Baasquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:22 schreef KopieerMachine het volgende:
Hey mensen!
Zet mij maar op de misschienlijst
Kopieermachine wil best wel eens even komen checken.
Waarom? Ik woon in zwolle waarom niet!
Wegwerp bbq overigens? Als er animo is kan ik eventueel ook wel een volwaardige kolenbbq regelen.
En kunnen we gezamelijk vlees kopen eventueel? als ieder al 4 euro pp inlegt kunnen we al een aardig wat vlees kopen.
Laat maar weten!
Groetjes,
KM
Ja best wel hè, anders moeten we rondzwervenquote:
Mja daarom. Als dat niet mogelijk is pakken we de lokale brug welquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja best wel hè, anders moeten we rondzwerven
Er is altijd wel wat te beleven als Mono en ik er zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Mja daarom. Als dat niet mogelijk is pakken we de lokale brug wel.
Is een grapjequote:Op zaterdag 3 september 2011 18:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
garpje toch? grgr. Anders:_____!
Regel korting.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:31 schreef KopieerMachine het volgende:
Ik zal eens even de slager smsen
wat een losers maarja beter verwacht ik ook niet van deze meet maar gewoon voor lol toch ff lekekr smoken en chimeids spotten aan het meerquote:
FOK! chicks hosselen man jwz.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat een losers maarja beter verwacht ik ook niet van deze meet maar gewoon voor lol toch ff lekekr smoken en chimeids spotten aan het meer
Je weet dat er geen meisjes op FOK! zitten toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:54 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wat een losers maarja beter verwacht ik ook niet van deze meet maar gewoon voor lol toch ff lekekr smoken en chimeids spotten aan het meer
nie hate ook alleen omdak er opzitquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vermom me ook elke keer op TinyChat.
Ja, leuk masker. Ik dacht eerst dat dat je nichtje was, maar nu weet ik wel beter.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vermom me ook elke keer op TinyChat.
l0veyOuuuuquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
nie hate ook alleen omdak er opzit
Het was wel schattig, tot je op het eind 'hou je bek' zeiquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM HJB.
WOBBI LYSM WJNMK HVJVAquote:Op zaterdag 3 september 2011 19:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
NTB WVA JBMA NWLY HVJ HSVVJ LY LYM HJB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |