Want op FOK! zitten nog steeds geen dames hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bier, BBQ, whisky, chicks alles komt goed jwz.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:20 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bedoel je met chicks 'kuikens', oftewel kip, voor op de BBQ? Want op FOK! zitten nog steeds geen dames hoor![]()
WIE WILT MET JE FIGHTEN K KILL DIE PIKKIEquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee. Dan zal ik hem even laten zien dat ik niet zo ben als hij denkt
berichten worden om de 10 minuten geplaatst ga jij nou ook al zo snel huilenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Kunnen we iets minder slowchatten hier. okok, grgr.
Kan me niet schelen hoe snel ze geplaatst worden, zolang het niet met de meet te maken heeft hoeft het er gewoon niet te staan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef speedking het volgende:
[..]
berichten worden om de 10 minuten geplaatst ga jij nou ook al zo snel huilen
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe snel ze geplaatst worden, zolang het niet met de meet te maken heeft hoeft het er gewoon niet te staan.
Eensch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan me niet schelen hoe snel ze geplaatst worden, zolang het niet met de meet te maken heeft hoeft het er gewoon niet te staan.
Dit dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blijf thuis dan.quote:Op zondag 4 september 2011 10:16 schreef Gulmez het volgende:
![]()
over paar weken met nerdjes op stap te gaan oh spannend zeg misschien zeg iemand wel hoi tegen me wat moet ik als autist trug zegge ohh spanenddd
quote:Op zondag 4 september 2011 10:16 schreef Gulmez het volgende:
![]()
over paar weken met nerdjes op stap te gaan oh spannend zeg misschien zeg iemand wel hoi tegen me wat moet ik als autist trug zegge ohh spanenddd
Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen begintquote:
Wellus!!quote:
Haha jaquote:Op zondag 4 september 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer het grote afzeggen begint
2 van de ?quote:Op zondag 4 september 2011 11:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha jaIk kan me de vorige grote meet waar ik heen ging nog herinneren, uiteindelijk kwamen er nog maar 2 mensen
De laatste meet bleven de mensen zich tot op de meetdag zelf aanmelden.quote:Op zondag 4 september 2011 11:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha jaIk kan me de vorige grote meet waar ik heen ging nog herinneren, uiteindelijk kwamen er nog maar 2 mensen
Bij jezelf thuis een meet houden?.. dat is best gewaagd. Ik zou zoo bang zijn dat er van alles gejat wordt. Vooral met de huidige gastenlijst.quote:Op zondag 4 september 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste meet bleven de mensen zich tot op de meetdag zelf aanmelden.
Arme Myraela, huis was echt VOL
Ik heb al verschillende thuismeets meegemaakt. Er is nog nooit iets gejat of expres kapot gemaakt. Zelfs niets per ongeluk kapot gegaan.quote:Op zondag 4 september 2011 11:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
Bij jezelf thuis een meet houden?.. dat is best gewaagd. Ik zou zoo bang zijn dat er van alles gejat wordt. Vooral met de huidige gastenlijst.
Er komen toch geen negers ?quote:Op zondag 4 september 2011 11:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
Bij jezelf thuis een meet houden?.. dat is best gewaagd. Ik zou zoo bang zijn dat er van alles gejat wordt. Vooral met de huidige gastenlijst.
Dat zou je echt niet verwachten eigenlijkquote:Op zondag 4 september 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al verschillende thuismeets meegemaakt. Er is nog nooit iets gejat of expres kapot gemaakt. Zelfs niets per ongeluk kapot gegaan.
En alle fokkers willen nog helpen met opruimen ook de volgende ochtend.
Bij feestjes met vrienden sneuvelt er meer en blijf ik altijd met de troep zitten. Dan heb ik liever een partij FOK!kers over de vloer
wel turken en misschien antilliaanse mattie van mij alleen weet niet of ik hem meeneemt denk het niet want stel je voo fokkers zyn wel nerdjes sta ik voorschutquote:
Ja en dat terwijl vrienden vaak wegvluchten voor je er erg in hebtquote:Op zondag 4 september 2011 11:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat zou je echt niet verwachten eigenlijk
Maar ik zou zelf idd ook aanbieden om te helpen met opruimen wel zo netjes
Ja herkenbaarquote:Op zondag 4 september 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl vrienden vaak wegvluchten voor je er erg in hebt
Er was alleen veel te weinig cassisquote:Op zondag 4 september 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik help wel altijd mee bij matties de volgende ochtens alle flessen weg halen want we hadde nde overbuurman een kopstoot gegeven, staat zelfs nog in het nieuw op rtv Oost en weblog Zwolle in 2010 ..quote:Op zondag 4 september 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl vrienden vaak wegvluchten voor je er erg in hebt
Wees er maar trots op?quote:Op zondag 4 september 2011 11:52 schreef Gulmez het volgende:
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/15039/55/dit was een mattie ik stond ernaast
Wat zeur je nou telkens over FOK nerdjes joh. Kom naar die meet (als je durft) of rot op.quote:Op zondag 4 september 2011 11:48 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wel turken en misschien antilliaanse mattie van mij alleen weet niet of ik hem meeneemt denk het niet want stel je voo fokkers zyn wel nerdjes sta ik voorschut
Maar dat waren wel veel mensen die al eerder naar meets waren gegaan. Ik verwacht hier toch wel wat afzeggers of mensen die niets zeggen maar gewoon niet komen. Maar we zullen zien.quote:Op zondag 4 september 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom en ik neem een Bartje meequote:Op zondag 4 september 2011 12:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat waren wel veel mensen die al eerder naar meets waren gegaan. Ik verwacht hier toch wel wat afzeggers of mensen die niets zeggen maar gewoon niet komen. Maar we zullen zien.
Hoe meer hoe toffer, maar zolang er maar wat vaste gasten zijn is het sowieso wel tof.
Dat nuchtere gedeelte kan geregeld wordenquote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom en ik neem een Bartje mee![]()
Dit wordt wel mn eerste nuchtere meet
Nee hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat nuchtere gedeelte kan geregeld worden
En vergeet dat filmpje niet, we hebben het zelfs al mogen aanschouwen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef Intronic het volgende:
Hoe dan ook, zal wel gezellig worden, heb al genoeg mogen horen over vorige meets[ afbeelding ].
Dat valt echt reuze meequote:Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet het nog niet
Jullie zijn allemal zo eng enzo
Uhu, en op Skype ook, verhalen en zulks je weet.quote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En vergeet dat filmpje niet, we hebben het zelfs al mogen aanschouwen.
Filmpje?quote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En vergeet dat filmpje niet, we hebben het zelfs al mogen aanschouwen.
Maar dan heb je ook een reden om nuchter te blijvenquote:Op zondag 4 september 2011 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik moet zorgen dat Bartje veilig weer thuis komt dus ik drink geen druppel alcohol
ja ik kom denk ik ook gewoon, klinkt echt reuze gezellig!quote:
We zijn niet eng, maar debiel. Dus gewoon komen!quote:Op zondag 4 september 2011 12:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja ik kom denk ik ook gewoon, klinkt echt reuze gezellig!
Dat klopt. Ik vooral.quote:Op zondag 4 september 2011 12:25 schreef stefanhaan het volgende:
Ik weet het nog niet
Jullie zijn allemal zo eng enzo
Knuffel?quote:
Ja nou pfff eng hoor jijquote:
Was je al die vorige keren dronken dan?quote:Op zondag 4 september 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom en ik neem een Bartje mee![]()
Dit wordt wel mn eerste nuchtere meet
Ik ben nog geen enkele meet dronken geweestquote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Was je al die vorige keren dronken dan?
Als ik dronken ben huppel ik. Tenzij ik spontaan vastgehouden word zodra ik ga lopen. Volkomen onterecht denken mensen dat ik op m'n bek ga als ze dat niet doen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Knuffel?
Oh god, op dat introkamp waar ik deze week was als begeleiding.
Ik heb echt iedereen geknuffeld ofsoOmdat ik 24/7 dronken was.
Sorry schatquote:Op zondag 4 september 2011 12:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
En potver wat posten jullie snel.
GAAN WIJ WEER HUPPELEN!!!!??????quote:Op zondag 4 september 2011 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik dronken ben huppel ik. Tenzij ik spontaan vastgehouden word zodra ik ga lopen. Volkomen onterecht denken mensen dat ik op m'n bek ga als ze dat niet doen.
Ik wilde deze keer gaan skinnydippen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GAAN WIJ WEER HUPPELEN!!!!??????
Is het goed als ik gewoon mn bikini aan houd?quote:Op zondag 4 september 2011 12:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde deze keer gaan skinnydippen.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 4 september 2011 12:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het goed als ik gewoon mn bikini aan houd?
Is aan te raden inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 12:32 schreef stefanhaan het volgende:
Nou ik ga van te voren wel even langs de shop zodat ik kan relativeren enzo
En neem een rugzak vol met drank mee.
Alleen nog ff de route plannenquote:
Oh, ook brabo! Zijn er meer hier hoor, misschien kun je meequote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Alleen nog ff de route plannenEn kijken wie er meereizen vanaf Eindhoven.,
Kga gewoon lekker met de trein, maar is wel zo gezellig om met meerdere FOK!ers in de trein te zittenquote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
Oh, ook brabo! Zijn er meer hier hoor, misschien kun je mee.
Ja wij ook, drinken en zulks. En we moeten allemaal via Den Bosch en Utrecht, dus komt goed. Ik heb ook gewoon OV + 40%quote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kga gewoon lekker met de trein, maar is wel zo gezellig om met meerdere FOK!ers in de trein te zitten
En ik heb 40% korting en mijn meereizigers ook
jaquote:
Wat moet je hebben dan?quote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens 165 euro op mijn rekening en moet mijn moeder nog 180 betalen. Je ziet mijn probleem. Dus ik moet mijn moeder lief aankijken en vragen of het goed is als ik iets later terugbetaal.
Ik moet niets hebben, ik moet gewoon mijn reiskosten/eten&drinken kunnen betalen. Maar meestal is mijn moeder de moeilijkste niet.quote:
Maar je mag daar niet kamperenquote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja
En ik neem denk ik een tent mee want ik ga ladderzat nooit meer de juiste bus halen
Dus met een beetje stapelen kennen we daar wel met een man of 10 in.
Patje neemt drank mee voor je en helaas ga ik toch niet in Rotterdam wonen, anders had ik je mee kunnen nemenquote:Op zondag 4 september 2011 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet niets hebben, ik moet gewoon mijn reiskosten/eten&drinken kunnen betalen. Maar meestal is mijn moeder de moeilijkste niet.
Lamequote:
Patje en ik gaan ook gewoon ergens crashen, daar in de buurt, denk niet dat we zo laat nog terug gaan die hele ritquote:
Ik heb nog drank van de meet staan.quote:Op zondag 4 september 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Patje neemt drank mee voor je en helaas ga ik toch niet in Rotterdam wonen, anders had ik je mee kunnen nemen
Ja dat zullen we nog wel kenne fixen en is ook wel het beste denk ikquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Patje en ik gaan ook gewoon ergens crashen, daar in de buurt, denk niet dat we zo laat nog terug gaan die hele rit.
Ik heb sowieso ook nog 2 flessen whiskey en andere dingenquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog drank van de meet staan.dat zal ik sowieso meenemen. Komt ook wel goed hoor.
Hihiquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Patje en ik gaan ook gewoon ergens crashen, daar in de buurt, denk niet dat we zo laat nog terug gaan die hele rit.
Anders zwerven en zulks, je weet echte FOK!ers.quote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat zullen we nog wel kenne fixen en is ook wel het beste denk ik
Ja maar jij bent gemeen!quote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi
Ik woon straks 30 km bij Zwolle vandaan. Dus ik rij naar huis na de meet, giet mn eigen thuis vol en slaap daar
Dat was best veel drank nog jaquote:Op zondag 4 september 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb nog drank van de meet staan.dat zal ik sowieso meenemen. Komt ook wel goed hoor.
De hele nacht zuipen op een stationsbankjequote:Op zondag 4 september 2011 12:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Anders zwerven en zulks, je weet echte FOK!ers.
Je moest eens weten hoe gemeenquote:
Iemand die huppelt kan niet gemeen zijnquote:
Of in een park, ook vaak gedaan. Komt wel goed man, matties van de straat helpen onsquote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De hele nacht zuipen op een stationsbankje![]()
Ik neem sowieso ook Whisky mee.quote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
was ja.
Maar ik heb nog wel safari en 3 verschillende liters bacardi.
Ik neem ook sowieso wat voorgedraaide meequote:
waarom niet?quote:Op zondag 4 september 2011 12:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb besloten dat ik deze meet NIET de blowtjes ga draaien voor jullie
Omdat ik dan de hele tijd bezig ben met draaienquote:Op zondag 4 september 2011 12:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
waarom niet?ik kan niet draaien en voorgedraaide is veel duurder
Daaromquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 12:49 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kan anders ook wel een bong meenemen
quote:Op zondag 4 september 2011 11:51 schreef stefanhaan het volgende:
Zet mij maar op de lijst voor misschien. Klinkt echt vet gezellig. Ik kan sowieso wel een 3 persoons tent fixen en een rugzak vol met schultenbrau
Sowiesoquote:Op zondag 4 september 2011 13:13 schreef Monopoly het volgende:
Ik denk het wel. Als je de auto ook daar achter neerzet, denk niet dat ze daar komen controleren.
Komen ze wel controleren, jammer dan....
Op zich het risico wel waard.
zet me maar bij komtquote:
Bakkes gij.quote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal mijn Brabo woordenboek maar meenemen.
Dan kan ik jullie tenminste verstaan
Ik heb de kamer van een transgender belaminaatquote:Op zondag 4 september 2011 13:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Houdoe![]()
De beste laminaatlegger des lands!
quote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb de kamer van een transgender belaminaat
monopoly ken je gforce304?quote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef Monopoly het volgende:
Het mag toch niet. Ik had er al over gebeld, en ze gaan niet toegeven, helemaal niet op het naaktstrand.
Okidoki.quote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef Monopoly het volgende:
Het mag toch niet. Ik had er al over gebeld, en ze gaan niet toegeven, helemaal niet op het naaktstrand.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey mensen!
Zet mij maar op de misschienlijst
Kopieermachine wil best wel eens even komen checken.
Waarom? Ik woon in zwolle waarom niet!
Wegwerp bbq overigens? Als er animo is kan ik eventueel ook wel een volwaardige kolenbbq regelen.
En kunnen we gezamelijk vlees kopen eventueel? als ieder al 4 euro pp inlegt kunnen we al een aardig wat vlees kopen.
Laat maar weten!
met 4 euro zou het er ongeveer zo uit kunnen zien:
1 hamburger
1biefstuk
1filetlapje
2spiesjes
Per persoon
Daarnaast willen we uiteraard nog wel wat stokbrood en saus... dat zit er niet bij in overigens.
Dus kunnen we eventueel samen met elkaar wel uitkomen.
En iemand moet bereid zijn om met de auto de handel op te halen.
Als we allemaal gezamelijk vlees inkopen, dan kan ik er sowieso een gas bbq bij krijgen. Die is groot genoeg voor 50 personen. Dus dat is wel ideaal.
Groetjes,
KM
Wilde gij ene kaakstoot ofwa?quote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal mijn Brabo woordenboek maar meenemen.
Dan kan ik jullie tenminste verstaan
Kheb al een mooie rugzak op het oog daarvoorquote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als we net zoals de meet in Rotterdam gewoon afspreken wie wat meeneemt.
5-10 personen nemen vlees mee
paar personen nemen stokbrood mee
iemand neemt saus mee
iemand neemt kruidenboter mee.
etc.
Maar iedereen moet wel zijn eigen drinken meenemen.
Als iedereen nou gewoon voor zichzelf zorgt.quote:Op zondag 4 september 2011 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Als we net zoals de meet in Rotterdam gewoon afspreken wie wat meeneemt.
5-10 personen nemen vlees mee
paar personen nemen stokbrood mee
iemand neemt saus mee
iemand neemt kruidenboter mee.
etc.
Maar iedereen moet wel zijn eigen drinken meenemen.
Nee maar als we nou in de OP zetten van;quote:Op zondag 4 september 2011 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als iedereen nou gewoon voor zichzelf zorgt.
Dan blijft er bijvoorbeeld geen 7 liter aan aardappelsalade over
Neequote:Op zondag 4 september 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar als we nou in de OP zetten van;
Vlees wordt meegenomen door '..', '..', en '..'
Stokbrood wordt meegenomen door '..' en '...'
Saus wordt meegenomen door '..' en '...'
etc.
Zou dat niet werken?
En als iemand niet komt hebben we te weinigquote:Op zondag 4 september 2011 13:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee maar als we nou in de OP zetten van;
Vlees wordt meegenomen door '..', '..', en '..'
Stokbrood wordt meegenomen door '..' en '...'
Saus wordt meegenomen door '..' en '...'
etc.
Zou dat niet werken?
Gelijk janken.quote:
En zoals het een eckte brabander betaamd!quote:
Ofnie jongen. Krijg je van mij wel Whisky en jupilerquote:Op zondag 4 september 2011 13:58 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
En zoals het een eckte brabander betaamd!
SCHUUUULTEEENBRAAUUU
Kneem zelf ook nog een fles whiskey mee waar ik gewoon niet vanaf komquote:Op zondag 4 september 2011 14:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ofnie jongen. Krijg je van mij wel Whisky en jupiler.
Vertel.quote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik had vannacht een droom over de fokmeet trouwens
Was het één grote gangbang?quote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
En was ik goed?quote:Op zondag 4 september 2011 14:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja kan ook wel.quote:Op zondag 4 september 2011 14:58 schreef Isambard het volgende:
Kunnen een aantal niet gewoon met een auto wat boodschappen doen in Zwolle?
spareribs wel?quote:Op zondag 4 september 2011 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind BBQ niet eens lekker![]()
Heb toen in Rotterdam ook maar 2 broodjes hamburger op, of 1 zelfs.
Nah not reallyquote:
Aww shamequote:
Niks van de bbq is goddelijkquote:Op zondag 4 september 2011 15:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Aww shameDie zijn echt goddelijk
Ik ga gewoon langs de lidl pak 3 dozen hamburgers en 3 dozen frikandellen en dan is er genoeg voor een man of 8.quote:Op zondag 4 september 2011 15:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik neem gewoon een paar broodjes mee denk ik.
Dat zal toch niet lukken als we allemaal dronken/stoned zijnquote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Gulmez het volgende:
heeft niemand een caddy die wat fitness atributen kan meenemn kunnen we pulls ups enzo doen bankdruk westrijd enzo
jonge, gij komt toch niet.quote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Gulmez het volgende:
heeft niemand een caddy die wat fitness atributen kan meenemn kunnen we pulls ups enzo doen bankdruk westrijd enzo
Ga je dan lekker sociaal doen met je broodjes? Ipv gezellig mee te BBQ'en?quote:Op zondag 4 september 2011 15:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik neem gewoon een paar broodjes mee denk ik.
Hij legt zijn broodjes op de BBQquote:Op zondag 4 september 2011 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga je dan lekker sociaal doen met je broodjes? Ipv gezellig mee te BBQ'en?
[ afbeelding ]
Neen, groepsgesprek.quote:Op zondag 4 september 2011 15:29 schreef stefanhaan het volgende:
Skypen kan toch maar 1v1? Tegenwoordig gratis.
quote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Gulmez het volgende:
probeerde ik laatst ook maar dat koste dan inneens geld ofso :Squote:
Misschien ook wat vlees ja.quote:Op zondag 4 september 2011 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn nu bezig, kost niets heurquote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
probeerde ik laatst ook maar dat koste dan inneens geld ofso :S
Awsome.quote:Op zondag 4 september 2011 15:30 schreef Intronic het volgende:
[..]
We zijn nu bezig, kost niets heur.
Gifje uit een van de beste series. Heldin.quote:Op zondag 4 september 2011 15:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je bent maar 5 euro ofzo kwijtquote:Op zondag 4 september 2011 15:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ga gewoon langs de lidl pak 3 dozen hamburgers en 3 dozen frikandellen en dan is er genoeg voor een man of 8.
Inderdaad.quote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef SchaepenVacht het volgende:
[..]
En je bent maar 5 euro ofzo kwijt
Misfitsquote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef TWP het volgende:
[..]
Gifje uit een van de beste series. Heldin.
Nouen. Porsche_1 zit er ook in. Een stem erger als die van hem kan niet.quote:Op zondag 4 september 2011 15:31 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar dan horen jullie mijn autistenstem
Wat moeten mijn ouders denken als ze me opeens horen praten tegen een computerquote:Op zondag 4 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouen. Porsche_1 zit er ook in. Een stem erger als die van hem kan niet.
hehe, mijn stem is zo naar de knoppen vandaag.quote:Op zondag 4 september 2011 15:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouen. Porsche_1 zit er ook in. Een stem erger als die van hem kan niet.
Eindhoven. MAar ik studeer in bredaquote:Op zondag 4 september 2011 15:36 schreef Daaps het volgende:
[..]
Wat?.. Kom jij uit de omgeving van breda, wellicht?
[..]
Ik durf heul wel.
Duurt lang.. dat is zeg maar een soort van stopwoordje bij mensen van m'n leeftijd in de omgeving.quote:Op zondag 4 september 2011 15:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Eindhoven. MAar ik studeer in breda
porsche_1.quote:Op zondag 4 september 2011 15:39 schreef stefanhaan het volgende:
Welke dikzak is er mario aant spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |